• Even 'n vraagje; zijn er hier mensen die ooit eens een treinreis door Europa hebben gemaakt? Met zo'n speciaal ticket? Ik denk er namelijk over om dit met een vriendin te gaan doen, maar ben wel benieuwd naar eventuele ervaringen en/of tips!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yaaaaaaaaas. (fish)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DunkeIheit schreef:
    Backpack Quizlet-meeting in Noorwegen, wie is voor? *O*

    I'm in. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar, over die treinreis. Die tickets gewoon via de website van interrail? En wat betreft hostels; hoe hebben jullie deze gevonden?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aethelstan schreef:
    Maar, over die treinreis. Die tickets gewoon via de website van interrail? En wat betreft hostels; hoe hebben jullie deze gevonden?


    hostels.com of http://www.hostelculture.com/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Interrailen wil ik ook een keer doen. Lijkt me zo gaaf!


    No guts no glory.

    Ik ga deze zomer interraillen (:
    Zelf ga ik door oost Europa (Berlijn, Krakau, Boedapest, Praag). Qua hostels veel googlen. Ik heb toevallig vandaag alles geboekt en ik was telkens rond 10 euro p.p per nacht kwijt.


    Can't control my second personality

    Ik ga ook interrailen deze zomer, door Scandinavië. Kopenhagen, Stockholm en Bergen staan op het programma - wordt waarschijnlijk wel behoorlijk duur allemaal, maar zo vet.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb het vorige zomer gedaan ^^ hoe duur het is hangt er behoorlijk vanaf hoeveel weken je gaat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Involved schreef:
    Ik ga deze zomer interraillen (:
    Zelf ga ik door oost Europa (Berlijn, Krakau, Boedapest, Praag). Qua hostels veel googlen. Ik heb toevallig vandaag alles geboekt en ik was telkens rond 10 euro p.p per nacht kwijt.


    Oeh dat zijn mooie steden! Enkel krakau ben ik nog niet geweest, maar dat lijkt mij ook mooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blyton schreef:
    Ik ga ook interrailen deze zomer, door Scandinavië. Kopenhagen, Stockholm en Bergen staan op het programma - wordt waarschijnlijk wel behoorlijk duur allemaal, maar zo vet.

    Jammer genoeg is Scandinavië zo duur. ;-; Can't afford it!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Involved schreef:
    Ik ga deze zomer interraillen (:
    Zelf ga ik door oost Europa (Berlijn, Krakau, Boedapest, Praag). Qua hostels veel googlen. Ik heb toevallig vandaag alles geboekt en ik was telkens rond 10 euro p.p per nacht kwijt.

    Nice! Ik kwam alleen wel uit op 20 euro p.p. voor hostels. Vast niet goed gekeken dan... Hoeveel dagen ga je?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aethelstan schreef:
    (...)
    Nice! Ik kwam alleen wel uit op 20 euro p.p. voor hostels. Vast niet goed gekeken dan... Hoeveel dagen ga je?

    Haha ja was zelf ook wel effe bezig met zoeken en via via. Ik ga twee weken, met de pas met vijf reisdagen. Naar welke steden ga jij?


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    (...)
    Haha ja was zelf ook wel effe bezig met zoeken en via via. Ik ga twee weken, met de pas met vijf reisdagen. Naar welke steden ga jij?

    Ah, die wil ik dan ook, ja. Wij hebben nog niet gekeken naar welke steden, eigenlijk. Ik wilde eerst een beetje weten wat de kosten zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vraagje:
    Je hebt dus bij bijv. zo'n ticket van 15 dagen, met 5 reismogelijkheden, een reis Nederland in én uit inbegrepen, maar wordt dat van die 5 mogelijkheden afgehaald? Of is dat extra.


    "I shut my eyes in order to see.'