• Hier kunnen we doen alsof we meedoen met Once Upon a Time.
    Als je mee wilt doen mag je iemand zijn uit de serie of je mag zelf iemand bedenken alles is goed, als je mee wilt doen moet je dit lijstje invullen:

    Username:
    OUAT naam:
    Leeftijd:
    Magie ja/nee zo ja wat:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    STOP OP MEISJES!!!!

    Gereserveerde personages:


    Rollen:
    Naam~leeftijd~username~pagina

    Meisjes:

    - Lisa Tiger~12~Lisadragonrider~

    Ik had haar hierin gemaakt dus hier is zeUsername: lisa1zusvanEmma
    OUAT naam: Lisa Tiger
    Leeftijd: 12
    Magie ja/nee zo ja wat: ja, ijs, dieren praten en onzichtbaar
    Uiterlijk:
    Lang blond golvend haar en bruine ogen. Ze is klein 1.50 of zoiets.
    Mijn kleding is een soort donkerblauwe legging met een blauwe leren jack eroverheen en licht blauwe met groene handschoenen. Verder nog een riem met eraan een dolk, een bakje met hondenbrokjes en een met vogelvoer.
    Innerlijk: lief, staat altijd voor je klaar, dapper, houdt van avontuur, ze is super eigenwijs en kan soms fel over komen. Ik hou van mijn zusje Emma en bescherm haar met mijn leven. Goede reflexen
    Relaties: moeder Snow, vader Charming, zus Emma
    Extra: nee niet echt

    - Ava Heart~14/15~Verloren~1.1
    - Emma Swan~30~Katarax~1.1
    - Ruby Eileen Lucas~25~Nakito~1.1
    - Fowza Sea~15~Sophizya~1.2
    - Vittoria Gold~19~Alastor~1.3
    - Maria-Elena Kyriakou~20~Polovina~1.12
    - Jo Meri~13~JoSnape~1.12
    - Odette "Odi" Straw/Stephanie Bird~15~Verloren~1.14
    - Jade Wakefield~16~httpLAURA~1.14
    - Agnete Annica Saari~15~Polovina~1.15
    - Ivy~16~BastetCat~1.15
    - Linde Impia Crucio MasterThief~17~JoSnape~1.15
    - Heather Emily Davis/Thumbelina~14~Verloren~1.16
    - Bastet~15~BastetCat~1.16



    Jongens:

    - Graham Humbert~29~HeyitsGraham~1.1
    - Jens Potter~20~Rode_Duivels~1.2
    - Repelsteeltje/Mr. Gold~55~Alastor~1.3
    - Joseph Lloyd Dombrowski~17~Rode_Duivels~1.12
    - August Booth~34~HeyitsGraham~1.14
    -

    Regels:
    - alleen schelden als je personage het moet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 2 dagen staan
    - Als er weinig aanmeldingen zijn mag je meerdere personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    Speeltopic:
    Link naar 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177516
    Link naar 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597&page=20
    Link naar 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177656
    Link naar 4:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177770

    Het is Nederlands en er is niet echt een max. Aantal van personages.

    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 14:36 ]

    Is ze goed?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Heather Emily Davis/Thumbelina
    FC: Abigail Breslin | 14 jaar | Duimelijntje



