• 10 april 2015 ging het eerste seizoen van Marvel's Daredevil in premiere op Netflix.

    Marvel's Daredevil, ook wel bekend als Daredevil, is een Netflix Original Series. De serie is gebaseerd op de gelijknamige comic. Ook is er een film uitgebracht.

    About the serie:
    Abandoned by his mother, Matt Murdock (Charlie Cox) was raised by his father, boxer "Battling Jack" Murdock (John Patrick Hayden), in Hell's Kitchen. Realizing that rules were needed to prevent people from behaving badly, young Matt decided to study law; however, when he saved a man from an oncoming truck, it spilled a radioactive cargo that rendered Matt blind while enhancing his remaining senses. Under the harsh tutelage of blind martial arts master Stick (Scott Glenn), Matt mastered his heightened senses and became a formidable fighter. He also attended Columbia University Law School alongside his best friend, Franklin "Foggy" Nelson (Elden Henson); but before Matt earned his Juris Doctorate degree, his father was murdered by agents of the Fixer for refusing to throw a fight. Enraged when the legal system failed to bring the Fixer to justice, Matt donned a costume made from his father's boxing robe and went into action as "Daredevil," savagely beating his father's killers and frightening the Fixer himself to death. Establishing a small New York law firm with Foggy, Matt vowed to serve the law as Matt Murdock and to fight evils beyond the law's reach as Daredevil.


    Daredevil fans:
    Minish || Alles gezien t/m Season 2
    Deryth || Alles gezien t/m Season 2
    Serenata || Season 2 Episode 8
    FrankCastle || Alles gezien t/m Season 2
    gleggie || Alles gezien t/m Season 2
    Vikings || Alles gezien t/m Season 2
    Mentys || Alles gezien t/m Season 2
    CowChop || Alles gezien t/m Season 2
    Aegon || Alles gezien t/m Season 2
    Altrados || Season 1 Episode 3


    In dit topic kan je van alles kwijt over de serie Daredevil, maar zet dit dan wel in een spoiler i.v.m. personen die nog niet alles gezien hebben.
    Wil je ook in de lijst van Daredevil fans? Laat dan even een berichtje achter met hoe ver je bent met kijken.
    Naam gewijzigd? Geef dan even door!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 17:19 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Thanksss

    Ik heb het ook niet zo op Elektra, hehe..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoewel ik ook geen super fan van Elektra was, vond ik haar wel iets hebben. Haar einde was ergens ook best wel sneu.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Hoewel ik ook geen super fan van Elektra was, vond ik haar wel iets hebben. Haar einde was ergens ook best wel sneu.


    Einde was idd wel sneu, maar ik ben benieuwd of (als het er uberhaupt komt) er in seizoen 3 een andere 'held' of iets komt uit de daredevil comimcs.


    Mentys schreef:
    Thanksss

    Ik heb het ook niet zo op Elektra, hehe..


    Volgens mij vind niemand haar echt leuk haha ... was wel een leukere Elektra dan in de film.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ging net even op google zoeken of er al iets bekend was over een derde seizoen. Alleen overal waar ik kijk, zie ik staan dat het nog niet zeker is of er überhaupt wel een derde seizoen komt ...
    Huilen als dat het geval is ;/

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 20:10 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Serieus? Nog steeds niet of er een derde seizoen komt? |: Daredevil is sowieso echt veel beter dan Jessica Jones. De acteurs zijn onwijs goed gekozen en de rollen zijn geweldig vervult door de acteurs.

    Ik heb alles gezien. ^_^


    Ik vond Elektra weer echt leuk, ze had haar mankementen maar de enige vrouw aan wie ik me irriteer is Karen. Eén, het is een slechte actrice, twee, haar verhaal is geheel ongeloofwaardig. Dat Ben dood ging vond ik stiekem ook niet zo erg, zijn personage was ook wel wat vervelend, al was het een goede acteur. Ik vond Elektra's dood ook zeker jammer. Sowieso ship ik Daredevil enkel met Claire.
          Fisk vind ik echt een geweldig personage, vooral met Vanessa in beeld. Zijn verhaal is nu ook echt interessant. Evenals The Punisher, Jon deed het zo goed. Dat die een eigen spin-off krijgt kan ik maar al te goed begrijpen. c:

    Maar wat ik eigenlijk het beste vind aan Daredevil zijn de vecht scenes / de choreografie ervan. Het fijnste daaraan is nog dat je hem zag groeien. Je ziet hem per gevecht beter worden en alles onder controle krijgen (en vooral fouten maken).


