• .. en geel... en paars... en blauw...

    ... want vandaag was de EXAMENSTUNT!

    Na lang gezeur was het dan vandaag eindelijk zo ver. Gisteren kreeg ik een mail dat de examenstunt toch door zou gaan. De bedoeling was dat de examenklassen allemaal in zwarte kleding kwamen om zo de lagere klassen te bekogelen met waterballonnen en kleurenpoeder.

    Dit liep echter iets anders... het werd meer een gevecht onderling! Iedereen was zeiknat en de kleding was niet meer zwart, maar alle kleuren van de regenboog!

    Hieronder wat sfeerimpressie foto's (gejat van de facebook van school xD)





    Ik loop er trouwens nog steeds bij als een regenboog, m'n haren zijn groen en m'n huid blauw! (Ik heb 2x gedouched, 4x mn haren gewassen)

    Om dit topic nog nuttig te houden, hoe was jullie examenstunt? Wat is er dit jaar bij jullie op school gebeurd? Of wat deed jij in jouw examenjaar?


    Treat people with kindness

    IrishNialler schreef:
    (...) hadden ze online voor een prikkie gekocht. Echter was de school zo kwaad dat iemand die een bal aanraakte moest nablijven....


    Aw.. Maar wat is er dan zo erg aan stuiterballen xd


    Treat people with kindness

    Zo cool! Dat wil ik ook eens doen met vrienden.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 10:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    Zo cool! Dat wil ik ook eens doen met vrienden.


    Jaa! Ik zou alleen de waterballonnen achterwege laten... water en gekleurd poeder gaat niet zo goed samen :P


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Jaa! Ik zou alleen de waterballonnen achterwege laten... water en gekleurd poeder gaat niet zo goed samen :P

    Hahaha, juist door het gekleurde poeder! Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar wel uit mijn kleding gaat :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shangela schreef:
    (...)
    Hahaha, juist door het gekleurde poeder! Het maakt mij niet zoveel uit, als het maar wel uit mijn kleding gaat :'D


    Het is wel allemaal uit mn kleren :)


    Treat people with kindness

    Dat ziet er zo erg leuk uit! Zeker met dit warme weer c:.

    In België doen we 100 dagen, wat dus geloof ik hetzelfde principe is. Maar, dat is meestal niet zo spectaculair, aangezien er in de jaren voor ons al vaak, eh, akkefietjes waren, waardoor ze steeds strenger werden en wij niet zoveel meer mochten doen hahah. Dat is ondertussen ook alweer twee jaar geleden, wauw.


    soul made of stardust and chaos.

    WlLD schreef:
    Dat ziet er zo erg leuk uit! Zeker met dit warme weer c:.

    In België doen we 100 dagen, wat dus geloof ik hetzelfde principe is. Maar, dat is meestal niet zo spectaculair, aangezien er in de jaren voor ons al vaak, eh, akkefietjes waren, waardoor ze steeds strenger werden en wij niet zoveel meer mochten doen hahah. Dat is ondertussen ook alweer twee jaar geleden, wauw.


    aw jammer :( Bij ons zijn ze ook veel strenger geworden!


    Treat people with kindness