• Lang, lang geleden, was er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. De enige reden en de enige manier waarop deze man ooit aan de macht is gekomen, is namelijk het feit dat deze man de oorspronkelijke koningin, haar nakomelingen en heel veel trouwe burgers heeft afgeslacht.
    Nu, twintig jaar na het afschuwelijke voorval, lijkt de rust in het koninkrijk eindelijk zijn teruggekeerd. De koning lijkt geaccepteerd en iedereen lijkt zijn rol op het paleis en daaromheen vol tevredenheid uit te voeren.
    Maar… schijn bedriegt. Er zijn mensen in de dorpen die twee gezichten lijken te hebben. Een net, mooi gezicht dat ze opzetten om de koning te laten geloven hoe goed ze bezig zijn en een gezicht dat ze het liefst zo veel mogelijk van de koning verwijderd proberen te houden.
    Zelfs op het kasteel zelf, waar alles op rolletjes zou moeten lopen, zijn er mensen die anders zijn dan ze zich voordoen. Zo zijn er jonkvrouwen die eigenlijk veel liever iemand anders zouden zijn en ridders die zich, uit het zicht van de koning om, als eikels gedragen.
    Zal de koning alles in de hand kunnen houden?
    En wat als dit nog niet alles is?

    Heel diep in de verboden bossen vlakbij het koninkrijk, leeft namelijk een ander volk. Een volk vol mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. Deze mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.
    Zal dat moment nu aangebroken zijn, nu dat het koninkrijk sterk maar zwak tegelijk lijkt? Of zullen ze nog moeten wachten?

    Regels
    - Houdt je aan de huisregels van Quizlet
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden


    Mensen in het koninkrijk
    - Katrina Eloise de Ravin - de konings beschermelinge - Saralonde
    - Terra Fraser - bediende - Kaiho
    - Elia - courtisane - Seadra
    - Gereserveerd - Weduwe gravin - Emeldir
    - Gereserveerd - ridder - Seadra
    - Dylan Bo Cruz - Prins - TheseWords
    -
    -


    Mensen in het verboden bos
    - Averline Diana Rose Chevalier - van adel, weggelopen van huis - Lutalica
    - Victoire Marie de Paget / Daiva in Blauw - genezeres - Nacht
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 10:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ja helemaal prima!

    Als relaties misschien dat Terra Adeline kent van de markt? Dat ze vaste klant is van Adelines jurken?

    En Woody gewoon van de verboden bos mensen. Dat ze vrienden zijn? Dat zien we wel (: Als jij het goed vind, natuurlijk!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    Ja helemaal prima!

    Als relaties misschien dat Terra Adeline kent van de markt? Dat ze vaste klant is van Adelines jurken?

    En Woody gewoon van de verboden bos mensen. Dat ze vrienden zijn? Dat zien we wel (: Als jij het goed vind, natuurlijk!


    Is goed. Het is wel zo dat Terra niet bijster veel geld heeft om jurken te kopen, maar zo nu en dan heeft iedereen wel nieuwe kleding nodig lijkt me. En dat Adeline bijvoorbeeld wel eens naar de bakkerij van haar moeder komt?

    Ja, leuk. Ze hebben ook beiden mensen verloren onder het regime van de nieuwe koning, dus misschien dat ze daardoor elkaar ook beter begrijpen?


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    (...)

    Is goed. Het is wel zo dat Terra niet bijster veel geld heeft om jurken te kopen, maar zo nu en dan heeft iedereen wel nieuwe kleding nodig lijkt me. En dat Adeline bijvoorbeeld wel eens naar de bakkerij van haar moeder komt?

    Ja, leuk. Ze hebben ook beiden mensen verloren onder het regime van de nieuwe koning, dus misschien dat ze daardoor elkaar ook beter begrijpen?


    Helemaal top!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Is er iemand die Terra wilt meeten?


    She was always looking for more..

    Is er misschien ook een soort doel wat de mensen in het verboden bos hebben? Dat ze het koninkrijk willen veroveren of zo? I dunno, maar het lijkt me dat als ze ergens verscholen in een bos wonen, dat niet alleen is om het koninkrijk te ontvluchten.
    Is het misschien een idee dat de mensen uit het bos een soort meeting houden soms?


    She was always looking for more..

    Colin kan Terra wel gaan meeten

    Saiph schreef:
    Is er misschien ook een soort doel wat de mensen in het verboden bos hebben? Dat ze het koninkrijk willen veroveren of zo? I dunno, maar het lijkt me dat als ze ergens verscholen in een bos wonen, dat niet alleen is om het koninkrijk te ontvluchten.
    Is het misschien een idee dat de mensen uit het bos een soort meeting houden soms?


    Ja, leuk idee!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Heb het gevoel dat deze rpg een beetje doodloopt...

    Ik wil wel maar 200 woorden... Dat is me toch wat te veel...