• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Krolock schreef:


    Mood


    I needed this damn. Iedere vorm van motivatie o.i.d. is goed want damn, ik ben er wel een beetje doorheen. Het is super warm in de keuken, ik heb geen pauze gehad tussen school en werk (oftewel, tijdens het werk eten naar binnen duwen yay) en ik was al moe omdat ik niet kon slapen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ondanks dat ik m helemaal niet stress voor de eindexamens, lijkt het mijn schrijven wel te beïnvloeden... Er komt gewoon weinig uit laatste paar dagen en ik heb maar weinig inspiratie voor het moment zelf, alleen de overall inspiratie is er.


    Stenenlikker

    KOPPIJN


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben echt kapot.


    Happy Birthday my Potter!

    leesvoer leesvoer leesvoer c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Yaaas, bijna alle structuren en namen goed. #likeaboss


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik eet zoveel ongezonde dingen vandaag..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jafar schreef:
    Ik ben echt kapot.


    Ik moet ook echt nog gewoon 2 uur. Can someone please save me from this hell? Ik wil in een zwembadje liggen en even helemaal niets doen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 20:53 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het komt nu zo dicht bij^^ nu is echt alles geregeld voor mijn stage!! Aaah! Nog anderhalve week^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik moet ook echt nog gewoon 2 uur. Can someone please save me from this hell? Ik wil in een zwembadje liggen en even helemaal niets doen.


    Meh sterkte. Ik ga slapen. Twaalf uur lange dagen en verschrikkelijke last van allergieen is vermoeiend.


    Happy Birthday my Potter!

    Hij heeft je meegevraagd naar prom en nu begint hij met de verschrikkelijkste pickuplines als 'je vader is een dief, hij heeft de twinkeling van de sterren gestolen en in jouw ogen gestopt', 'deed het pijn toen je uit de hemel viel' en 'ben je wel eens gearresteerd? Volgens mij is het verboden om zo knap te zijn'. AND YOU TELL ME HE'S JUST A FRIEND. Ik dacht dat ik naïef was.

    Zo moe. Op tijd naar bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    i just got me one bad ass monokini for my bad ass ass


    i put the fun in funeral

    Is het heel erg dat ik die nieuwe film van Violetta wil zien?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 21:09 ]


    kindness is never a burden.

    "Er zijn te weinig koks in Nederland." Oftwel, meer werkmogelijkheid voor mij straks als ik mijn opleiding af heb! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.