• Hier kunnen we doen alsof we meedoen met Once Upon a Time.
    Als je mee wilt doen mag je iemand zijn uit de serie of je mag zelf iemand bedenken alles is goed, als je mee wilt doen moet je dit lijstje invullen:

    Username:
    OUAT naam:
    Leeftijd:
    Magie ja/nee zo ja wat:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    STOP OP MEISJES!!!!

    Gereserveerde personages:


    Rollen:
    Naam~leeftijd~username~pagina

    Meisjes:

    - Lisa Tiger~12~Lisadragonrider~

    Ik had haar hierin gemaakt dus hier is zeUsername: lisa1zusvanEmma
    OUAT naam: Lisa Tiger
    Leeftijd: 12
    Magie ja/nee zo ja wat: ja, ijs, dieren praten en onzichtbaar
    Uiterlijk:
    Lang blond golvend haar en bruine ogen. Ze is klein 1.50 of zoiets.
    Mijn kleding is een soort donkerblauwe legging met een blauwe leren jack eroverheen en licht blauwe met groene handschoenen. Verder nog een riem met eraan een dolk, een bakje met hondenbrokjes en een met vogelvoer.
    Innerlijk: lief, staat altijd voor je klaar, dapper, houdt van avontuur, ze is super eigenwijs en kan soms fel over komen. Ik hou van mijn zusje Emma en bescherm haar met mijn leven. Goede reflexen
    Relaties: moeder Snow, vader Charming, zus Emma
    Extra: nee niet echt

    - Ava Heart~14/15~Verloren~1.1
    - Emma Swan~30~Katarax~1.1
    - Ruby Eileen Lucas~25~Nakito~1.1
    - Fowza Sea~15~Sophizya~1.2
    - Vittoria Gold~19~Alastor~1.3
    - Maria-Elena Kyriakou~20~Polovina~1.12
    - Jo Meri~13~JoSnape~1.12
    - Odette "Odi" Straw/Stephanie Bird~15~Verloren~1.14
    - Jade Wakefield~16~httpLAURA~1.14
    - Agnete Annica Saari~15~Polovina~1.15
    - Ivy~16~BastetCat~1.15
    - Linde Impia Crucio MasterThief~17~JoSnape~1.15
    - Heather Emily Davis/Thumbelina~14~Verloren~1.16
    - Bastet~15~BastetCat~1.16



    Jongens:

    - Graham Humbert~29~HeyitsGraham~1.1
    - Jens Potter~20~Rode_Duivels~1.2
    - Repelsteeltje/Mr. Gold~55~Alastor~1.3
    - Joseph Lloyd Dombrowski~17~Rode_Duivels~1.12
    - August Booth~34~HeyitsGraham~1.14
    -

    Regels:
    - alleen schelden als je personage het moet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 2 dagen staan
    - Als er weinig aanmeldingen zijn mag je meerdere personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    Speeltopic:
    Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het is Nederlands en er is niet echt een max. Aantal van personages.

    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 14:36 ]

    Ik zeg ook voor vijftig, een zin is wat overdreven kort, maar ik probeer nog redelijk lange stukjes te schrijven, maar als het meer wordt moet je het vullen met onzin dus tja


    obsessive rage

    Als het kan doe je 50 als je snel iets moet doen of je kan echt niet meer dan mag je minder

    Met 50 kom je al vrij ver. Ik ben het eens, owww
    Er was al gestemd en besloten xD


    Do I look like Mother Teresa?

    You know, kan ik er nog eentje reserveren? Een meisje?


    obsessive rage

    Ja hoor


    ×Odette "Odi" Straw/Stephanie Bird×
    FC: Georgie Henley | 15 jaar | Lost Girl



    Leeftijd:
    Odi is lichamelijk zoiets als 15, al kan ze zich al behoorlijk volwassen gedragen. Hoe ze zich gedraagt schommelt tussen de dertig en twee jaar.
    Innerlijk:
    Positieve eigenschappen:
    ×Sociaal×
    Odi is goed in met anderen opschieten, contacten met anderen leggen is geen probleem voor haar. Ze maakt makkelijk vrienden en kan goed omgaan met mensen die lijden onder dingen als depressie, autisme en andere "aandoeningen" (die niet eens echte aandoeningen zijn, maar goed)
    ×Rechtvaardig×
    Nu kan Odi liegen, want eerlijkheid en rechtvaardigheid is niet hetzelfde. Maar als je oneerlijk gaat spelen, "cheaten", kan je maar beter bij haar uit de buurt blijven. Ze kan er niet tegen en doet het zelf ook niet.
    ×Dapper×
    Nee, het is niet dat Odi nooit bang is. Sterker nog, ze is zo vaak bang. Maar ze gaat de confrontatie met haarzelf aan en bevecht haar angsten, want dat is dapper zijn. En dat is Odi, ook al is ze doodsbang.
    ×Optimistisch×
    Positiviteit is niet iets wat iedereen met een vingerknip tevoorschijn haalt. Odi heeft zichzelf getraind dat wel te kunnen. Ze had een zwaar leven met nauwelijks te eten, maar heeft toen geleerd om zelf hoop en fijne gedachtes te creëren wanneer ze dat het hardste nodig had. De optimist die ze toen heeft opgebouwd is gebleven.
    ×Empathisch×
    In anderen inleven en ze dan begrijpen is niet zo makkelijk. Nu heeft Odi het geluk dat ze daar een beetje op voor loopt vergeleken met de rest omdat ze dat al bijna automatisch doet. Ze is goed in anderen hun bedoelingen begrijpen en ziet in bijna iedereen wel een mens, ook in de duisterste mensen die je je maar kan voorstellen.
    ×Goed gevoel voor humor×
    Odi kan wel tegen een grapje, geen probleem. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

