• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    Hmmmm, to buy an Elsa dress for my Let it go performance in June or not to buy an Elsa dress for my Let it go performance in June....


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, ik heb een super aankoop gedaan! : D Deze pracht kettingen:



    Ik ben zo blij! Dit worden leuke afscheidscadeautjes voor de vriendinnen op het einde van het jaar. c:


    What would Emma do?

    Jafar schreef:
    Hmmmm, to buy an Elsa dress for my Let it go performance in June or not to buy an Elsa dress for my Let it go performance in June....


    You should! Then we can be Anna amd Elsa!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    You should! Then we can be Anna amd Elsa!


    Dat is zeker een pluspunt... hmmmm. Het is ongeveer 30 euro. En ik heb net 200 euro verdient en krijg rond de 20e weer geld, dus dan kan ik nog steeds veel op mijn spaarrekening zetten. En ik hoef er verder geen pruik voor oid, want ik heb al lang blond haar van mijzelf, dus het blijft dan ook bij die ene jurk.


    Happy Birthday my Potter!

    HOLY SHIT IK BEN AL OP 1/4 VAN MIJN EXAMENS WHAT IS HAPPENING

    Zo moe en zo geen zin in aikido want moet nog zo veel doen huilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gadverdamme. Ik pak vanaaf wel een pizza ofseu . Bahbahbah


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja,fijn die knoflook lucht. Heb je meteen een hele gebruikt ofzo?

    Ik heb vandaag eindelijk zusjes gehad, ook al was het maar voor heel even. 20 jaar lang heb ik het gevoel gehad dat ik alleen was, en niets voor ze kon doen, maar vandaag heb ik ze thuis mogen brengen.
    Rust zacht, dit keer veilig bij opa.
    X X X

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:57 ]


    Caution first, always.

    Ik denk dat ik mezelf te grappig vind. Net een script moeten schrijven. Helemaal in het belachelijke getrokken.

    Walewein: Zijn koningen normaal geen mannen?
    Assentijn: Neen, ik ben een trans jeweetwel.
    Walewein: Ah, ik dacht dat je een cis was.


    ok sorry.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is er iemand die kritisch naar mijn samenvatting voor mijn boekverslag wilt kijken en wat tips wilt geven?
    Om hier nou een heel topic voor te maken vind ik nogal overdreven haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BoIton schreef:
    Is er iemand die kritisch naar mijn samenvatting voor mijn boekverslag wilt kijken en wat tips wilt geven?
    Om hier nou een heel topic voor te maken vind ik nogal overdreven haha
    Ik wil wel even voor je kijken?

    // Aah heerlijk om de week te bespreken met mijn moeder en te lachen over zinloze dingen :']


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    (...)Ik wil wel even voor je kijken?

    // Aah heerlijk om de week te bespreken met mijn moeder en te lachen over zinloze dingen :']

    Heel erg bedankt! ^^
    Ik stuur het even naar je.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Honger.


    Slightly drunk.

    Jafar schreef:
    (...)

    Dat is zeker een pluspunt... hmmmm. Het is ongeveer 30 euro. En ik heb net 200 euro verdient en krijg rond de 20e weer geld, dus dan kan ik nog steeds veel op mijn spaarrekening zetten. En ik hoef er verder geen pruik voor oid, want ik heb al lang blond haar van mijzelf, dus het blijft dan ook bij die ene jurk.


    Jaaa^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!