• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:

    Ik was de laatste. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ken je (nog) niet heel goed, maar ik zou je wel graag beter willen leren kennen, omdat ik je echt een heel gezellig persoon vind c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je bent een super tof persoon! Ik heb de laatste tijd minder contact met je gehad maar zou graag weer meer met je omgaan want je bent super lief en awesome.


    -

    Ondanks dat we niet zo veel meer praten wil ik wel even zeggen dat je geweldig bent!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    En ik vind het ook leuk om met jou te babbelen, haha. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    je complimentje made my day en je bent altijd zo aardig tegen iedereen hier.


    Heaven is a place that we all have

    Je hebt zo'n geweldige humor! Je opmerkingen zijn altijd raak. (cat)


    Slightly drunk.

    Je lijkt me ook een hele aardige persoon en ik wil wel eens een keer een babbeltje met je maken, haha. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je username is echt mooi!


    i wanna die with you once or twice.

    ScinteIIare schreef:
    Je username is echt mooi!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You are great!


    16 - 09 - '17

    Je bent echt een super lief persoon dat altijd vriendelijk tegen iedereen is.


    -

    Ik vind jou avatar echt zo geweldig cool.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je acc is heel mooi opgebouwd


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Goede smaak met fandoms ^^

    Je profielfoto is leuk!


    One Who Travels A Higher Path.