• Lang, lang geleden, was er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. De enige reden en de enige manier waarop deze man ooit aan de macht is gekomen, is namelijk het feit dat deze man de oorspronkelijke koningin, haar nakomelingen en heel veel trouwe burgers heeft afgeslacht.
    Nu, twintig jaar na het afschuwelijke voorval, lijkt de rust in het koninkrijk eindelijk zijn teruggekeerd. De koning lijkt geaccepteerd en iedereen lijkt zijn rol op het paleis en daaromheen vol tevredenheid uit te voeren.
    Maar… schijn bedriegt. Er zijn mensen in de dorpen die twee gezichten lijken te hebben. Een net, mooi gezicht dat ze opzetten om de koning te laten geloven hoe goed ze bezig zijn en een gezicht dat ze het liefst zo veel mogelijk van de koning verwijderd proberen te houden.
    Zelfs op het kasteel zelf, waar alles op rolletjes zou moeten lopen, zijn er mensen die anders zijn dan ze zich voordoen. Zo zijn er jonkvrouwen die eigenlijk veel liever iemand anders zouden zijn en ridders die zich, uit het zicht van de koning om, als eikels gedragen.
    Zal de koning alles in de hand kunnen houden?
    En wat als dit nog niet alles is?

    Heel diep in de verboden bossen vlakbij het koninkrijk, leeft namelijk een ander volk. Een volk vol mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. Deze mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.
    Zal dat moment nu aangebroken zijn, nu dat het koninkrijk sterk maar zwak tegelijk lijkt? Of zullen ze nog moeten wachten?

    Regels
    - Houdt je aan de huisregels van Quizlet
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden


    Mensen in het koninkrijk
    - Katrina Eloise de Ravin - de konings beschermelinge - Saralonde
    - Terra Fraser - bediende - Kaiho
    - Elia - courtisane - Seadra
    - Gereserveerd - Weduwe gravin - Emeldir
    - Gereserveerd - ridder - Seadra
    - Dylan Bo Cruz - Prins - TheseWords
    -
    -


    Mensen in het verboden bos
    - Averline Diana Rose Chevalier - van adel, weggelopen van huis - Lutalica
    - Victoire Marie de Paget / Daiva in Blauw - genezeres - Nacht
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 10:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Saralonde schreef:

    Terra denk dat ze elkaar niet heel veel spreken. ze zullen elkaar vast wel eens tegen komen in het kasteel. Katrina kent haar waarschijnlijk niet bij naam, (tenzij ze vaak bediend wordt door Terra)


    Is goed. :]
    Misschien dat Katrina één van de mensen is die Terra voor Isabelle bespioneerd in ruil voor informatie van haar kant? Of dat is dan in elk geval in de tijd dat Isabelle haar wilt gebruiken?
    Dus dat zal katrina zich inderdaad niet veel met Terra bezighouden I guess, omdat zij zich juist stilhoud zodat ze niet opvalt.
    Is dit misschien iets?

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 16:36 ]


    She was always looking for more..

    Sorry dat ik even niet gereageerd heb. Mijn laptop weer is stuk en naar de technische support om hem te maken. Ik kan niet altijd op mijn vader's laptop omdat hij die nodig heeft voor werk en aangezien ik in de korte tijd dat ik een computer heb ook nog andere zaken moet regelen heb ik niet super veel tijd voor quizlet. Ik heb nu even een moment en zal zo de relatie zaken van Diava op orde brengen.


    Carpe Noctem

    Kaiho schreef:
    (...)

    Ik heb Terra, maar ze zijn niet echt op dezelfde plek. Het kan wel dat ze elkaar al kenden voordat Davina in het bos ging wonen?


    Is goed. Waren ze bevriend? Misschien dat Terra haar hielp ontsnappen of juist haar afstand nam nadat ze als heks veroordeeld was?

    Lutalica schreef:
    En is het misschien een idee dat Ava en Diava elkaar herkennen van hun "Vorige" Leven? Ze zijn namelijk beide van adel en op deze manier kunnen ze elkaar gezien hebben op feestjes enzo, maar hier spreken ze elkaar alleen over als ze alleen zijn en ze blijven elkaar gewoon aangespreken met elkaars Bos namen dus Diava en Ava?