    Username:
    Verloren
    OUAT naam:
    Heather Emily Davis, in Storybrooke dan. Haar echte naam is Thumbelina. (Duimelijntje) Ze wordt meestal Heather genoemd, soms ook Hettie, door mensen bij wie ze dat goedkeurt. Door Blue werd ze vaak "White" genoemd, omdat haar jurkje wit was als fee.
    Leeftijd:
    14 jaar, ze is jarig op 21 mei.
    Magie ja/nee zo ja wat:
    Vroeger had Heather magie, ze was een feeënleerling, alleen heeft ze eens per ongeluk haar vleugels weggetoverd. Nu heeft ze nog wel magie, alleen komt het alleen tevoorschijn als ze geluk heeft. Ze is ook te koppig haar lichtmagie weer bij te spijkeren.
    Uiterlijk:
    FC: Abigail Breslin
    Heather is voor haar leeftijd niet zo groot, vaak wel wat kleiner dan haar leeftijdsgenoten. Maar ze is nu ook weer niet koppen kleiner. Heather heeft een gezond kleurtje, niet eng bleek of zo, zonder vlekjes of puistjes. Oftewel een egale huid.
    Haar gezicht is druppelvormig, maar wel met ronde wangen als ze lacht, wat ze vrij vaak doet, dus zie je haar vrij witte (maar niet rechte) tanden ook vaak. Heathers ogen zijn lichtblauw, door het licht kunnen ze echter veel donkerder lijken. Dit gebeurt soms ook als ze verdrietig is. Van nature heeft Heather blond haar, maar als rebelse puber heeft ze het donkerrood geverfd.
    Ook haar kleding sluit daar een beetje op aan, het lijkt hier vaak op: Laarsjes, witte jurk, maar wel met daaronder een panty met opzettelijk gemaakte gaten en leren armbanden die de look toch stoer maken. Haar haren laat ze meestal losjes over haar schouders vallen, soms ook in een paardenstaart. Haar stijl zit tegen emo aan, maar zonder de uitdagende donkere make up en een schattige sfeer erbij, eentje die nogal onbedoeld was.
    Innerlijk:
    Positieve eigenschappen:
    ~ Dapper
    Dit is eigenlijk iets waar Heather zelf niet zo over nadenkt. Voor haar is het immers heel normaal dat je eerst aan de anderen denkt en dan pas aan jezelf, dat je je vrienden redt uit onhandige situaties, maar denkt er niet over na dat het best bijzonder is hoeveel lef ze vaak heeft.
    ~ Eerlijk
    Als Heather iets denkt, zegt ze dat maar gewoon. Als je iets vraagt zal ze ook niet liegen, dat vindt ze gewoon raar.


    Soms gebruikt ze die gedachten echter ook om anderen naar beneden te halen, of spreekt ze ze te snel uit, en dan worden mensen boos. Maar daar kan ze mee leven.
    ~ Vrolijk
    Wanneer je met dit kind in één kamer zit, is de kans groot dat je haar bom van energie over je heen krijgt. Meestal is deze erg positief. Ze kan anderen goed moed inspreken zonder het zelf echt te willen, gewoon omdat ze zo'n belachelijk grote optimist is en haar humeur overal heen slingert.
    ~ Behulpzaam
    Mensen helpen vindt Heather leuk, en het is een automatisme. Als iemand op de grond ligt steekt ze meteen haar hand uit.
    ~ Creatief
    Heather houdt ervan dingen te maken, verhalen te bedenken of avonturen, wat haar wel een dromer maakt. Als je haar tijd geeft heeft ze wel een oplossing. Als iets haar motto zou zijn, zou het wel "Think out of the box" zijn.

    Negatieve eigenschappen:
    ~ Onhandig
    Tja, dit is toch soms wel een probleem. Nu is iets laten vallen of struikelen een gewoon voorbeeld van een ongelukje, maar Heather heeft haar vleugels weggetoverd zonder groot te worden. Dat is een wat groter ongelukje, en een goed voorbeeld uit haar andere reeks klunzige acties.
    ~ Flapuit
    Zoals ik al zei is Heather extreem eerlijk. En ze praat graag, dus flapt ze soms wel eens wat uit wat eigenlijk niet zo handig was om te zeggen. Gelukkig gaat dit vooral om haar eigen gedachten, niet om geheimen. Die vergeet ze wanneer ze het lang geheim houdt.
    ~ Koppig
    Een puber zijn is één ding. Een extreem koppige puber is soms nogal een probleem, of een problemenmaker, en tja, dat is Heather allemaal. Ze blijft bij wat zij vindt, ook als het niet klopt, dat is haar punt.
    ~ Arrogant
    Heather vindt zichzelf een erg leuke meid en denkt vaak dat ze het wel kan, hier wil ze nog best vaak flink naast zitten, en dat is soms best onhandig.
    ~ Wispelturig
    Bij veel meiden blijven ze wanneer ze vrolijk zijn vrolijk. Bij Heather kan ze eerst ontzettend blij zijn, dan bijvoorbeeld drinken gaan pakken en heel erg boos terug komen. Als ze dan weer wat anders gaat doen is ze weer opgeklaard. Wat de oorzaak is is altijd nogal vaag, maar wees maar voorzichtig, haar goede humeur kan zo in onweer veranderen.
    Relaties:
    Heather kent Blue (Moeder Overste) goed en is het adoptiezusje van Nova/Astrid. Ze heeft bijna overal wel vrienden, maar met Odi en haar broers trekt ze wel vaak op. Vooral omdat ze best jongensachtig kan zijn en ook meer als een jongen in elkaar zit, niet het vreemde gedoe van meiden.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 16:30 ]


    obsessive rage

    Ja, allebei goed! (Y)


