• Lang, lang geleden, was er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. De enige reden en de enige manier waarop deze man ooit aan de macht is gekomen, is namelijk het feit dat deze man de oorspronkelijke koningin, haar nakomelingen en heel veel trouwe burgers heeft afgeslacht.
    Nu, twintig jaar na het afschuwelijke voorval, lijkt de rust in het koninkrijk eindelijk zijn teruggekeerd. De koning lijkt geaccepteerd en iedereen lijkt zijn rol op het paleis en daaromheen vol tevredenheid uit te voeren.
    Maar… schijn bedriegt. Er zijn mensen in de dorpen die twee gezichten lijken te hebben. Een net, mooi gezicht dat ze opzetten om de koning te laten geloven hoe goed ze bezig zijn en een gezicht dat ze het liefst zo veel mogelijk van de koning verwijderd proberen te houden.
    Zelfs op het kasteel zelf, waar alles op rolletjes zou moeten lopen, zijn er mensen die anders zijn dan ze zich voordoen. Zo zijn er jonkvrouwen die eigenlijk veel liever iemand anders zouden zijn en ridders die zich, uit het zicht van de koning om, als eikels gedragen.
    Zal de koning alles in de hand kunnen houden?
    En wat als dit nog niet alles is?

    Heel diep in de verboden bossen vlakbij het koninkrijk, leeft namelijk een ander volk. Een volk vol mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. Deze mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.
    Zal dat moment nu aangebroken zijn, nu dat het koninkrijk sterk maar zwak tegelijk lijkt? Of zullen ze nog moeten wachten?

    Regels
    - Houdt je aan de huisregels van Quizlet
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden


    Mensen in het koninkrijk
    - Katrina Eloise de Ravin - de konings beschermelinge - Saralonde
    - Terra Fraser - bediende - Kaiho
    - Elia - courtisane - Seadra
    - Gereserveerd - Weduwe gravin - Emeldir
    - Gereserveerd - ridder - Seadra
    - Dylan Bo Cruz - Prins - TheseWords
    -
    -


    Mensen in het verboden bos
    - Averline Diana Rose Chevalier - van adel, weggelopen van huis - Lutalica
    - Victoire Marie de Paget / Daiva in Blauw - genezeres - Nacht
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 10:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Unrequited schreef:
    Iemand die enige relatie wil Met Caspian?


    Ik heb Woody en Terra? Al ben ik niet zeker dat Caspian en Woody elkaar kennen, omdat Woody al sinds zijn zesde niet meer in het koninkrijk is geweest.
    En ik denk dat Terra Caspian wel zou mogen voor zover ik heb gelezen, maar op mijn phone is het een beetje lastig te lezen.


    She was always looking for more..

    Unrequited schreef:
    Iemand die enige relatie wil Met Caspian?


    Ik heb Dylan? Misschien dat ze een soort broeders-relatie kunnen hebben. De ridders zijn namelijk erg belangrijk voor Dylan en hij ziet ze echt als vrienden of bij sommige zelfs als broers/broeders


    Keep your head up, keep your heart strong

    Unrequited schreef:
    Iemand die enige relatie wil Met Caspian?


    Ik wil op zich wel, alleen ik ben vrij inspiratieloos op het moment xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Unrequited schreef:
    Iemand die enige relatie wil Met Caspian?


    Ik heb Katrina. Ben op dit moment ook niet zo orgineel met relaties verzinnen. Ik sta wel open voor ideeen :)

    Unrequited schreef:
    Iemand die enige relatie wil Met Caspian?


    Ik heb Katrina. Ben op dit moment ook niet zo orgineel met relaties verzinnen. Ik sta wel open voor ideeen :)

    Hmm oke eerst wordt bericht niet gepost en dan ineens 3 keer...

    [ bericht aangepast op 4 mei 2016 - 23:43 ]

    @ Saiph, Ik denk dat Woody en Caspian elkaar ook niet zouden kennen, maar Terra en Caspian kunnen elkaar wel kennen? Dat hij haar misschien een keer toen ze in het kasteel werkte tegen het lief is gelopen en... ja en toen? Wat zou zij van hem vinden?

    @TheseWords, Broer-relatie lijkt me wel leuk en passend! Zou ik nog een vrouw uit het verboden bos mogen? Misschien een dief ofzo? Al ben ik bang dat deze rpg sowieso al langzaam doodbloed...

    @ Emeldir, Ik denk dat Caspian graag zou willen dat ze weer wat vrolijker en jeugdiger wordt, maar verder weet ik het ook niet.

    @Saralonde, Ik denk dat Caspian haar wel heel aardig zou vinden, misschien dat ze samen in het kasteel zijn opgegroeid zo'n beetje? Idk


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Unrequited: Prima, maar vind je het goed als we wel alvast de RPG beginnen? Ik denk dat het daar nu, hoewel we nog niet heel veel rollen hebben, echt tijd voor is willen we geen doodbloeding


    Keep your head up, keep your heart strong

    Speeltopic


    Keep your head up, keep your heart strong

    Unrequited schreef:

    @Saralonde, Ik denk dat Caspian haar wel heel aardig zou vinden, misschien dat ze samen in het kasteel zijn opgegroeid zo'n beetje? Idk


    Prima, Katrina mag Caspian ook. Denk dat ze elkaar wel goed kennen als ze samen zijn opgegroeit . Zien wel in het rpg waar het op uit loopt :)

    Colin is af en staat open voor relaties.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 20:12 ]

    Unrequited schreef:
    @ Saiph, Ik denk dat Woody en Caspian elkaar ook niet zouden kennen, maar Terra en Caspian kunnen elkaar wel kennen? Dat hij haar misschien een keer toen ze in het kasteel werkte tegen het lief is gelopen en... ja en toen? Wat zou zij van hem vinden?


    Terra zou Caspian in ieder geval wel aardig vinden. Wat vindt hij van haar denk je?

    Trouwens, ik zit op het moment in het midden van een toetsweek en zal dan waarschijnlijk niet echt iets posten tot donderdagmiddag, dan ben ik namelijk weer even klaar en heb ik ontzettend veel meer tijd.


    She was always looking for more..

    @ Saiph
    Misschien dat Woody en Colin als beste vrienden zijn opgegroeid in het dorp?

    en ik denk dat Colin het ook wel goed kan vinden met Terra. Dat ze elkaar af en toe helpen met klusjes en bij elkaar komen zeuren over de vervelende klusjes, om elkaar dan te steunen. Zoiets?

    Hoi allemaal!
    Ik heb net persoon aangemaakt. Heb ik iets gemist wat heel belangrijk is om te weten? :)

    Willen mensen al iets van relatie/ kennis zijn met Adeline?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 23:08 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Wil iemand met Adeline meeten? Ze is in haar tuin aan het slapen.

    En willen mensen misschien soort van relaties met Adeline?


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    Wil iemand met Adeline meeten? Ze is in haar tuin aan het slapen.

    En willen mensen misschien soort van relaties met Adeline?


    Maybe kan Woody Adeline meeten? Ze zijn beiden verboden bos mensjes?
    En ik heb Woody en Terra beiden voor relaties. Ik zal later vanmiddag Adeline nog wel even duidelijker doorlezen en met mijn beiden perso's posten, want ik heb eindelijk weer tijd. Yeah!


    She was always looking for more..