• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    Iemand ineresse in een relatie met Dom?


    Ik heb Evita alleen geen idee wat voor relatie dat kan worden. Ze heeft het namelijk niet zo op mensen :')


    breath of life

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Weet jij iets voor hem en Quinn? (:


    Misschien kan ze een keer bij zijn familie op vakantie zijn gegaan met haar moeder, en ze elkaar zo leerden kennen, en ze zo een beetje haar surrogaat familie zijn geworden voor een aantal weken elke zomer?


    Bowties were never Cooler

    Esperite schreef:
    (...)

    Ik heb Evita alleen geen idee wat voor relatie dat kan worden. Ze heeft het namelijk niet zo op mensen :')


    Misschien gaan ze naar dezelfde sportschool? Dus niet echt kennen, maar wel van gezicht?


    Bowties were never Cooler

    GiIderoy schreef:
    Wil een van de daders de beste vriend(in) van Mitch zijn? (wbw)


    Evita is zijn buurmeisje, misschien daar iets mee doen?


    breath of life

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Misschien gaan ze naar dezelfde sportschool? Dus niet echt kennen, maar wel van gezicht?



    Ja Evita kickbokst dus dat kan wel hahah


    breath of life

    Esperite schreef:
    (...)


    Ja Evita kickbokst dus dat kan wel hahah


    En Dom sport graag voor zijn lichaam, dus ze zullen elkaar vast vaker dan eens treffen


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Misschien kan ze een keer bij zijn familie op vakantie zijn gegaan met haar moeder, en ze elkaar zo leerden kennen, en ze zo een beetje haar surrogaat familie zijn geworden voor een aantal weken elke zomer?


    Oh, jaa! Leuk idee. c: Dan ziet Quinn hem een beetje als een grote broer. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MaIfoys schreef:
    (...)

    Oh, jaa! Leuk idee. c: Dan ziet Quinn hem een beetje als een grote broer. :Y)


    Heeft ze wel direct een grote familie ;)


    Bowties were never Cooler

    itscamilla schreef:
    (...)
    Oh, hahaha. Maakt niet uit! Ik heb met een andere politieagent al dat ze een broer-zusrelatie hebben, dus iets anders leek me wel leuker.

    Ik denk dat je hier overheen hebt gelezen c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Esperite schreef:
    (...)

    Evita is zijn buurmeisje, misschien daar iets mee doen?


    Ja is goed! Hoe oud is zij?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)
    Ik denk dat je hier overheen hebt gelezen c:


    Ow, sorry.

    Tja, ik weet het niet zo goed, gezien er toch wel een groot leeftijdsverschil tussen hen zit


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ow, sorry.

    Tja, ik weet het niet zo goed, gezien er toch wel een groot leeftijdsverschil tussen hen zit

    Maakt niet uit, zullen we doen dat ze elkaar in de RPG pas leren kennen?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ja is goed! Hoe oud is zij?


    18 c:


    breath of life

    Esperite schreef:
    (...)

    18 c:


    Hij is 16, maar dat maakt niet zo veel uit als ze buren zijn(: misschien kennen ze elkaar al best lang?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)
    Maakt niet uit, zullen we doen dat ze elkaar in de RPG pas leren kennen?


    Prima


    Bowties were never Cooler