    Username: BastetCat.
    OUAT Name: Bastet,(naar de Egyptische godin van de katten)maar ze wordt vaak Cat genoemd.
    Leeftijd: 15
    Magie? Zo ja, wat?: Ja, ze kan met katten praten en in een kat veranderen.
    Uiterlijk:


    Cat is ongeveer 1.65. Ze heeft een lichtgetinte huid en blauwe ogen. Vroeger had ze erg lang haar maar dat heeft ze tot haar schouders afgeknipt.
    Ze draagt in Storybrooke grote, een beetje gothic Dr. Martins(legerkistjes), waarvan ze de naam CatWithTheBoots in Sorybtooke heeft gekregen. Ze draagt losse kleren, en heeft graag Cat Ears op.
    In The Entchanted Forest liep ze een blauw jurkje met daarover een groene mantel.
    Ze draagt altijd laarzen, in Storybrooke en in The Entchanted Forest.
    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    Trouw- Cat is erg trouw aan iemand en doet wat ze belooft heeft.
    Aardig- Hier is denk ik geen uitleg voor nodig xD
    Moedig- Cat is snel bang, maar durft die angst van zich af te zetten.

    Negatieve eigenschappen:
    Onzeker- Cat denkt snel dat ze niks kan
    Kattig- Snauwt snel mensen af
    Bazig- Cat kan soms een beetje bazig overkomen.
    Relaties: Haar ouders zijn nog gewoon katten. Ze heeft ook een zus, die is ook nog gewoon kat.
    Cat is op dit moment niet verliefd.
    Extra:
    Cat heeft een paar paarden.
    Ze is verslaafd aan cappuccino.
    Ze houdt van boogschieten, dat kan ze ook best goed.
    Ze heeft twee dolken waar ze erg goed mee kan vechten.
    Als mens is ze vegetariër.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 22:53 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Is hij goed??


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    Is hij goed??

    Ik vind het leuk bedacht. Klopt het dat de FC Selena Gomez is? ik twijfel :P


    Do I look like Mother Teresa?

    Ja, het is Selena xD
    Kon ff niemand anders meer verzinnen
    :$


    Never grow up, it's a trap.

    Het was Verlorens idee om iets met de gelaatrsde kat te doen


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    Het was Verlorens idee om iets met de gelaatrsde kat te doen

    O__o
    ik merk nu pas dat het de gelaarsde kat is. Misschien dan leuk om Cat altijd laarzen te laten dragen?
    Maar leuk verzonnen, echt waar!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 22:47 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    (...)
    Ik vind het leuk bedacht. Klopt het dat de FC Selena Gomez is? ik twijfel :P


    Bryan toch... dat kun je toch zo wel zien...? ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Bryan toch... dat kun je toch zo wel zien...? ;)

    Er zijn zoveel vrouwen koppie's die ik moet onthouden :P
    Bij de eerste dacht ik gelijk aan haar, maar bij de tweede twijfelde ik.
    Ik kan ook niet al die prachtige koppie met een naam opslaan. Hahahaha


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    (...)
    Er zijn zoveel vrouwen koppie's die ik moet onthouden :P
    Bij de eerste dacht ik gelijk aan haar, maar bij de tweede twijfelde ik.
    Ik kan ook niet al die prachtige koppie met een naam opslaan. Hahahaha


    Probeer je er maar weer onderuit te praten hoor, slijmbal xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    HeyitsGraham schreef:
    (...)
    Er zijn zoveel vrouwen koppie's die ik moet onthouden :P
    Bij de eerste dacht ik gelijk aan haar, maar bij de tweede twijfelde ik.
    Ik kan ook niet al die prachtige koppie met een naam opslaan. Hahahaha

    Als ik eerlijk moet zijn denk ik zelfs dat de tweede niet Selena is!? xD

    Rode_Duivels schreef:
    (...)
    Als ik eerlijk moet zijn denk ik zelfs dat de tweede niet Selena is!? xD


    Ja, die tweede is volgens mij inderdaad geen Selena

    Ik reageer straks weer op de RPG,ik moet mijn rapport ophalen en dan ben ik officieel over naar 3 Havo


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Tweede is niet Selena Gomez haha. Geen idee wie het wel was maar ach cx
    En ja het was mijn idee om dat te doen ^-^


    obsessive rage