    Negatieve eigenschappen:
    ×Naïef×
    Omdat Odi niet gelooft dat er echte monsters bestaan, of mensen die zich als een monster gedragen, is ze vaak wat naïef. Ze gelooft gewoon niet dat anderen haar pijn willen doen en is ook niet echt voorzichtig, elke vorm van wantrouwen wuift ze weg.
    ×Klunzig×
    Een glas pakken, met water vullen en op tafel zitten is een doodgewone taak. Bij Odi kan je nieuwe glazen bestellen, waarschijnlijk liggen ze binnen enkele seconden op de grond.
    ×Slechte inschat×
    Nu kan Odi's optimisme ook voor talenten gelden die ze dan iets groter inschat dan ze werkelijk zijn. Daarmee overschat ze zichzelf vaak en komt zo makkelijk in de problemen, gewoon omdat ze er niet over na gedacht had.
    ×Eenzaam×
    Sommige mensen kunnen er vanbuiten heel vrolijk uitzien, maar zich vanbinnen eenzaam voelen. Ook al heeft Odi veel vrienden, ze is tot haar dertiende altijd alleen geweest, een weeskind. Die eenzaamheid is altijd wel een beetje gebleven, hoeveel vrienden ze daarna ook kreeg.
    ×Gevoelig×
    Nu kan Odi redelijk goed tegen harde, sarcastische grappen. Maar je moet het wel als een grapje brengen, want haar gevoelige snaren zijn makkelijk te bereiken en zo heb je haar al makkelijk verslagen zonder haar dan ook maar één keer fysiek aan te raken.
    ×Brutaal×
    Er is een dunne grens tussen stoer doen en gewoon brutaal zijn. Odi overschrijdt die iedere dag. Ze is erg loslippig en als ze het ergens niet mee eens is zal je het weten ook, pech voor jou dan. Je kan behoorlijk harde en arrogante opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen dan.
    Angsten:
    ×Wespen×
    Als er een wesp in Odi's buurt komt wordt ze al snel hysterisch, terwijl ze weet dat ze dat juist niet moet doen. Dit komt omdat ze toen ze klein eens een keer gestoken was en niemand kon haar helpen, gelukkig is ze niet allergisch, maar ze is er wel van geschrokken.
    ×Onweer×
    Ja, Odi weet wel dat het haar niks kan doen. Niet meer. Maar vroeger konden huizen zomaar in de fik vliegen als er bliksem was dus heeft ze nog steeds lichte angst wanneer het dondert.
    ×Kleine ruimtes×
    In het weeshuis waar Odi vroeger woonde kon je opgesloten worden als straf. Dat was in een kleine, donkere kast. Met trauma's aan die kast krijgt ze het ook al weer benauwd als ze in een kleine ruimte wordt gezet.
    Uiterlijk:
    FC: Georgie Henley
    Odi is een schattig uitziend meisje van rond de 1,58. Niet erg groot dus.
    Ze heeft een erg rond gezicht met kuiltjes in haar wangen als ze lacht en veel sproeten bij haar kleine wipneus, haar haren zijn lang, golvend en kastanjebruin. Ze is een beetje mager en hoeveel ze ook eet, dat blijft ze. Haar benen zijn een stuk langer dan de rest van haar lichaam, wat haar er sierlijker uit laat zien dan ze verder is.
    Haar huid is behoorlijk bleek, steekt fel af op haar donkere haren. Haar lippen zijn een stuk donkerder en rozig, meestal lachen ze.
    Het liefste draagt ze rood met wit. Ze heeft dan ook rode schoentjes, die een portaal zijn naar andere werelden. Ze draagt ze zo goed als altijd. Het zijn rode, glimmende ballerina's met een bandje, daaronder draagt ze hoge netkousen en daarboven een witte jurk met een naar beneden gevouwen kraagje en korte pofmouwen. Het jurkje is strakker aan de bovenkant maar wordt al enkele centimeters boven haar heupen losse, wijde stof, met daaronder vele witte onderrokken. Ze draagt dit zo goed als altijd, ze heeft meestal wel een pijl en boog mee, plus de "Lost Boys" mantel die alle Lost Boys hebben.
    Verleden:
    Odi is gevonden voor de deur van een weeshuis, ze was pas een baby, hoe ze daar terecht is gekomen weet ze niet. Haar echte ouders hadden alleen een brief achter gelaten of ze alsjeblieft voor haar wilde zorgen, en tja, dat doen weeshuizen.
    Daar is ze een hele tijd eenzaam geweest, totdat ze Peter Pan, toen nog Malcolm slash Mal, ontmoette. Ze werden erg goede vrienden. Beste vrienden. Mal had vijf broers, en adopteerde haar. Op een dag kreeg ze rode schoentjes, die eerst heel normaal leken, maar toen iemand op een dag voor de deur stond om de schoentjes terug te eisen kwam ze er achter dat dat niet zo was.
    Toen Odi dat weigerde heeft die tovenaar haar broers (en Mal, die ze meer als vriendje zag) in zwanen veranderd. Na veel gedoe heeft ze ze weer terug weten te veranderen, alleen is ze toen in steen veranderd.
    Bij de vloek van Regina is ze weer gewoon geworden, alleen wist ze (zoals gewoonlijk) niks meer over wie ze wacht en dacht een hele tijd dat ze Stephanie heette.
    red]xtra:[/b][/20] Ze vindt Peter nog steeds ontzettend leuk en gelooft niet dat hij slecht kan zijn, gezien ze hem alleen als Mal ziet.



