• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I wish I had talent and didn't remind myself every five minutes that I'm a failure


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Benhead schreef:
    I wish I had talent and didn't remind myself every five minutes that I'm a failure


    Tip; vraag eens aan je vrienden of familie wat zij denken dat je talent is, dan kom je nog eens ergens achter. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gotta love my school, right.

    Ze hebben het hele jaar gezegd dat de hele buitenlandstage compleet vergoed wordt, komen ze TWEE WEKEN van te voren met de mededeling dat maar 80% vergoed wordt in plaats van 100%. Ugh idioten dat het zijn >.< zo veel geld heb ik niet! En mijn ouder ook nauwelijks


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, het is één van die dagen dat mijn humeur me ziek maakt. Maar ach, ik heb een Star Wars verwijzing in één van mijn verhalen verwerkt, dus alles is oké. Nee, dat is het niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SNAP. DE. HINT. EENS.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lang geen Panaché meer gehad. Lekker (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 22:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    F5'en tot het nieuwe ESF topic er is

    Douchen of schrijven? hmm... Toch maar douchen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Chicken.. flavored... nail-polish... zeker weten dat dat een goed idee is? Er zijn mensen die dat te letterlijk gaan nemen..

    Altijd grappig als mensen de humor van q nier begrijpen en serieus gaan reageren op een plezier topic.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eurovision done, dus dan maar League spelen en mijn nieuwe EUW account naar level tien krijgen


    because i knew you, i have been changed for good

    Everybody can just suck my dick.


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    (...)

    Ahhhh Jip vertel me niet dat school je Eurovisietijd blokkeert want dat zou zeer tragisch zijn. (no_chears)

    Ik heb maar gewoon besloten dat ik een teleurstelling zal zijn voor meerdere docenten morgen want ik had vandaag mijn frans docent beloofd dat ik beter zou leren voor het SO van morgen dan van vandaag, maar nu heb ik niks gedaan want eurovisie

    aan de andere kant, totally worth it want eurovisie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga nog net niet helemaal strijk hier hahaha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet echt slapen. Zeker met mijn huidige gezondheid. Maar het is nu toch al laat dankzij eurovisie... dus het kan niet slechter :')