• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )


    Mood

    StanLee schreef:
    JA SEBASTIAN STAAAAAAN! Ik hoop wel dat Gossip Girl iets interessanter wordt.

    Sebastian stan, waar?

    annnnnnd then here we go again. I'll be always the second option no matter to who.

    Someone hit my head with a baseball bat. Thanks.

    Ik ben echt heel erg moe... maar ik kan nu niet gaan slapen want dan slaap ik vanavond niet meer. Struggles.

    Dus de verloskundige zegt dat roken totaal niet schadelijk voor het kind is? Waarom lees je op goede sites dan anders? En waarom ben je dan gestopt, dan had je toch gewoon door kunnen roken?

    Bij dezen kan je zwangerschap me geen reet meer schelen. En mijn toekomstige neefje ook niet. Ik ben klaar met je.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 18:49 ]

    Krolock schreef:
    (...)
    Sebastian stan, waar?


    Gossip Girls! :'D

    En ik heb een huuuuuurder!


    What would Emma do?

    'Wat is er toch kind?'
    Ik ben godverdomme zwaar depressief, wat denk je dat er is mama.

    Ik moet heel erg aan mijn huiswerk maar in plaats daarvan zit ik deze laatste paar minuten voor het arriveren van alle verjaardagsgasten in bed met een vette pizzasmoel zonder beha en ik moet een outfit vinden die de perfecte mix is tussen comfy en classy maar ik wil gewoon echt geen beha aan en ik wil gewoon echt geen mensen op het moment eigenlijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eindelijk even zitten en pauze *-* Ik smelt zowat weg hier en ik vraag me af of ik het zo tot het einde vol ga houden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    To watch civil war or not to watch civil war


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    To watch civil war or not to watch civil war

    watch it watch it watch it watch it watch it!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil dat mijn moeder thuis komt van haar werk zodat ik even alles eruit kan laten maar waarschijnlijk durf ik het niet meer wanneer ze thuis is en fuck...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga denk ik zo in mijn pyjamabroek boodschappen doen want ik heb geen andere shorts en een lange broek is te heet :']


    because i knew you, i have been changed for good

    Zo sneu dat mijn beste vriendin een no go heeft en dus haar schooljaar opnieuw moet gaan doen. Echt balen, anders had ze bijna haar examen kunnen doen en had ze een mbo diploma :c
    Wil zo graag naar d'r toe om d'r te steunen, maar ze woont in een andere stad en van het weekend ben ik er niet. Mehh.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dus... ik ben alle foto's van mijn vorige vakantie in Italië kwijt. Kut.