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Serieus? Nog steeds niet of er een derde seizoen komt? |: Daredevil is sowieso echt veel beter dan Jessica Jones. De acteurs zijn onwijs goed gekozen en de rollen zijn geweldig vervult door de acteurs.

    Ik heb alles gezien. ^_^


    Ik vond Elektra weer echt leuk, ze had haar mankementen maar de enige vrouw aan wie ik me irriteer is Karen. Eén, het is een slechte actrice, twee, haar verhaal is geheel ongeloofwaardig. Dat Ben dood ging vond ik stiekem ook niet zo erg, zijn personage was ook wel wat vervelend, al was het een goede acteur. Ik vond Elektra's dood ook zeker jammer. Sowieso ship ik Daredevil enkel met Claire.
          Fisk vind ik echt een geweldig personage, vooral met Vanessa in beeld. Zijn verhaal is nu ook echt interessant. Evenals The Punisher, Jon deed het zo goed. Dat die een eigen spin-off krijgt kan ik maar al te goed begrijpen. c:

    Maar wat ik eigenlijk het beste vind aan Daredevil zijn de vecht scenes / de choreografie ervan. Het fijnste daaraan is nog dat je hem zag groeien. Je ziet hem per gevecht beter worden en alles onder controle krijgen (en vooral fouten maken).


    Ik snap ook niet waarom het zo lang duurt voordat ze iets laten weten over een eventueel derde seizoen... Ik heb Jessica Jones nog niet gekeken, maar wil dit op zich nog wel..

    Ik vind the Punisher ook leuk en er zit ook een verhaal achter. Hetzelfde geldt voor Fisk, inderdaad dan wel met Vanessa in beeld. Ik ship Matt ook het meeste met Claire, maar ik denk toch dat Karen zijn 'soulmate' is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Seizoen 3 is aangekondigd! Is nog niet duidelijk vanaf wanneer deze op Netflix beschikbaar is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb btw alles nu gezien ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yas Daredevil trash hier. Ook alles gezien. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik keek het voor kort nog, maar netlfix doet stom nu ik in het buitenland zit...
    Maar ben zeker een fan geworden! Kan niet wachten tot ik weer verder kan kijken

    Ik ben bij deze aflevering (alert; spoilers. Ik weet niet welk nummer maar weet wel hoe het eindigde. Was seizoen 1 iig)

    Iemand ramde zijn hoofd in een spies omdat hij iets niet wou vertellen. Wat precies weet ik niet meer, iets met die organisatie ofsow (het is marvel, sws dat het ene organisatie is...)


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    Ik keek het voor kort nog, maar netlfix doet stom nu ik in het buitenland zit...
    Maar ben zeker een fan geworden! Kan niet wachten tot ik weer verder kan kijken

    Ik ben bij deze aflevering (alert; spoilers. Ik weet niet welk nummer maar weet wel hoe het eindigde. Was seizoen 1 iig)
    Iemand ramde zijn hoofd in een spies omdat hij iets niet wou vertellen. Wat precies weet ik niet meer, iets met die organisatie ofsow (het is marvel, sws dat het ene organisatie is...)

    hmm, dat weet ik zo ook niet ;/

    Aegon schreef:
    Yas Daredevil trash hier. Ook alles gezien. c:

    Je staat erbij!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Altrados schreef:
    Ik keek het voor kort nog, maar netlfix doet stom nu ik in het buitenland zit...
    Maar ben zeker een fan geworden! Kan niet wachten tot ik weer verder kan kijken

    Ik ben bij deze aflevering (alert; spoilers. Ik weet niet welk nummer maar weet wel hoe het eindigde. Was seizoen 1 iig)
    Iemand ramde zijn hoofd in een spies omdat hij iets niet wou vertellen. Wat precies weet ik niet meer, iets met die organisatie ofsow (het is marvel, sws dat het ene organisatie is...)

    Is dit niet het gevecht met John Healy in episode 3? met dat hek??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Is dit niet het gevecht met John Healy in episode 3? met dat hek??


    Yup dat was aflevering 3 ... heb het even gecheckt en dat was een behoorlijk ranzig beeld om weer eens terug te zien ;/

    Heb het aangepast. ( ? -> Episode 3)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oké, ik heb zojuist wat gevonden...

    De site is wel in het Engels: info over seizoen 3

    Volgens de site lijkt het erop dat het 3de seizoen pas in 2018 komt, net als het 2de seizoen van Jessica Jones.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ook IMDB geeft aan dat seizoen 3 pas in 2018 in première gaat.
    Dus helaas is het nog meer dan een jaar wachten op nieuwe afleveringen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO