• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rigel schreef:
    Als iemand enige vorm van relatie met Jaimie wil, geef je maar een gil. Ze is nog niet af tho. :')


    I got Evan. *Screams*
    Alleen ben ik niet erg goed in persongages inschatten met steekwoorden.


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    (...)

    I got Evan. *Screams*
    Alleen ben ik niet erg goed in persongages inschatten met steekwoorden.


    Ik ga het nog uitwerken haha, anders moet je later maar kijken. ^^


    -

    Trouwens, ik zoek nog wat (voornamelijk mannelijke) vrienden voor Evan. He's kinda lonely now.
    En maybe wil ik nog wel iemand bij de politie, maar ik moet van mezelf eerst Evan afmaken, ik blijf altijd steken bij het uiterlijk.


    She was always looking for more..

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik ga het nog uitwerken haha, anders moet je later maar kijken. ^^


    I will. :Y)


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    Trouwens, ik zoek nog wat (voornamelijk mannelijke) vrienden voor Evan. He's kinda lonely now.
    En maybe wil ik nog wel iemand bij de politie, maar ik moet van mezelf eerst Evan afmaken, ik blijf altijd steken bij het uiterlijk.


    Hoe is Evan? Dominic is nog laaang niet af maar ik heb het karakter wel in m'n hoofd dus dat valt in te schatten


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Saiph schreef:
    Trouwens, ik zoek nog wat (voornamelijk mannelijke) vrienden voor Evan. He's kinda lonely now.
    En maybe wil ik nog wel iemand bij de politie, maar ik moet van mezelf eerst Evan afmaken, ik blijf altijd steken bij het uiterlijk.


    Ik heb Evan nog niet doorgelezen, maat ik heb Mitch?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    Er zijn tot nu toe 8 vrouwen en 4 jongens(met nog 2 gereserveerde karakters bij beiden geslachten)
    We hebben dus nog wel een te kort, maar neem alleen rollen als je er wat mee gaat doen(:



    Hmmm ik denk er nog even over na


    breath of life

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ik heb Evan nog niet doorgelezen, maat ik heb Mitch?


    Evan is de beste vriend van Jack, dus hij zou Mitch sowieso moeten kennen. (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn mannetje komt uit Mexico, want de hoeveelheid Latino's in deze RPG is eng laag voor California


    Bowties were never Cooler

    Evan is een levendig persoon wie soms ietwat te arrogant is, aan de andere kant weer erg op zichzelf is en bang voor zijn eigen emoties.
    In een zin kort samengevat staat het kinda crapy, lastig tho.

    @ GiIderoy, ik denk dat Mitch en Evan elkaar sowieso kennen door Jack, maar ik weet niet echt wat Mitch verder van hem denkt?

    @ Eleazar, hoe is Dominic dan ongeveer?


    She was always looking for more..

    Damn, ik moet echt leren sinds ik een Aardrijkskunde SE morgen heb maar deze RPG is veel te leuk en aah ik wil mijn rollen afmaken. :'D


    -

    Dominic is niet heel spraakzaam, echte goedzak maar laat eerder over zichzelf heenlopen dan dat hij voor zichzelf opkomt. Zal niet op een positieve manier samen gaan met iemand die daar misbruik van maakt, maar niet alles hoeft positief te zijn ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Rigel schreef:
    Damn, ik moet echt leren sinds ik een Aardrijkskunde SE morgen heb maar deze RPG is veel te leuk en aah ik wil mijn rollen afmaken. :'D



    Ahhww sowieso succes met leren!


    breath of life

    AlecLightwood schreef:
    Mijn mannetje komt uit Mexico, want de hoeveelheid Latino's in deze RPG is eng laag voor California

    Angus heeft Duitse roots, maar kan er niet door als een latino helaas :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eleazar schreef:
    Dominic is niet heel spraakzaam, echte goedzak maar laat eerder over zichzelf heenlopen dan dat hij voor zichzelf opkomt. Zal niet op een positieve manier samen gaan met iemand die daar misbruik van maakt, maar niet alles hoeft positief te zijn ^^


    Ik denk niet dat ze erg goed samen gaan in dat geval, maar Evan is sowieso niet snel iemand die ergens misbruikt van maakt.
    Maar het hoeft inderdaad niet allemaal positief te zijn. Misschien dat ze dat niet goed met elkaar omgaan? Al wacht ik anders nog even totdat hij af is.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    She was always looking for more..