• Modify

    ___________________________________________________________________


    Halloo!
    Ik wil (hoogst waarschijnlijk) 1 juni met een nieuw verhaal beginnen op quizlet, genaamd Modify, alleen hier heb ik dus wel een cover voor nodig. Ik had al wel wat mensen om een cover gevraagd, maar dacht van, ik kan er ook wel gewoon een topic van maken, dus ik hoop dat er mensen tijd en zin voor hebben om een cover in elkaar te flansen (:

    Informatie voor de cover


    Samenvatting:
    Het is 2007 en de 18 jarige Sean Lewis heeft zijn zeven jaar Hogwarts erop zitten. Nog geen twee maanden geleden vond er een groot incident plaats waarbij Seans vriendin om het leven is gekomen. Toch probeert hij ondanks zijn verdriet door te gaan en alles te vergeten.
    Wanneer Sean op onverklaarbare wijze bij The Program terecht komt, een organisatie die de veiligheid van de tovenaars zou garanderen, lijkt het alsof Sean leidt aan een amnesie. Hij weet wie en wat hij is, maar al zijn herinneringen zijn weg. Toch leidt The Program Sean op tot een soldaat. Sean krijgt als taak om tussen de Muggles te gaan leven en iedereen uit de weg te ruimen die een gevaar dreigt te vormen voor het magische volk. Hij merkt dat hij er erg goed in is. Hij kan mensen ompraten, manipuleren, laten luisteren en uiteindelijk, als het noodzakelijk is, mensen uitschakelen.

    Alles gaat goed, tot Sean bij Nora Roberts terecht komt. Langzaam komen zijn oude herinneringen, zijn gevoel en zijn besef terug en komt hij achter de meest schokkende ontdekkingen. Sean zal zijn uiterste best moeten doen om Nora veilig achter te laten, maar weet hij niet of hij deze taak ooit zal volbrengen.

    Verhaal is een Harry Potter fanfic, maar bevat absoluut geen dialogen en geen overeenkomsten (in de zin van hoe het is geschreven en wat er gebeurd) met het verhaal van J.K. Rowling


    Titel: Modify
    Afbeeldingen die er op mogen:


    Dit is de hoofdpersoon, dus als het kan iets meer op de voorgrond. Faceclaim = Sean O'Donnell


    Dit is niet de hoofdpersoon, maar wel een van de belangrijkste, dus mag wel duidelijk alleen iets meer naar achter. Faceclaim = Griffin Arnlund


    Extra tekst
    : How my body changed (als het kan net onder de titel)
    Sfeer: Nou, het is een beetje mysterie maar ook eng. Ik weet niet hoe je het precies moet omschrijven. Als je heel toevallig teen wolf kent, zon sfeer. Wel gezellig maar er gaan zegmaar best veel mensen dood, en dat zorgt voor een beetje een grimmige en pijnlijke sfeer.
    Extra: Is het mogelijk dat de cover niet al te druk wordt, dus een beetje rustig blijft? En dat de titel echt duidelijk te lezen is zegmaar, dat die wat meer naar voren springt. Over de extra tekst maak ik me nog niet zo druk want die is wat minder interessant. En het verhaal is dus een HP Fanfic, maar heeft niet echt een magisch sfeertje ofzo.
    Is het ook mogelijk dat de cover veel met zwart wit detail wordt, maar dan met een paar kleuren erin, zeg maar zoals deze foto? (deze hoeft dus niet in de cover hoor, ahah)

    Ik hoop dat het de photoshoptalentjes gaat lukken, en dat er mooie covers tussenkomen! (:
    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 12:39 ]


    take risks

    Er ontstaan al een paar leuke ideetjes in mijn hoofd!


    Slightly drunk.

    Hier mijn cover!


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Hier mijn cover!



    Waauw hij is echt supermooi! Hij beschrijft gewoon eigenlijk precies waar mijn verhaal over gaat , dankjewel!


    take risks