    (Voor de mensen die denken van "Huh? Maar Ava was toch Georgie Henley?", dat klopt, maar ze is nu even Birdy)


    obsessive rage

    Leuk!

    Ruby werd zomaar genegeerd door vittoria :(


    When you believe your dreams come true



    Username: HeyitsGraham
    OUAT naam: August Booth. August werd een lange tijd The Stranger genoemd net toen hij was gearriveerd in Storybrooke.
    Leeftijd: 34 jaar
    Magie ja/nee zo ja wat: Met een speciale spreuk kan men ervoor zorgen dat ze kunnen zien of hij liegt. Wanneer hij liegt, dan groeit zijn neus.
    Uiterlijk: August heeft kort bruin haar dat heel lichtjes is gekruld. Ook heeft hij een lichtte stoppelbaard en blauwe ogen. August is meestal te vinden in zijn leren motorjack, waar hij een donkere spijkerbroek onderaan heeft. Wanneer zijn motor in de buurt is, draagt hij meestal ook een helm bij zich.
    Innerlijk: August had een belangrijke taak gekregen om ervoor te zorgen dat Emma de vloek zou gaan opzeggen, maar faalde in deze taak. Hierdoor werd hij weer een pop, maar door zijn heldendaad kreeg hij een nieuwe kans. Deze kans neemt hij met beide handen aan en hij zal dan ook proberen zijn leven verder te leiden als held.
    Relaties: Zoon van Marco.
    Extra: Met een speciale spreuk kan men ervoor zorgen dat ze kunnen zien of hij liegt. Wanneer hij liegt, dan groeit zijn neus, maar dat had ik dus al getypt. Ook heeft een koffer bij zich waar alleen Emma, Henry en hij vanaf weten wat erin zit.


    Do I look like Mother Teresa?

    Kan ik een nieuweling worden?


    ~

    Mag ik Ellie aanpassen kwa naam en uiterlijk, ik ben niet zo tevreden daarmee eigenlijk.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik Ellie aanpassen kwa naam en uiterlijk, ik ben niet zo tevreden daarmee eigenlijk.


    Ja hoor^^

    _Dark_ schreef:
    Kan ik een nieuweling worden?


    Ja hoor

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Ja hoor^^



    Oké, ik post dan later even de nieuwe versie even op dit topic.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina



    Username: _Dark_
    OUAT naam:
    Jade: Een engelse meisjesnaam, betekenis: groene nobelsteen
    Wakefield: Een achternaam, betekenis: Nat veld

    Leeftijd:
    Jade is zestien jaar, ze word 5 juli 17 jaar
    Magie ja/nee zo ja wat:
    Jade is begaafd, ze is aangeboren met toverkrachten.

    Tijd, verbeterde zintuigen,elementen, lezen
    snelheid

    Uiterlijk:



    Ze heeft lang donkerbruin krullend haar en een lichtbruine huid en groene ogen.
    Ze heeft bolle wangen, maar toch een stoere uitstraling.

    Innerlijk:
    Positief:
    x Dapper
    x Intelligent
    x Bedachtzaam
    x Nadenkend
    x Eerlijk


    Negatief:
    x Koppig
    x Afwijkend
    x Nieuwsgierig
    x Stil
    x Eigenwijs

    Relaties:
    ~
    Extra:
    Eehm, ze is erg afwijkend rond haar verleden, ze is bang voor vuur en bliksem
    en houd het bij haar zogenaamde rol op het afwijkende meisje te spelen.
    Ze is eerlijk ookal verwacht niemand het van haar, elke kant heeft een slechte kant, maar ook een goede kant.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 16:11 ]


    ~