• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 20:34 ]

    Dit soort mensen verdienen een fucking klap in hun gezicht met een bos brandnetels.

    -

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 16:54 ]

    Mijn vriend heeft zo'n enorm lieve kat aaaaaaah! #crazycatladyfeels


    26 - 02 - '16

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Niet alle jongens hebben extreem veel zelfvertrouwen om maar zo weer een gesprek te starten.
    Gewoon proberen.


    Een boze uitdrukking zien zodra onze blikken ontmoeten en voor de rest ontwijkend betreft oogcontact noem ik niet snel weinig zelfvertrouwen :3
    Maar sowieso zit ik nog maar een week op school, niet handig om dan contacten te gaan opbouwen ^^

    Viel echt niet op dat het over mij ging hoor.

    Okay I can live with him being gone, but happy, BUT I CAN'T LIVE WITH HER BEING DEAD.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    haaaaaaaaaaaaaaa ...

    ASHF;HSADFOIHAOFISAOFLSADJFLSDFOIAHFOIALSFD

    oke dat moest er ff uit DANKU


    take risks

    Ik heb weer eens veel te veel eten gekocht
    Ik moet echt wat minder snoepen want zo komt er niks van afvallen terecht :X


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Waarom ben ik ineens zo emotioneel? Ik was vorige week ongesteld hoor... WTF.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet een Essay over nieuwe media filosofie schrijven: begint een heel verhaal over Harry Potter, het songfestival en The Lion King... Once an acafan, always an acafan.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik durf de aflevering van The 100 van vorige week niet te kijken -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Ik wil 4 vissticks' *jat een visstick van mijn bord*
    'Wtf, kutkind. Wat geeft jou het recht meer te mogen dan ik?'
    'Ik ben zwanger'
    'Nou en, ik moet aankomen.'
    'Ik heb bedacht dat we vissticks gingen eten'
    'Dus?' *steelt visstick terug en gaat eten*

    Ik heb echt het idee dat Cito ons wil laten voelen alsof we NIETS kunnen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En dit gebeurt er dan op het station naast mijn huis ;'D
    Lig helemaal dubbel. Wie heeft dat ooit los gelaten!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drie nieuwe boeken gekocht. En eindelijk het boek 'er is wieder da'! Omg. Zo blij. :'D Ik durf het alleen niet in het openbaar te lezen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    What would Emma do?