• Morgen is het zo ver. Koning Willem-Alexander wordt 49 jaar en zoals elk jaar wordt dit gevierd met oranje feesten, vrijmarkten, (oranje)tompoucen, oudhollande spelletjes en optochten.

    Op de radio hoorde ik dat het de koudste koningsdag ooit gaat worden, wat natuurlijk niet zo raar is. We hebben pas 3 jaar een koning.
    Toch is het de afgelopen 50 jaar ook niet zo koud geweest op koninginnendag.

    De koning en koningin zijn dit jaar in Zwolle. Gaat iemand daar nog kijken? Of kijken jullie gewoon lekker voor de buis?

    Gaan er nog mensen naar de vrijmarkten of optochten? Of feestbeesten?

    Oftewel; wat gaan jullie doen op koningsdag?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Balen dat alle leuke activiteiten zover weg zijn en het te nat is om te reizen... Ons dorp heeft een kinderrommelmarkt, en that's it.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Waarschijnlijk alleen klaarmaken voor kroatie reis, en niets doen haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Het schijnt kouder te worden dan dat het met kerst was :W

    Ik ben blij dat ik niks qua festival gepland heb staan. Ik wilde eerst vanavond uit gaan, maar dat heb ik gecanceld naar het op de bank voor de tv heel veel wijn drinken en ik heb een vermoeden dat ik morgen ook best wat wijntjes ga drinken. Dus nee een lekker thuisdag dagje. Ik heb het sowieso nooit gehad op Koningdag, een rondje door de stad dan had je het wel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Studeren, jeej -_-


    I am an idiot, I move.

    Ik was ooit eens in Nederland op koningsdag, omdat mijn vliegtuig landde in Amsterdam. Echt waar: als Belg ben je totaal van: WTF, zo'n rare vogels. :'D
    Ik zie ons nog niet totaal opgewonden, massaal met iedereen naar buiten gaan die dag in het zwart - geel - rood gekleed, met schmink aan onze wangen, met dan nog zo'n een toeter om heel hard te juichen voor... Filip en Mathilde. :'D Uh, laat maar zitten... Wij kennen de brabançonne nog niet eens, laat staan dat we hem zouden gaan zingen ...
    Haha. Ik vond het zo grappig. :'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 19:01 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik was ooit eens in Nederland op koningsdag, omdat mijn vliegtuig landde in Amsterdam. Echt waar: als Belg ben je totaal van: WTF, zo'n rare vogels. :'D
    Ik zie ons nog niet totaal opgewonden, massaal met iedereen naar buiten gaan die dag in het zwart - geel - rood gekleed, met schmink aan onze wangen, met dan nog zo'n een toeter om heel hard te juichen voor... Filip en Mathilde. :'D Uh, laat maar zitten... Wij kennen de brabançonne nog niet eens...
    Haha. Ik vond het zo grappig. :'D


    De meeste doen het ook niet voor de koning. De meeste doen het omdat ze dan een reden hebben om te zuipen. De koning interesseert ze geen ene fuck.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik geef niets om Koningsdag, maar een dagje vrij is altijd wel leuk. Echter heb ik geen dagje vrij, want de cafetaria is gewoon open morgen.


    26 - 02 - '16

    Angewomon schreef:
    Het schijnt kouder te worden dan dat het met kerst was :W

    Stond op de voorpagina van de Gelderlander, dat heb ik ook gelezen :'D

    Ik ga ook niet. Mijn vriendinnen heb ik veel plezier gewenst met feesten in de regen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Werken :c (wel dubbel betaald :Y))


    Seasons will change, but I shall remain

    ik weet nog niet precies wat ik ga doen maar het maakt toch niet uit want waar ik ook heen ga heb ik toch wel het gevoel dat ik een foute keuze heb gemaakt - iedere feestdag ever

    Waarschijnlijk Alkmaar in en iedereen in zijn knie schoppen die ik daar niet tegen had willen komen. Vannacht in mijn pyjama op de bank waarschijnlijk. Te koud om duizend miljoen euro uit te geven in een overdrukke kroeg.


    i put the fun in funeral

    Virtuoso schreef:
    Helemaal niks :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Serenata schreef:
    Werken :c (wel dubbel betaald :Y))


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga van mijn weekend ov gebruik maken en naar mijn ouders omdat ik m'n zusje nog een verjaardagscadeautje moet geven. Yay voor pakjes die één dag te laat aankomen OTL
    Maar tussen het station in Limbabwe en het huis van mijn ouders is wel een markt dus.. it's something?


    because i knew you, i have been changed for good

    We zouden naar Amsterdam gaan, maar vanwege het slechte weer hebben we besloten om naar Eindhoven te gaan. Dat is een stuk dichterbij, maar ik vrees dat ik mijn hele stad daar tegen ga komen, aangezien iedereen dan naar Eindhoven gaat. (:


    Take risks and conquer your fears.