• Ben ik de enigste die met mooi weer opeens zin heeft om stad en land af te lopen, te gaan winkelen, ijsjes eten, zwemmen, de dierentuin bezoeken, barbecuen en weet ik veel wat al niet meer?

    Vanavond komt een serie van mij op en ik hen bijna teleurgesteld dat ik binnen moet gaan zitten.:')

    Heeft iemand nog goede ideeën om met dit weer te doe?:3[

    Ps: ik en mijn dyslectische kop boeit het niet of het enigste of enige is, dank u.
    :Y)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 20:16 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ga een wandeling maken in een stad. Is vaak leuk in de avond een stad wandeling te maken, maar de slechte nieuws is, dat de winkels dicht zijn.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Same ^^.
    Ik zit normaal veel liever binnen, maar vandaag had ik ontzettend veel zin in lekker buiten zijn en dingen doen. Mooi weer maakt me gewoon vrolijk en dan wil ik spontaan dingen gaan doen.


    I am an idiot, I move.

    Same, alleen heb ik op dit moment echt geen tijd om leuke dingen te doen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flowerpowers schreef:
    Ga een wandeling maken in een stad. Is vaak leuk in de avond een stad wandeling te maken, maar de slechte nieuws is, dat de winkels dicht zijn.


    Ik heb al gefitnest, opa en oma zijn op bezoek geweest en ik heb gewandeld vandaag.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Fisher schreef:
    Same ^^.
    Ik zit normaal veel liever binnen, maar vandaag had ik ontzettend veel zin in lekker buiten zijn en dingen doen. Mooi weer maakt me gewoon vrolijk en dan wil ik spontaan dingen gaan doen.


    Dan zijn wij precies het zelfde wat dat betreft.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ledecky schreef:
    Same, alleen heb ik op dit moment echt geen tijd om leuke dingen te doen. :')


    Nawh, dat had ik vorig jaar rond deze tijd.D:


    You were born original, don't die as a copy.

    Herkenbaar! Ik heb net heerlijk een bbq gehad met mijn huisgenoten in het park naast ons huis, en ik heb zelf verse sangria gemaakt! Ik hou echt van dit weer.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ja, ja, ik ook C:
    Vandaag heb ik lekker de ramen open gehad van de auto, lekker hard Mooi Wark opgezet en een rondje wezen rijden. Daarna hebben mijn vriend en ik ijsjes gescoord. Nom nom.


    26 - 02 - '16

    Ledecky schreef:
    Same, alleen heb ik op dit moment echt geen tijd om leuke dingen te doen. :')

    Examens :cccccc
    Ik heb de hele dag tot 18.00 binnen gezeten in mijn school (weliswaar met korte pauzes buiten maar goed) D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het lijkt me niet dat je daar de enige in bent. Mensen worden gewoon vrolijker van lekker weer, dat zal vast komen door de zonnestralen ofzo. In ieder geval zie je ineens allemaal smiles op de gezichten van mensen =)

    Chandler schreef:
    Herkenbaar! Ik heb net heerlijk een bbq gehad met mijn huisgenoten in het park naast ons huis, en ik heb zelf verse sangria gemaakt! Ik hou echt van dit weer.


    Wij hebben ook barbecue gedaan, heerlijk he?!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Snack schreef:
    Ja, ja, ik ook C:
    Vandaag heb ik lekker de ramen open gehad van de auto, lekker hard Mooi Wark opgezet en een rondje wezen rijden. Daarna hebben mijn vriend en ik ijsjes gescoord. Nom nom.


    Oooh ik wou dat ik een autootje had, helemaal met een open dak nu!0.0


    You were born original, don't die as a copy.

    Krull schreef:
    Het lijkt me niet dat je daar de enige in bent. Mensen worden gewoon vrolijker van lekker weer, dat zal vast komen door de zonnestralen ofzo. In ieder geval zie je ineens allemaal smiles op de gezichten van mensen =)


    Ik ben in ieder geval fan van de zomer. Ik ship zomon (Zomer & Zon :Y))


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik moest vandaag werken voor een evenementen bureau en 1 van mijn taken was het uitdelen van affiches in Domburg. Ik was zo jaloers op al die mensen die daar zo overduidelijk op vakantie waren. Ik was op het strand, op like 2 m van de zee. In een lange broek en gympen. Ik ben zo jaloers. Zeker omdat ik net mijn enige vakantie van dit jaar heb moeten afzeggen.

    Maar ik werd ook heel vrolijk van alle blije kinderen die ik vandaag heb gezien!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jaa!! Tis zulk heerlijk weer! Ik zit echt te wachten tot ik gauw weer een keer langs de lekkerste ijszaak ever kan gaan!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.