• Ik had vandaag met twee vriendinnen afgesproken, en aangezien het lekker weer was, besloot ik er om op m'n longboard er naar toe te gaan. En toen moest ik weer naar huis.

    Ik had op de heenweg ontzettend last van m'n voeten gekregen door het betonnen fietspad, dus ik besloot een andere, kortere route te nemen.

    Die route gaat tussen de weilanden door, maar aan een zijde staan hoge struiken. Het is ook een kruispunt, maar alleen van 'links' naar 'rechts' (vanuit het oogpunt vanaf het fietspad gezien) loopt de weg recht door, van 'boven' naar 'onder' is een soort 's' bocht, lastig uit te leggen, maar door die hoge struiken zie je dus niet wat eraan komt. Van 'links' of 'rechts' zie je dat wel van alle kanten, alleen van rechtdoor zie je het nooit. Ik zag niks komen, dus ik ging van het fietspad over op de 'gewone' weg (het is een soort landbouw weggetje, er rijden voornamelijk fietsen en af en toe een tractor.) Maar ik ging dus de soort van S-bocht door, en toen doende er opeens een tractor voor mij op. Ik schrok me kapot, sprong snel van m'n longboard af en op een schrammetje op m'n been en een zwarte afdruk van de zijkant van het wiel is er gelukkig met mij niks aan de hand. Maar ik tril nog steeds van de schrik, jezus, dat was echt heel eng.

    Sorry voor dit spamtopic, maar ik moest het even ergens kwijt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Pf das echt schrikken ja! Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat is heftig. Maar ik ben wel blij dat je behalve een schrammetje niet gewond bent. Er kwamen meteen doemscenario's in mij op met wat er allemaal met je had kunnen gebeuren. Is die tractor gewoon door gereden? Dat vind ik niet zo netjes van hem/haar. Ik bedoel, de bestuurder had kunnen stoppen en vragen hoe het met je ging.

    En eigenlijk weet ik niet wat ik kan zeggen om je gerust te stellen of te troosten.

    Heb je het schrammetje al ontsmet? Sorry, maar daar moest ik ook meteen aan denken.

    *virtuele knuffel tegen de schrik en een koekje*


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Dat is heftig. Maar ik ben wel blij dat je behalve een schrammetje niet gewond bent. Er kwamen meteen doemscenario's in mij op met wat er allemaal met je had kunnen gebeuren. Is die tractor gewoon door gereden? Dat vind ik niet zo netjes van hem/haar. Ik bedoel, de bestuurder had kunnen stoppen en vragen hoe het met je ging.

    En eigenlijk weet ik niet wat ik kan zeggen om je gerust te stellen of te troosten.

    Heb je het schrammetje al ontsmet? Sorry, maar daar moest ik ook meteen aan denken.

    *virtuele knuffel tegen de schrik en een koekje*


    Ja het tractlrwiel kwam wel tegen m'n been aan, maar gelukkig de zijkant en niet de voorkant (bij de voorkant zou m'n been waarschijnlijk als een luciferhoutje doorgeknapt zijn) . Pff, ik vind het nog steeds echt heel eng. M'n board is helaas helemaal verpletterd, maar m'n moeder gaat proberen om via de verzekering een nieuwe te krijgen. De bestuurder heeft volgens mij vrij weinig gemerkt, maar ja, ik zou 't ook niet doorgehad hebben denk ik


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Woah o.O en mij niks vertellen D: ik moet het gwn op Q lezen :o


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    oh jezus wat eng Fincy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MrsNeymessi schreef:
    Woah o.O en mij niks vertellen D: ik moet het gwn op Q lezen :o


    Sorryyy, m'n telefoon is halfdood dus appen lukt niet echt meer :/ + het is minder dan 1,5 uur geleden gebeurd (iets na 17.00) dus ja ik ga niet iedereen rondappen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Sorryyy, m'n telefoon is halfdood dus appen lukt niet echt meer :/ + het is minder dan 1,5 uur geleden gebeurd (iets na 17.00) dus ja ik ga niet iedereen rondappen haha

    Oh n'ahw :( ik ben nog steeds voor het plan om een nieuwe te kopen :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh