• Hallo allemaal,

    Mijn fantasie wil me maar niet met rust laten. Ik heb proberen te schrijven, maar dat werd 'm niet. Daarom lijkt het me leuk om mijn fantasie om te zetten in een verhaallijn voor een RPG. Nou ben ik wel iemand die graag weet dat ik dingen niet voor niks doe, daarom heb ik besloten om er maar een ideeëntopic van te maken. Ik hoor dus graag of er iemand interesse heeft in zo'n RPG en/of er ideeën/toevoegingen/aanpassingen/suggesties zijn.

    Idee
    De RPG zal zich afspelen in de middeleeuwen. Ik heb nog niet nagedacht over een specifiek jaartal. Hierbij zal het voornamelijk draaien om een bepaalde stad zodat er verschillende soorten rollen van verschillende klassen gespeeld kunnen worden. Het belangrijke hierbij is wel dat ik het in een fictieve wereld wil laten afspelen. Het wordt daarmee niet gelijk een fantasyverhaal, maar ik vind dit prettiger zodat ik mijn eigen geschiedenis kan creëren. Op die manier hoef ik geen rekening te houden met de daadwerkelijke geschiedenis van een bepaald land.


    Mijn vraag is nu of hier interesse in is. Ik hoor het graag en laat het ook zeker horen als je bepaalde opmerkingen hebt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb interesse c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit lijkt me wel leuk. Als het maar niet direct van posh princess naar slave maiden gaat. :') Als in iets minder cliché klassen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renegades schreef:
    Dit lijkt me wel leuk. Als het maar niet direct van posh princess naar slave maiden gaat. :') Als in iets minder cliché klassen.


    Haha, ik snap wat je bedoelt. Het lijkt me interessanter om meer nuance aan te brengen in de rollen, dat het inderdaad niet is van: je bent arm of superrijk. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er nog meer interesse toevallig? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    *Steekt hand op*

    Ik ben benieuwd naar je uitwerking, maar ik vermoed dat je hoe dan ook op me kan rekenen.


    She's imperfect but she tries

    Jawel, hoewel het nu nog wel heul erg breed is


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Jawel, hoewel het nu nog wel heul erg breed is


    Uhu. Beetje afbakenen zou helpen.
    Het is handig als je in ieder geval iets van een doel in de verhaallijn aanbrengt of iets waar de spelers aan vast kunnen houden / een goed startpunt.


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    (...)

    Uhu. Beetje afbakenen zou helpen.
    Het is handig als je in ieder geval iets van een doel in de verhaallijn aanbrengt of iets waar de spelers aan vast kunnen houden / een goed startpunt.


    Dat is helemaal waar. Ik wil ook even de tijd nemen om dit uit te werken zodat er wat diepte in zit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook wel interesse :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Bedankt voor de reacties! Ik ga dit weekend op kamp met de jeugd van mijn handbalvereniging, dus het wordt pas volgende week dat ik hiermee aan de slag ga Heb je nog tips? Stuur ze vooral door c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het hele idee van de middeleeuwen trekt mij niet, maar fantasy juist weer wel. Het ligt echt aan de verhaallijn of ik eraan mee wil doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zeker interesse!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heb ook interesse! Ik hoop alleen dat het niet erg is dat ik totaal geen rpg-ervaring heb..


    chaos makes the muse

    Ik wil ook best wel meedoen!

    Interessant. Laat je me iets weten wanneer je ermee begint? Dan doe ik graag mee.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 18:23 ]


    Geloof niet alles wat je denkt