• Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 21:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ellie pakte Cyriths arm beet, voor Lotte wat tegen hem kon zeggen. Ze had hem al een hele tijd niet gesproken, maar hij had een speciaal plekje in haar hart, op vriendschappelijk gebied.
    'Blijf, alsjeblieft. Je hoeft niet mee te doen. Nooit iets doen wat je niet wilt.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Wij doen gewoon mee met fris,' antwoordde Alienna, die naast Ellie zat. Eigenlijk vond ze het wel fijn dat ze blijkbaar niet de enige was die de alcohol liever overslag. Cyrith keek even weifelend de groep rond, maar degenen die het zagen haalden slechts hun schouders op. Hij ging weer zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mosh schudde het meisje de hand. Ze had haar gezicht naar hem toegedraaid en toen hij in haar ogen keek, schoot er een kriebel door hem heen. Het was echt een leuke, mooie meid.
    ‘Mosh,’ stelde hij zich voor.
    Hij voelde zich ietwat ongemakkelijk. Noa zat naast hem en hij wilde haar eigenlijk niet als zijn vriendin voorstellen. Gelukkig was ze met haar broertje in gesprek en was er daardoor ook niet een aanleiding voor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wie wil er beginnen?' Helen keek de groep rond. Toen niemand echt aanstalten maakte, wuifde ze geduldig met haar hand. 'Niemand? Oké, ik begin wel. Ze keek even peinzend voor zich uit en Gail zuchtte ongeduldig.
    'Ga maar lekker mijmeren in je eigen tijd. Ik begin wel. Ik heb nog nooit...' Ze dacht even na. 'Ik heb nog nooit met een vrouw gezoend.' De jongens en meiden die wel met een meid hadden gezoend namen daarop een slok, waaronder zoals - niet geheel verrassend - Bobbi en Helen. Het eerste rondje verliep rustig. Er werden niet veel bijster interessante vragen gesteld en Gail geeuwde overdreven. Ze keek opzij naar Helen.
    'Ben je er nou al eens uit? Jij kunt toch vast een hele waslijst verzinnen.' Gail fronste.
    'Misschien,' zei Helen met een mysterieuze blik.
    'Voor morgen nog schat,' zei Bobbi een beetje ongeduldig.
    'Goed, goed. Helen glimlachte dromerig. 'Ik heb helaas nog nooit.. met Jasper gedaan wat ik met hem zou willen doen.'
    Ze zag dat DJ met een ruk op keek en haar kwaad aan staarde. 'Wat is er DJ? Moet je niet gauw een slokje nemen?' vroeg ze met grote ogen. Ze lachte haar witte tanden bloot en knipoogde verleidelijk naar Jasper.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 22:26 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Bobbi grinnikte toen DJ verwilderd opkeek. Ze begreep niet dat íemand die Helen al meer dan een jaar kende zich wat van haar aantrok. Ze keek even naar Roxy, die jammer genoeg geen slok had genomen van haar drankje. Maar goed, wat zei dat nou? Er waren wel meer meiden die pas laat ontdekten dat ze biseksueel waren.


    Jasper rolde met zijn ogen toen hij Helens vraag hoorde. Hij nam zelf maar wel een slok en hoopte dat het niveau wel iets hoger zou worden vanavond, al zou de alcohol daar waarschijnlijk niet aan bijdragen.
    Starr wist niet zo goed of ze een slok moest nemen. Er was namelijk een periode geweest dat ze best benieuwd was hoe het was om met Jasper te zoenen. Al was dat inmiddels vier jaar geleden en dacht ze daar verder nooit aan terug. Ze had wel door dat Helen niet echt een leuke opmerking had gemaakt en in alle eerlijkheid moest ze bekennen dat ze 't niet zo had op Helen. 'Ik wil al heel lang eens een striptease met je opvoeren, Jas,' zei ze met een grijns. 'Maar ik heb het juiste outfit nog niet gevonden.' Ze draaide het plastic bekertje in haar hand rond zonder ervan te drinken.
    'Zeg, wat heeft dit te betekenen?' vroeg James Helen met gespeelde verontwaardiging. 'Ik dacht dat ik boven aan je lijst stond?"


