• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Krolock schreef:
    Ik moet echt slapen. Zeker met mijn huidige gezondheid. Maar het is nu toch al laat dankzij eurovisie... dus het kan niet slechter :')

    Hehe, I second this.

    Waaauw, Douwe Bob, je bent geweldig en charmant en omijngod je hebt mijn hart veroverd.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Waaauw, Douwe Bob, je bent geweldig en charmant en omijngod je hebt mijn hart veroverd.

    Heb je koorts? Mister Hungary is vele malen knapper. En Misters Cyprus ook. :9~

    Hoeveel puns je wel niet kan maken met de naam Douwe Bob. (cool)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 23:30 ]

    Sorry maar ik ben op moment zo druk dat ik echt niet kan slapen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Morgen om 6.01 op. Fuck my life.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eeeeeeeeeeeen we gaan dit hoofdstuk nog even afschrijven, sinds mijn haar toch nog moet drogen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik. Moet. Gaan. Slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik heb maar gewoon besloten dat ik een teleurstelling zal zijn voor meerdere docenten morgen want ik had vandaag mijn frans docent beloofd dat ik beter zou leren voor het SO van morgen dan van vandaag, maar nu heb ik niks gedaan want eurovisie

    aan de andere kant, totally worth it want eurovisie


    Ze zongen in het Frans! Meerdere landen zelfs. *O*
    Ik snap niet dat de regering nog niet doorheeft dat Eurovision een nationale feestweek zou moeten zijn, tbh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doe niet zo zielig zeg. Alsof hij heeft gekozen voor zijn naam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol nog minder dan zes uur slaap.


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    (...)

    Ze zongen in het Frans! Meerdere landen zelfs. *O*
    Ik snap niet dat de regering nog niet doorheeft dat Eurovision een nationale feestweek zou moeten zijn, tbh.


    Eigenlijk heb je wel helemaal gelijk. Als je kijkt naar hoeveel geld erin wordt gepompt, dan zou je toch denken dat wij als land er meer aandacht aan zouden moeten besteden door in ieder geval te zorgen dat iedereen die wilt kan kijken en niet met school/werk hoeft te zitten?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Eigenlijk heb je wel helemaal gelijk. Als je kijkt naar hoeveel geld erin wordt gepompt, dan zou je toch denken dat wij als land er meer aandacht aan zouden moeten besteden door in ieder geval te zorgen dat iedereen die wilt kan kijken en niet met school/werk hoeft te zitten?

    Of die twee weken vakantie een week verschuiven, dus dat deze week de tweede week vakantie zou zijn, snaps?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eurovisie maakt q weer levend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jonty schreef:
    (...)
    Of die twee weken vakantie een week verschuiven, dus dat deze week de tweede week vakantie zou zijn, snaps?


    Dat zou een hele goeie zijn eigenlijk hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Dat zou een hele goeie zijn eigenlijk hehe


    Vote me for president :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.