• Morgen is het zo ver. Koning Willem-Alexander wordt 49 jaar en zoals elk jaar wordt dit gevierd met oranje feesten, vrijmarkten, (oranje)tompoucen, oudhollande spelletjes en optochten.

    Op de radio hoorde ik dat het de koudste koningsdag ooit gaat worden, wat natuurlijk niet zo raar is. We hebben pas 3 jaar een koning.
    Toch is het de afgelopen 50 jaar ook niet zo koud geweest op koninginnendag.

    De koning en koningin zijn dit jaar in Zwolle. Gaat iemand daar nog kijken? Of kijken jullie gewoon lekker voor de buis?

    Gaan er nog mensen naar de vrijmarkten of optochten? Of feestbeesten?

    Oftewel; wat gaan jullie doen op koningsdag?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Histoire schreef:
    Ik was ooit eens in Nederland op koningsdag, omdat mijn vliegtuig landde in Amsterdam. Echt waar: als Belg ben je totaal van: WTF, zo'n rare vogels. :'D
    Ik zie ons nog niet totaal opgewonden, massaal met iedereen naar buiten gaan die dag in het zwart - geel - rood gekleed, met schmink aan onze wangen, met dan nog zo'n een toeter om heel hard te juichen voor... Filip en Mathilde. :'D Uh, laat maar zitten... Wij kennen de brabançonne nog niet eens, laat staan dat we hem zouden gaan zingen ...
    Haha. Ik vond het zo grappig. :'D


    Hahahaha, nu je het zo zegt klinkt het ook echt belachelijk dat we allemaal in het oranje met allemaal strepen op ons gezicht als een idioot naar buiten gaan xd

    Ik ga met mijn zus naar de kleedjesmarkt/rommelmarkt in Utrecht, dus hopelijk levert het me nog iets leuks op :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ben 1 van de weinigen die op Koningsdag helemaal niks doet (:

    Doofenshmirtz schreef:
    Ik ben 1 van de weinigen die op Koningsdag helemaal niks doet (:


    Ik doe nu ook niet veel haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Koningsdag gaat voor mij nooit meer hetzelfde zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik heb heerlijk geleerd voor examens (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Vandaag drie boeken gekocht voor 1 euro dus ik heb weer wat leesvoer.


    Physics is awesome

    ik keek naar de koning in zwolle op tv en zag opeens een vriendje van mijn broertje met de prins voetballen haha :'D dat vond ik best grappig.
    Oh & ik ben naar Apeldoorn geweest en heb daar met mijn oma en moeder gewoon rondgelopen. Dit jaar was er gelukkig geen man die door het publiek heen reed haha :'D


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Dus, vandaag hebben we iets minder dan 2600 oranjetompoucen verkocht bij de Hema in Den Bosch :Y)
    Vind ik nog best knap met dit weer, haha.


    Deep inside, I've never felt alive