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ dronk uit haar beker en glimlachte flauwtjes toen ze Starrs opmerking hoorde. Grapjes en rare opmerkingen over seks vielen niet echt in goede aarde bij haar op dit moment en ze hoopte maar dat Helen zich koest zou houden vanavond. Helen wist op een of andere manier altijd haar gevoelige snaar te raken en dat vond ze vreselijk.

    --

    Helen keek James onschuldig aan. 'Dat klopt. Maar hij staat er al zo lang op. Voel je vooral niet bedreigd.' Ze keek hem met een schuin hoofd aan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 22:50 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Angel had het in tegenstelling tot de meeste anderen wel koud, maar ze had uit voorzorg een vestje en een plaid meegenomen. Het vest lag naast haar in het zand en ze sloeg met een beleefde glimlach een marshmallow af. Ze zag Flynn een slokje nemen op Gails eerste vraag en zag even het van woede vertrokken gezicht van Ashlee voor zich en het gebroken glas op de dansvloer. Ze trommelde met haar vingers op haar knieën en staarde naar het vuur.


    Izzy nam een slokje bij het horen van de eerste vraag en keek even naar Starr, die ze nog niet had gesproken, omdat het opzetten van de tent meer tijd in beslag had genomen dan ze dacht en ze zich op het strand had vermaakt met een kruiswoordpuzzel.
    Natalee drukte een kus op haar haargrens en ze merkte dat haar lippen automatisch omhoog krulden, omdat het zo fijn voelde. Ze stak het stokje met haar marshmallow in het zand en trok een nieuw blikje bier open waar ze een slok van nam alvorens dat ook in het zand te planten, zodat het minder snel warm zou worden van haar handen.
    Ze zag vanuit haar ooghoeken dat Jelle, die naast haar zat, naar haar en Natalee keek en hoopte ook gauw met hem te kunnen bijpraten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Toch wel pijnlijk dat ik het moet afleggen tegen iemand die zo overduidelijk geen interesse in jou heeft.' James keek even de groep rond. Er zaten best wat leuke meiden tussen.


    Jasper grijnsde even naar Starr omdat hij haar best een of ander koeienpak zag aantrekken tijdens zo'n striptease en vond het wel een interessante vraag om op in te haken. Dat was de aandacht bij hem ook meteen weg.
    'Ik heb nog nooit gestript.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hoe gaat het met je Cyrith?' vroeg Ellie belangstellend. Ze merkte dat hij zich niet op zijn gemak voelde in groepsverband - en dit was niet eens zo'n grote groep..


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 23:04 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Starr vond de eerste vraag niet echt erg leuk. Ze had Raine namelijk niet vertelt dat ze wel eens met een meisje had gezoend omdat ze daar niet graag aan herinnerd wilde worden, hoewel hij het ongetwijfeld wel geil zou vinden. Ze besloot om maar meteen de eerste ronde te liegen, dan kon ze ten minste zeggen dat ze vanaf het begin had vals gespeeld. Er waren er niet zo heel veel die het wisten. Ze gluurde even naar Izzy, die er natuurlijk wel van wist, en wat verbaasd toen die een slok nam. Wat? Begreep ze het spel wel goed? Haar ogen sperden zich nog wijder open toen het meisje naast haar haar een kus gaf. 'Wat the fuck?' vroeg ze haar vriendin met opgetrokken wenkbrauwen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natalee keek verward en een beetje verontwaardigd naar het meisje dat die woorden duidelijk in hun richting had gezegd. Ze hoorde Bertha echter enkel een zucht slaken en richtte haar ogen op haar vriendin.
    'Natalee is nog niet zo lang mijn vriendin,' zei ze kalm. Natalee was even bang geweest dat er schaamte zou doorklinken in haar stem, maar dat was niet zo. Zo kende ze Bertha ook helemaal niet. Ze kenden elkaar nu net een jaar, maar hadden pas sinds enkele maanden een relatie. Bertha had er niet eerder aan willen beginnen. Als het aan haar had gelegen hadden ze al meteen wat gehad, maar Bertha had dat weten te rekken en Natalees eigen gevoelens waren in die tijd nooit weggeëbd. Wat ze voelde, was echt en ze kon prima wachten.
    Blijkbaar was dat meisje niet zo gediend van zoenende vrouwen en dat vond Natalee jammer. Als je evenveel van een broer als van een zus kon houden, waarom zou het geslacht van je partner er dan toe doen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Roxy had even geglimlacht toen de eerste vraag gesteld werd. Het had niet veel gescheeld dat ze had moeten drinken; toen ze heel jong was geweest, had een vriendin van haar nog nooit met iemand gezoend en omdat Roxy wel ervaring had, had ze half voor de grap, half serieus gezegd dat ze, als ze echt bang was om te falen, best een keer op Roxy mocht oefenen. Die vriendin was er bijna op ingegaan, had toen toch besloten dat ze het niet wilde en had vervolgens aan een andere vriendin Roxy's gekke voorstel verteld. Die insinueerde direct dat Roxy op vrouwen viel en al snel ging die roddel rond. Toen ze echter enkele maanden daarna een relatie met Tommie kreeg, waren de rare verhalen al snel verdwenen. Vanaf dat moment had Roxy echter haar mannelijke vrienden boven haar vrouwelijke vrienden verkozen, want de meeste jongens - en zeker haar vrienden - zouden haar zoiets nooit flikken.
    Na Jaspers vraag moest ze helaas wel een slok nemen. Ze wisselde even een ondeugende blik met Slater uit - ten slotte had ze bij hem ooit een striptease gedaan, al was dat niet verder gegaan dan ondergoed. Het was het enige moment dat ze met één van haar beste vrienden ook maar een klein beetje in de buurt was gekomen van romantiek, maar zo had het helemaal niet gevoeld en dat zou ze ook nooit zo gaan voelen. Ze zou het vreselijk vinden om verliefd te worden op Slater of Raine en ze wist dat dat andersom ook zo was; daarvoor waren ze té goed bevriend. Bovendien kende Roxy eigenschappen van de twee jongens die ze totaal niet bij een eventuele lover wilde terugzien. Ze waren gewoon haar type niet.

    Cecilia had nog geen slok hoeven drinken. Ze was ook wel blij dat ze gewoon cola dronk in plaats van bier of wijn. Ze had nog nooit alcohol gehad, omdat ze geen alcohol nodig wilde hebben om een leuke avond te hebben. Vele jongeren hadden dat wel nodig en dat vond ze jammer, want zij vond een avond meestal veel gezelliger als er niet zoveel gezopen werd. Ze vond het ook wel lastig dat er nu een drankspel werd gedaan en was al verwoed aan het nadenken voor als zij straks aan de beurt was, want ze wilde geen lange stilte creëren.
    Ze keek even om zich heen en maakte per ongeluk oogcontact met één van de jongens. Het was - als ze het goed had - het broertje van de vriendin van Mosh. Ze was gezegend met een naar fotografisch neigend geheugen en onthield meestal alle namen bij de gezichten, maar ze had zich nog niet aan hem voorgesteld. Hij was waarschijnlijk één van haar leeftijdsgenoten en hoewel hij niet per se heel jong leek, was het toch wel een beetje te zien; hij was lang, maar op een ietwat slungelige manier, zelfs als hij zat. Hij had bruin haar en bruine ogen, die, toen hij naar haar glimlachte, een ondeugende, maar vriendelijke twinkeling bezaten. Ze wendde vlug haar blik af en keek naar Jasper, die de volgende dare had uitgesproken en met een grijns om zich heen keek.

