• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Hij is 16, maar dat maakt niet zo veel uit als ze buren zijn(: misschien kennen ze elkaar al best lang?


    Ze hebben misschien samen buiten gespeeld, vroeger ofzo? Met Jack er bij en misschien met feestjes van hun ouders en zo dat ze elkaar daar ook zagen etc.?


    breath of life

    Esperite schreef:
    (...)

    Ze hebben misschien samen buiten gespeeld, vroeger ofzo? Met Jack er bij en misschien met feestjes van hun ouders en zo dat ze elkaar daar ook zagen etc.?


    Ja precies(: dat ze goede vrienden waren, maar sinds High School dat dat gestopt is


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gilderoy, is Dominic goedgekeurd?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Iemand ineresse in een relatie met Dom?


    Ik heb Felicia?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    (...)

    Ik heb Felicia?


    Hoe erg is ze in troublemaking?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Hoe erg is ze in troublemaking?


    Voornamelijk op school, spullen slopen, te laat komen, nergens naar luisteren ect. Meerdere keren in aanraking gekomen met politie.
    Misschien dat ze elkaar daarvan kunnen kennen?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    AlecLightwood schreef:
    Gilderoy, is Dominic goedgekeurd?


    Ja!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zo goed, gezien er een best groot leeftijdsverschil tussen de twee zit en hij van school was toen zij erop kwam.

    Zijn er nu trouwens twee Gigi's?


    Wel twee Dominic's xd Maar denk niet dat we daar een probleem van maken als we die van jou Dom blijven noemen en de mijne afkorten naar Do?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Panix schreef:
    (...)

    Voornamelijk op school, spullen slopen, te laat komen, nergens naar luisteren ect. Meerdere keren in aanraking gekomen met politie.
    Misschien dat ze elkaar daarvan kunnen kennen?


    Daar dacht ik al aan, daarom vroeg ik het. Het kan zijn dat hij haar daar vaker heeft gezien en ze elkaar zo kennen, positief of negatief

    @Eleazar Als het een politieagent is heb je Dom en Dom. Das ook best grappig. Misschien dat de andere agenten ze dan bij de achternaam noemen ofzo?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Daar dacht ik al aan, daarom vroeg ik het. Het kan zijn dat hij haar daar vaker heeft gezien en ze elkaar zo kennen, positief of negatief

    @Eleazar Als het een politieagent is heb je Dom en Dom. Das ook best grappig. Misschien dat de andere agenten ze dan bij de achternaam noemen ofzo?


    Ja, dat is prima.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    (...)

    Ja, dat is prima.


    Kennen ze elkaar dan op een positieve manier, of een negatieve manier?


    Bowties were never Cooler

    Nee, mijn Dominic is een leerling haha :') Mijn agent heet Jared, maar ik denk sowieso wel dat die elkaar bij de achternaam noemen tenzij ze elkaar goed kennen. Maar ik heb er sowieso geen zin in ophef te maken over zoiets stoms als een dubbele naam, als iedereen gewoon duidelijk is in welke van de twee ze bedoelen komt dat wel goed ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    Nee, mijn Dominic is een leerling haha :') Mijn agent heet Jared, maar ik denk sowieso wel dat die elkaar bij de achternaam noemen tenzij ze elkaar goed kennen. Maar ik heb er sowieso geen zin in ophef te maken over zoiets stoms als een dubbele naam, als iedereen gewoon duidelijk is in welke van de twee ze bedoelen komt dat wel goed ^^


    Ik kan hem altijd aanpassen, maar ze hebben toch andere fc's en achternaam, dus dat komt wel goed toch?

    En Jared en Dom, zullen die elkaar mogen of niet?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik kan hem altijd aanpassen, maar ze hebben toch andere fc's en achternaam, dus dat komt wel goed toch?

    En Jared en Dom, zullen die elkaar mogen of niet?


    Nueh, de mijne stond er eerder, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen jou de naam aan te laten passen terwijl je al klaar bent, terwijl ik enkel een naam heb. Tis maar een naam, is iedereen duidelijk komt dat helemaal goed. Sowieso is het enkel een probleem als ze in dezelfde kamer staan, komt wel goed ^^

    Dom stond op de laatste pagina toch?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Eleazar schreef:
    (...)

    Nueh, de mijne stond er eerder, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen jou de naam aan te laten passen terwijl je al klaar bent, terwijl ik enkel een naam heb. Tis maar een naam, is iedereen duidelijk komt dat helemaal goed. Sowieso is het enkel een probleem als ze in dezelfde kamer staan, komt wel goed ^^

    Dom stond op de laatste pagina toch?


    Kan ook juist grappige situaties veroorzaken. Heb je ooit project gehad met 3 kevins? Echt hylarisch. Maar jij was eerder, dus het is geen probleem om hem aan te passen als t nodig is.

    Pagina 7 volgens mij


    Bowties were never Cooler