• .. en geel... en paars... en blauw...

    ... want vandaag was de EXAMENSTUNT!

    Na lang gezeur was het dan vandaag eindelijk zo ver. Gisteren kreeg ik een mail dat de examenstunt toch door zou gaan. De bedoeling was dat de examenklassen allemaal in zwarte kleding kwamen om zo de lagere klassen te bekogelen met waterballonnen en kleurenpoeder.

    Dit liep echter iets anders... het werd meer een gevecht onderling! Iedereen was zeiknat en de kleding was niet meer zwart, maar alle kleuren van de regenboog!

    Hieronder wat sfeerimpressie foto's (gejat van de facebook van school xD)





    Ik loop er trouwens nog steeds bij als een regenboog, m'n haren zijn groen en m'n huid blauw! (Ik heb 2x gedouched, 4x mn haren gewassen)

    Om dit topic nog nuttig te houden, hoe was jullie examenstunt? Wat is er dit jaar bij jullie op school gebeurd? Of wat deed jij in jouw examenjaar?


    Treat people with kindness

    JarnesPotter schreef:
    (...)
    Hahahhaahhahaahhahahah die is ook heeel geweldig!



    xD


    Treat people with kindness

    JarnesPotter schreef:
    (...)
    Hahahhaahhahaahhahahah die is ook heeel geweldig!


    No kidding, zo zag het er echt uit!


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)
    No kidding, zo zag het er echt uit!


    Geweldig! Hoe lang zijn jullie daar mee bezig geweest?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Geweldig! Hoe lang zijn jullie daar mee bezig geweest?

    Ik geloof dat we tweeënhalf uur bezig zijn geweest... Van 's avonds zeven tot half tien, of zo.


    Slightly drunk.

    Hahahaha, ik weet niet of dit je geruststelt maar mijn haar is ongeveer een week paarsig en zilver geweest toen ik van dat kleurenspul erin had gekregen met een Holi Festival. Ik heb er destijds een topic over gemaakt (met een heel rare foto) klik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blyton schreef:
    Hahahaha, ik weet niet of dit je geruststelt maar mijn haar is ongeveer een week paarsig en zilver geweest toen ik van dat kleurenspul erin had gekregen met een Holi Festival. Ik heb er destijds een topic over gemaakt (met een heel rare foto) klik


    Ohhh dat stond best wel leuk! Hoe vaak heb je het gewassen voordat het eruit was? Mijn haar is zeg maar de kleur groen die je krijgt als je haarverf te lang laat zitten :(


    Treat people with kindness

    Toch minstens een keer of vier / vijf, na mijn initiële wasbeurt, die heeeeeel lang duurde. Het heeft er dus wel echt dik een week in gezeten. Ik weet echter niet hoe blond jouw haar is (of het überhaupt blond is), maar dat van mij is heeeeel lichtblond, dus dan blijft het er langer in zitten.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 20:52 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blyton schreef:
    Toch minstens een keer of vier / vijf, na mijn initiële wasbeurt, die heeeeeel lang duurde. Het heeft er dus wel echt dik een week in gezeten. Ik weet echter niet hoe blond jouw haar is (of het überhaupt blond is), maar dat van mij is heeeeel lichtblond, dus dan blijft het er langer in zitten.


    Ik heb donkerblond haar :P Hopelijk is het er dan wat sneller uit xD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik heb donkerblond haar :P Hopelijk is het er dan wat sneller uit xD


    Ik hoop het ook voor je


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zo zagen ik en mn vrienden er trouwens uit (ik ben de meest linkse persoon, ik was vooral aan de achterkant toegetakeld en had het meeste al van mijn kleren afgeklopt xD)



    Dit is echt niet mn beste foto


    Treat people with kindness

    Ah ja, ik zie ook dat je voornamelijk groen en geel in je haar hebt - zelf had ik echt veel meer verschillende kleuren in mijn haar, met als voornaamste rood en paars


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blyton schreef:
    Ah ja, ik zie ook dat je voornamelijk groen en geel in je haar hebt - zelf had ik echt veel meer verschillende kleuren in mijn haar, met als voornaamste rood en paars


    Ja klopt! Dit waren de kleuren die mijn vrienden te pakken hadden, en die gingen natuurlijk op mij mikken xD


    Treat people with kindness

    Super vet.
    Wij mochten drie jaar terug niks doen. Een deel heeft toen een duizendtal aan stuiterballen gekocht enze uit een raam gekiept maar toen was er gezeur. En op de bbq was er wel een 12 tal mensen er.

    Mijn broer zit op het GLR on rdam en daar hebben ze balonnen en strandballen gekocht en vanaf de 5de etage gegooid naar beneden was ewel echt vet.

    Dit jaar ben ik afgestudeerd maar er werd niks eraan gedaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Super vet.
    Wij mochten drie jaar terug niks doen. Een deel heeft toen een duizendtal aan stuiterballen gekocht enze uit een raam gekiept maar toen was er gezeur. En op de bbq was er wel een 12 tal mensen er.

    Mijn broer zit op het GLR on rdam en daar hebben ze balonnen en strandballen gekocht en vanaf de 5de etage gegooid naar beneden was ewel echt vet.

    Dit jaar ben ik afgestudeerd maar er werd niks eraan gedaan


    DUIZEND stuiterbalen?! wow..


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    DUIZEND stuiterbalen?! wow..
    hadden ze online voor een prikkie gekocht. Echter was de school zo kwaad dat iemand die een bal aanraakte moest nablijven....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan