• Hallo allemaal! Misschien kennen jullie het spel agar.io wel?
    Zoja, kom dan spelen! Dit is de clan naam: 〚ᔕᗩᑕ〛 (dat moet je voor je naam zetten)
    De party zet ik hieronder!


    You are my piece of paradise.

    Alleen schreef:
    (...)

    ben je ooit al plek 1 geweest? Ik wel :o


    ik ga er nu in als [sac] Alleen


    Vandaag niet nee, maar toen ik het maanden geleden actief speelde wel.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Jongens, het is handig als jullie wel [sac] voor jullie naam zetten zodat we elkaar herkennen :)


    You are my piece of paradise.

    Zullen we anders proberen ergens te meeten? In de linkerbovenhoek bijvoorbeeld? Hahaha, het is maar een idee :'D Maar dan kunnen we elkaar helpen enzo.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Zullen we anders proberen ergens te meeten? In de linkerbovenhoek bijvoorbeeld? Hahaha, het is maar een idee :'D Maar dan kunnen we elkaar helpen enzo.


    oke! linkerbovenhoek=meeting
    goed idee trouwens!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 19:30 ]


    You are my piece of paradise.

    Ah shit ik was in die hoek en toen ging ik dood


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wats dat


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chaerin schreef:
    Wats dat


    een spel :)


    You are my piece of paradise.

    Haha dit was wel de meest originele Q-meeting tot nu toe :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Volgens mij zijn er nu twee Cates :p Ik heet nu wel gewoon [sac] Galaxias. Ik ben groen.


    Tijd voor koffie.

    Eledhel schreef:
    Haha dit was wel de meest originele Q-meeting tot nu toe :'D


    Haha ja, dat zeker!


    You are my piece of paradise.

    Oh, jongens, kom nog een keer naar de linkerbovenhoek, dan maak ik een foto van de meeting :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik ben onderweg =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    dit is iemand die in dezelfde party als ons zit en streamt: https://www.twitch.tv/dutchgaminggg


    You are my piece of paradise.

    Bij mij loopt ie helaas steeds vast, dus ik stop ermee. Veel plezier nog, haha (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Bij mij loopt ie helaas steeds vast, dus ik stop ermee. Veel plezier nog, haha (:


    awh, jammer :(


    You are my piece of paradise.