• Ik kreeg net een cadeaubon t.w.v 25,00 over de post omdat ik een recensie op de website van Bruna had geplaatst. Het was mijn eerste recensie, dus super leuk! Schrijven jullie ook weleens recensies over de boeken die je leest? Ik heb ontdekt dat het best wel leerzaam is om als schrijver de sterke en zwakke punten in andere boeken op te zoeken en tegenover elkaar te zetten.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Soms op goodreads maar meestal niet. Ik lees voornamelijk boeken die uit het Engels zijn vertaald en mijn Engels is super slecht dus ik denk altijd dat ze er niet veel aan zullen hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, wat leuk!
    Ik schrijf zelf geen recensies, ik lees ze enkel (om te weten of ik een boek beter wel of niet lees) :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Aahww wat leuk Natas!! (: Nee, ik heb niet echt recensies geschreven van boeken die ik heb gelezen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik schrijf enkel reviews op Zalando of bol.com, haha. =P
    Wat leuk! Veel plezier ermee. Weet je al welk boek je ermee gaat kopen? Of ga je hem opsparen om hem cadeau te doen aan iemand? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh leuk!! Zelf schrijf ik ze niet, maar waarschijnlijk wordt die over jouw boek dan de eerste ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Scandal schreef:
    Ik schrijf enkel reviews op Zalando of bol.com, haha. =P
    Wat leuk! Veel plezier ermee. Weet je al welk boek je ermee gaat kopen? Of ga je hem opsparen om hem cadeau te doen aan iemand? =)

    Ik had al er nog eentje van een tientje liggen, dus ik heb net de Selection trilogie gekocht en een boek van Clive Cussler voor het restant.
    Ik ben erg benieuwd naar de trilogie. Is niet helemaal wat ik normaal gesproken lees, maar ik heb er zoveel enthousiaste berichten over gezien dat ik toch wel nieuwsgierig ben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nice!
    Ik schrijf alleen recensies als het moet van school. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…