    Ilse was minder gek op dit spel sinds alle gebeurtenissen. Het kon geheimen aan het licht brengen die ze niet wilde delen; geheimen waarvan ze niet eens meer wist dat ze die had. Toch deed ze mee en ook met een glas wijn. Ze dronk niet vaak meer alcohol, zeker niet door haar slechte ervaringen, maar vond dat ze ook wel een beetje mocht genieten nu ze op vakantie was en even niet de verantwoordelijke moeder hoefde te spelen. Die rol was behoorlijk vermoeiend.
    Tot haar eigen verbazing hoefde ze bij Jaspers opmerking niet te drinken. Eigenlijk vond ze zichzelf best wel het type om eens een striptease voor iemand te hebben gedaan, maar ze kon zich niet herinneren dat ze het ook werkelijk uitgevoerd had. Eigenlijk was Mosh de enige van haar exen bij wie ze het eventueel had kunnen doen en hun relatie had te kort geduurd en ze hadden elkaar te weinig gezien om het zo ver te laten komen. Mik was niet spannend genoeg geweest; die had zich waarschijnlijk alleen maar ongemakkelijk gevoeld bij zo'n striptease. En Achim had ze niet lang genoeg gekend.
    Ze sloeg haar ogen neer toen haar gedachten naar die twee jongens gingen. Mik was niet alleen haar ex, maar ook een goede vriend van haar geweest. Ze merkte dat ze hem de laatste tijd alleen maar meer was gaan missen. Hij was het type dat haar had opgezocht als ze daar behoefte aan had gehad, zelfs als dat midden in de nacht was geweest, en hij had ook zo dichtbij gewoond. Ondanks hun pijnlijke beëindiging van de relatie hadden ze een goede band gehouden en ze kon nog steeds verdrietig worden als ze aan zijn dood dacht.
    Datzelfde gold voor Achim. Hem had ze niet zo lang gekend en ze had ook nooit echt van hem gehouden, maar het schuldgevoel bekroop haar nog steeds iedere keer als ze aan hem dacht. Zij had schaamteloos met Mosh geslapen en als ze dat niet had gedaan, had hij nog geleefd, daar was ze van overtuigd. Ze had vaak tegen zichzelf gezegd dat zij niet degene was die hem gedood had, maar zij was wel de oorzaak dat hij op de verkeerde plek op het verkeerde moment was geweest. Tegelijk moest ze zichzelf ook voorhouden dat haar andere vrienden zonder Achim ook niet meer in leven waren geweest, waarschijnlijk. Dat was wat haar nog enige troost bood; dat Achim in ieder geval als een held was gestorven. Dat maakte het echter niet minder verschrikkelijk.
    Het was alweer een hele tijd geleden dat Mik en Achim waren gestorven en Ilse dacht steeds minder vaak aan hen, maar in dit soort situaties kwamen ze plotseling weer in haar hoofd en kostte het haar grote moeite om ze daar weer uit te krijgen. Ze probeerde zich te focussen op het spel en dacht terug aan haar laatste ex voor wie ze misschien een striptease had kunnen opvoeren.
    Camiel. Hij kon nog steeds een glimlach op haar gezicht toveren als ze een foto van hem zag, want hij was een hele fijne, lieve jongen geweest en ze had het gevoel dat haar relatie met hem de meest gezonde was geweest van al haar relaties. De afstand had niet gewerkt en ze waren vrij snel uit elkaar gegroeid - letterlijk en figuurlijk - maar ze was wel echt verliefd op hem geweest.
    Een striptease had ze hem echter ook nooit gegeven.

    Joshua kon zijn ogen maar moeilijk van het meisje afhouden. Ze was knap, maar niet op een overdreven 'ik ben een fotomodel en ik wil mezelf graag showen'-manier. Ze was knap op een manier dat ze zelf niet doorhad dat ze knap was. Hij had haar nog maar één keer zien glimlachen deze avond, maar ze had een hele lieve lach en haar verlegenheid maakte haar nog schattiger. Ze moest zich vast heel ongemakkelijk voelen dat hij zo naar haar zat te staren, maar hij kon het niet laten om af en toe zijn blik weer naar haar af te laten glijden.
    Ze had nog maar één keer teruggekeken en had ook direct weer weggekeken. Hij wist niet of dat was omdat ze hem duidelijk wilde maken dat ze hem maar niks vond, of dat ze gewoon verlegen was, maar hij vond het toch jammer. Het was echter de eerste dag van hun vakantie en hij zou nog genoeg tijd krijgen om met haar te praten; wie weet was ze helemaal niet zoals hij haar nu inschatte. Hij kon echter niet ontkennen dat zijn hart net even wat sneller was gaan kloppen toen ze elkaar even hadden aangekeken.

