• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hallo, zwart gat. Ik heb je al een paar dagen gemist. Fijn dat je weer terug bent.

    Hallo zon. Ik ben blij weer even van je te kunnen genieten voor ik naar het volgende college moet <3


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo zat van de onduidelijkheid en de stress en de presentaties. Ik kan dit niet. Ik. Kan. Dit. Niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En het is weer mis met me.

    Chizuru schreef:
    Hallo, zwart gat. Ik heb je al een paar dagen gemist. Fijn dat je weer terug bent.






    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Ik ben zo zat van de onduidelijkheid en de stress en de presentaties. Ik kan dit niet. Ik. Kan. Dit. Niet.


    Ik wil geen zomervakantie. Ik wil echt geen zomervakantie.


    Slightly drunk.

    Bizar dit.


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is ook echt totaal niet verwarrend of zoiets.

    Trees schreef:
    (...)



    Thank you so much


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Arghhh waarom ben ik hier zo zenuwachtig voor.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil echt heel heel heel heel heel graag vakantie.

    Ik vind tweeënhalve maand niksdoen echt teveel van het goede. Sorry hoor, maar is dat echt nodig. Ik ben na drie weken altijd al weer blij als ik weer aan de slag mag. En zeker met mijn nieuwe studie. Ik kan niet wachten om gewoon een nieuwe start te maken en met een schone lei te beginnen. Ik wil nú doen wat ik leuk vind en niet nog bijna een kwart jaar wachten, dank u.


    Slightly drunk.

    Ik heb helemaal geen zin in Heidegger. Veel teveel denkwerk met dit weer.


    Happy Birthday my Potter!

    Weekend! *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thank you @Trees

    // Fuck everything, i'm so done.