    Ja, is goed. Is Ava voor Diava naar het bos gegaan of andersom? Want als Diava eerst in het bos kwam, weet Ava van de beschuldiging dat ze een heks is en zou ze zich misschien ongemakkelijk kunnen voelen rond haar. Tenzij ze die beschuldigingen niet geloofde. Ze hebben elkaar ook misschien kunnen helpen met wennen aan hun nieuwe situatie.

    Tyene schreef:
    Mijn Topics. Sorry, ik heb de rollen nog niet af kunnen maken, maar Elia en mijn ridder zonder naam staan wel open voor relaties.


    Misschien dat Elia en Victoire vriendinnen hadden kunnen zijn? Victoire volgde de etiketten en normen van het hof nooit en kon Elia's leven's keuze heel goed begrijpen. Ik zie die twee wel praten over zaken vaar Victiore niet met andere dames over mocht praten (politiek, seks, etc.) met een glas goede wijn in de hand.

    Misschien dat Victoire en jou ridder een relatie konden hebben? of dat de ridder die Victoire uit de kerker hielp, jou ridders broer was en dat nu die ridder naar haar op zoek is om "de heks" te verbranden? (je hebt nog geen bio en innerlijk, dus ik bedenk nu maar wat)

    Emeldir schreef:
    (...)
    Misschien dat Isabelle vaak langskomt om ingrediënten op te halen? Aangezien Diava een genezer is? En dat ze dan een band krijgen, omdat Isabelle ook een slecht verleden aan de koning heeft.


    Misschien dat Isabelle en Victiore samen kruidenleer genomen hebben? Zo weet Isabelle ook dat Victiore geen heks was. Isabelle heeft haar kennis alleen altijd geheim gehouden, terwijl Victiore dat niet deed. Ze kan misschien de gene zijn geweest die Victoire naar het verboden bos gestuurd heeft. Victiore had er nooit aan gedacht dat ze misschien zou moeten vluchten, maar Isabelle zou daar juist wel aan gedacht kunnen hebben door haar revengy plannen. Zo zou Isabelle ook weten waar ze Victiore zou moeten vinden als ze die kruiden wil.

    Saralonde schreef:
    Victiore Vast wel eens gezien op feesten enzo bij haar nog adelijke leven, verder nog geen idee bij.


    Katerina is de beschermelinge van de koning en Victiore had een verhouding met zijn vrouw (haar adoptie moeder?) en beide hebben een interesse in zwaardvechten ook al moest Victoire de ridders verleiden om haar iets te leren. Misschien dat ze daar vriendinnen zijn geworden, maar dat toen Katerina achter haar verhouding met de koningin kwam ze zich van Victiore afkeerde? Maar toen ze hoorde dat Victoire terecht zou staan als heks (wat ze dus niet was) ze dit ook liet merken aan de koning?

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 12:52 ]


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)
    Misschien dat Isabelle en Victiore samen kruidenleer genomen hebben? Zo weet Isabelle ook dat Victiore geen heks was. Isabelle heeft haar kennis alleen altijd geheim gehouden, terwijl Victiore dat niet deed. Ze kan misschien de gene zijn geweest die Victoire naar het verboden bos gestuurd heeft. Victiore had er nooit aan gedacht dat ze misschien zou moeten vluchten, maar Isabelle zou daar juist wel aan gedacht kunnen hebben door haar revengy plannen. Zo zou Isabelle ook weten waar ze Victiore zou moeten vinden als ze die kruiden wil.


    Dat lijkt me een goed idee!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Nacht schreef:
    (...)

    Is goed. Waren ze bevriend? Misschien dat Terra haar hielp ontsnappen of juist haar afstand nam nadat ze als heks veroordeeld was?