    Racquel was klaar met de taken die ze had gekregen en had aan haar vader gevraagd of ze misschien even een rondje camping mocht doen. 'Gasten leren kennen,' had ze gezegd, al kende haar vader haar reputatie ook wel en had hij enkel met zijn ogen gerold. Hij had echter niet nee gezegd en dus was ze naar het strand gegaan.
    Het was niet dat ze toestemming van haar vader nodig had om het strand te bezoeken; als ze klaar was met werken, was ze in principe vrij om te gaan en staan waar ze wilde. Ze hoopte stiekem gewoon dat het hem iets kon schelen waar ze zich bevond en daarom vroeg ze hem vaak om goedkeuring, al kreeg ze die niet vaak en haalde hij meestal zijn schouders op. Waar Yenthe was, wist hij natuurlijk wél altijd.
    Op het strand zag ze al snel dat er een eind verderop een kampvuur was gemaakt. Het was niet de eerste keer dat een groep jongeren dat had gedaan, maar wel dat het zo'n grote groep was. Een stuk of dertig mensen hadden zich om het kleine vuur verzameld; pas toen ze dichterbij kwam, herkende ze een paar die ze bij de receptie was tegengekomen. Er zaten meerdere knappe jongens tussen, al was het van enkelen direct te zien dat ze een vriendin hadden. Dat was natuurlijk niet verboden terrein, maar zeker wel gevaarlijk terrein; het was ten slotte niet de bedoeling dat er slechte recensies zouden worden geschreven over de camping omdat de dochter van de campingbaas niet in staat was van andermans kerel af te blijven. Zodra ze dan ook merkte dat het voor problemen kon zorgen, trok ze zich direct terug, hoe groot de uitdaging dan ook was.
    Ze besloot niet direct naar de groep toe te gaan; terwijl ze deed alsof ze enkele dingen op het strand inspecteerde, probeerde ze flarden van de gesprekken mee te krijgen. Het was bijzonder hoe stil het was binnen de groep, al begreep ze al heel snel hoe dat kwam; één van de jongens begon zijn zin met 'Ik heb nog nooit' en dat maakte de situatie direct duidelijk. Dat kon interessant zijn; als ze het goed speelde, kreeg ze het vast wel voor elkaar om mee te doen en kon ze direct wat eigenschappen van het mannelijke gezelschap peilen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    DJ dacht nog even na over Jaspers vraag en plotseling kwam er een oude herinnering bij haar naar boven. Ze gniffelde zacht en tikte Jasper aan.
    'Ik moest ineens denken aan een paar jaar geleden, toen Bridget en Sjaak net verkering hadden.' De herinnering maakte dat ze moest lachen. 'Ik kwam een keer op zaterdagavond vroeg thuis en toen ik naar mijn kamer liep hoorde ik ineens muziek. Ik opende de deur en zag Bridget strippen voor Sjaak. Het was zo genant, maar we hebben zo gelachen. Maar dit mag je nooit tegen ze zeggen, want ik heb gezworen dat ik het nooit verder zou vertellen,' grijnsde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oké, volgende vraag,' zei Noa die de situatie een beetje ongemakkelijk vond worden. Ze keek in haar bekertje en vond dat er nog voldoende wijn in zat om een slok te kunnen nemen. Hopelijk voelde ze zich dan een stuk geruster, want hoewel ze Mosh had gemist, voelde ze zich niet erg op haar gemak aan zijn zijde.
    'Ik heb nog nooit drugs gebruikt. Behalve drank dan.' Ze nam een slokje en keek de kring rond.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes