• Jaaaaa, de trailer is er eindelijk!
    Ik heb echt zoveel zin in deze film. Ik kijk er echt al naar uit sinds het verhaal de wereld in kwam dat er een film zou komen.
    Oke first note: waarom moeten ze Kanye gebruiken in de trailer? :'))) Kijk naar de games, die hebben geweldige muziek. Dat hadden ze beter kunnen doen. Let's hope dat de film ook gewoon goede muziek heeft.
    Ik vind het aan de ene kant jammer dat we Ezio en dergelijke niet gaan zien, maar aan de andere kant begrijp ik wel waarom ze dat niet gedaan hebben. Dat is natuurlijk makkelijker te verprutsen dan wanneer je een nieuw personage hebt.

    Wie heeft er nog meer zo'n zin in? ^^

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:30 ]

    Ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen, ik weet niet. Had er denk meer van verwacht?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Ik vind hem eigenlijk een beetje tegenvallen, ik weet niet. Had er denk meer van verwacht?

    Wat had je nog verwacht dan?
    Ik denk dat ze nu sowieso nog niet veel willen laten zien omdat de film pas in december uit komt. Tegen die tijd zullen ze nog wel een andere trailer laten zien met belangrijkere beelden. ^^

    Ik zag de trailer allll en I'm in love with ittt.
    Ik had liever een 3D movie. Gewoon net als de trailers van de games maar dan 2 uur lang :Y)
    En dan over Ezio of Altair. Would be perfect though.

    Crossbow schreef:
    Ik zag de trailer allll en I'm in love with ittt.
    Ik had liever een 3D movie. Gewoon net als de trailers van de games maar dan 2 uur lang :Y)
    En dan over Ezio of Altair. Would be perfect though.

    Zou ook vet zijn geweest! Maar ben allang blij dat er een film komt die er ook nog eens goed uit ziet haha

    De trailer maakt me nu echt heel benieuwd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Even MT'tje, dan vergeet ik niet om hem te kijken als ik zo thuis ben.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Maar heb ook zonder geluid gekeken. Moet straks even weer kijken met oortjes in. (:

    Mentys schreef:
    De trailer maakt me nu echt heel benieuwd!

    Uhhu :9~

    Ik ben er niet wild van. Heel erg jammer, want ik vind AC écht geweldig. Maar ik ga hem sowieso kijken en hopen dat ie niet enorm tegenvalt. ):


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het leek me de tweede keer wel leuker. Ik ga de film ook zeker kijkt, want Assassin's Creed.