• Hey allemaal!

    Ik zit met een vraagje omtrent de Color Run. ^^ Ik veronderstel dat er al Q'ers hebben meegelopen en dat die dan ook een eerlijk antwoord op mijn vraag willen geven. Er is op 3 juli een Color Run in Oostende en aangezien ik al heel langs eens wil meelopen, is dit het perfecte moment. Alleen is de kostprijs 35 euro, wat toch wel redelijk veel is. Nu is mijn vraag of die 35 euro het echt waard is. (:
    Er is namelijk ook een Spartacus Run, die 48 euro kost, en die ik graag ook dit jaar zou willen doen. Maar tezamen komt dit dus op 83 euro, wat ik toch wel redelijk veel vind om wat kilometertjes te lopen. :'D

    Alvast bedankt. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb meegedaan aan die in Amsterdam twee jaar geleden of zo. Ik vond het wel heel gezellig. Je moet zelf weten of je het waard vindt. Ik ging met een groepje vrienden, en dat maakt het gezellig, dus ik vond het de 35 euro wel waard (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Formation schreef:
    Ik heb meegedaan aan die in Amsterdam twee jaar geleden of zo. Ik vond het wel heel gezellig. Je moet zelf weten of je het waard vindt. Ik ging met een groepje vrienden, en dat maakt het gezellig, dus ik vond het de 35 euro wel waard (:


    Ik ga sowieso ook met vrienden gaan. (: Ik heb van nog iemand gehoord dat het inderdaad heel gezellig is als je met een groepje gaat. Thanks. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bij ons was het georganiseerd op school en het was oprecht gaaf. Het is gewoon zoveel vrolijkheid bij elkaar en gelach overal! Dus ik zou het wel aanraden ja (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    35 euro vind ik op zich niet zo heel veel en nog wel een redelijk bedrag.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    35 euro vind ik op zich niet zo heel veel en nog wel een redelijk bedrag.


    Nou ja, het is vooral gecombineerd met die 48 euro dat het veel zou worden. (: Als het die 35 euro niet waard zou zijn, kies ik gewoon voor het andere. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.