• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zie er niet uit. De massage crème heeft mijn huid zo uitgedroogd in dat uurtje..

    If you chainsaw through the walls around me, you'll find an empty shell of what I used to be


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hongerrr. Maar eindelijk vrij yes.
    Straks nieuwe aflevering kijken van GoT en Penny Dreadful woohoo.

    Zo. Oma en accordeonles overleefd. Nu alleen nog orkest. I can do this. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien moet ik toch hulp zoeken. Maar een psycholoog gaat echt niet werken.

    *vindt een panache in de koelkast*
    Hmmm, zal ik er één nemen? Wacht, nee, ik heb zo rijles... Ook al is het alcohol percentage nihil, laat ik dat toch maar niet doen.


    Stenenlikker

    'De mensen van Quizlet zijn er altijd voor je.' Ik weet niet wie deze leugen heeft bedacht maar fuck you.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    'De mensen van Quizlet zijn er altijd voor je.' Ik weet niet wie deze leugen heeft bedacht maar fuck you.


    Ik wil er wel voor ke zijn? Wat is er aan de hand?(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom is er geen nieuwsbrief van gister?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    420 BLAZE IT


    You are my piece of paradise.

    Oh en ik mag niet op m'n paardje, yay. Can someone hug me please I hate today.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jonty schreef:
    Waarom is er geen nieuwsbrief van gister?


    Dat vraag ik me nu ook af


    You are my piece of paradise.

    Had niet eens in de gaten dat m'n story in de top staat lol. Nou Bucky, wees maar trots op jezelf want je hebt het geflikt.

    Niet zo humeurig, als je al niet eens weet dat je geen zout in het water doet als het nog niet kookt zal je echt geen geweldige aardappels op tafel zetten.

    Krolock schreef:
    Had niet eens in de gaten dat m'n story in de top staat lol. Nou Bucky, wees maar trots op jezelf want je hebt het geflikt.

    Aaah niceee!


    — Inner peace, it's hard to find. —