    Terra weet (in elk geval in het begin van de RPG) nog niet echt iets over het verboden bos, behalve vage geruchten waar ze niet veel waarde aan hecht, dus ik denk niet dat ze Diava zou kunnen helpen ontsnappen.
    Maar bevriend lijkt me wel een goed idee. Misschien dat ze elkaar al zagen sinds het moment dat Terra voor het eerst als bediende kwam werken in het kasteel? Waarschijnlijk was ze dan wel eerst een beetje terughoudend tegenover Diava omdat ze wel van adel is, maar elkaar later toch meer vertrouwden? In elk geval zal ze nooit echt gelooft hebben dat ze een heks was. Misschien dat ze na de veroordeling nooit de kans hebben gehad om weer bij te praten en dat Terra sinds haar ontsnapping nog steeds vraagtekens zet bij wat er nou eigenlijk gebeurd is?


    She was always looking for more..

    Kaiho schreef:
    (...)

    Terra weet (in elk geval in het begin van de RPG) nog niet echt iets over het verboden bos, behalve vage geruchten waar ze niet veel waarde aan hecht, dus ik denk niet dat ze Diava zou kunnen helpen ontsnappen.
    Maar bevriend lijkt me wel een goed idee. Misschien dat ze elkaar al zagen sinds het moment dat Terra voor het eerst als bediende kwam werken in het kasteel? Waarschijnlijk was ze dan wel eerst een beetje terughoudend tegenover Diava omdat ze wel van adel is, maar elkaar later toch meer vertrouwden? In elk geval zal ze nooit echt gelooft hebben dat ze een heks was. Misschien dat ze na de veroordeling nooit de kans hebben gehad om weer bij te praten en dat Terra sinds haar ontsnapping nog steeds vraagtekens zet bij wat er nou eigenlijk gebeurd is?


    Klinkt goed.


    Carpe Noctem

    @ Kaiho
    Prima dat terra haar bespioneerd.
    @ nacht
    Vind het prima dat ze vriendinnen waren. Denk inderdaad dat hun relatie wel gecompliceerd werd na de verhouding met de koningin ( die dan idd haar pleegmoeder is,had ik nog niet over na gedacht dacht alleen aan de koning)
    Ze zou haar inderdaad ook wel alsnog verdedigen toen ze als heks veroordeeld stond.

    Sorry voor mijn typfouten enzo zit momenteel op mijn mobiel te tikken.

    We kunnen anders ook ieder twee personages doen (voor de mensen die dat willen) zodat we wat eerder kunnen beginnen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Emeldir schreef:
    We kunnen anders ook ieder twee personages doen (voor de mensen die dat willen) zodat we wat eerder kunnen beginnen?


    Dat lijkt me wel een goed idee. Ik zou in elk geval nog wel een personage kunnen nemen.


    She was always looking for more..

    Emeldir schreef:
    We kunnen anders ook ieder twee personages doen (voor de mensen die dat willen) zodat we wat eerder kunnen beginnen?


    Dat vind ik een heel tof idee. Wellicht dat, als er weer berichtjes in het rollenRPG komt, nieuwe mensen zich ook weer aan gaan melden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emeldir schreef:
    We kunnen anders ook ieder twee personages doen (voor de mensen die dat willen) zodat we wat eerder kunnen beginnen?


    Sorry ik denk niet dat ik tijd heb om met twee personages te gaan schrijven.


    Carpe Noctem

    Ik kan wel een 2e personage erbij nemen.
    Twijfel dan alleen tussen een man in het bos (Robin Hood geïnspireerd)
    Of een mannelijke personal servant van de prins (een soort merlin. Mocht je die van de gelijknamige serie kennen)

    Saralonde schreef:
    Ik kan wel een 2e personage erbij nemen.
    Twijfel dan alleen tussen een man in het bos (Robin Hood geïnspireerd)
    Of een mannelijke personal servant van de prins (een soort merlin. Mocht je die van de gelijknamige serie kennen)


    die man in het bos is wel leuk, want daar zijn nog weinig mensen.


    Carpe Noctem

    Saralonde schreef:
    Ik kan wel een 2e personage erbij nemen.
    Twijfel dan alleen tussen een man in het bos (Robin Hood geïnspireerd)
    Of een mannelijke personal servant van de prins (een soort merlin. Mocht je die van de gelijknamige serie kennen)


    Oh, ik vind Merlin echt tof!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Iemand die enige relatie wil Met Caspian?


    We've lived in the shadows for far too long.