• Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 21:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat is mooi,' vond James. 'Ik geniet ook graag.'
    Al waren hapjes eten en feestjes niet genoeg voor hem. Hij vond Helen wel een interessante dame. Het was duidelijk dat ze hem wel zag zitten en omdat dat waarschijnlijk voor veel meer mannen gold. Hij was nieuwsgierig hoelang hij haar kon blijven boeien.
    'Als je nog geen plannen hebt kan ik je morgen wel wat van het land laten zien? Kunnen we samen genieten.'
    Hij liet er een knipoog op volgen, wetend dat ze dat zelf ook zou hebben gedaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat aanbod sla ik zeker niet af,' zei Helen met een charmante glimlach. 'Ik kijk ernaar uit James.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat is mooi.' Hij stond op en wees met zijn duim over zijn schouder naar de caravan. 'Ik ga wat drinken pakken. Wil je ook?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik lust wel een wijntje. En als je dat niet hebt water. Laat ik mezelf maar even beheersen nog.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik heb niet heel veel,' bekende hij. 'Maar water moet wel lukken.'
    Hij dronk zelf wel graag een wijntje op zijn tijd, maar hij was niet iemand die dat in zijn eentje ging doen en had het daarom ook niet ingeslagen. Hij stapte via het trappetje naar boven, haalde een fles water uit het koelkastje en pakte twee glazen. Buiten schonk hij ze vol en schoof er een naar Helen toe.
    Hij sloeg zijn linkerenkel over zijn andere knie en keek Helen aan.
    'Wat is jouw must voor deze vakantie, Helen? Wanneer vind je hem geslaagd?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Het is wel triest dat ze uitgerekend gevallen is voor iemand die haar totaal niet ziet staan,’ zei Bobbi hoofdschuddend. Ze keek even rond om te kijken waar Jasper was. Ze had hem nog nooit in het echt gezien, maar Helen had haar wel gespamd met ladingen foto’s. Hij stond een eindje verderop met twee jongens te praten. Erg vrolijk oogde hij niet.
    ‘Hij ziet er niet echt blij uit voor iemand die net zijn honeymoon achter de rug heeft,’ merkte ze op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helen besloot maar niet gelijk open kaart te spelen, want dan zou hij vast hun tripje van morgen cancellen.
    'Als ik heb gelachen, gedronken en heb genoten. Van het mannelijk schoon om me heen,' zei ze. 'Wat ik tot nu toe zie bevalt me heel goed.' Ze knipoogde.

    --

    'Nee, niet echt inderdaad. Nu al troubles in paradise?' zei Gail grinnikend. 'Laat Helen het maar niet horen. Het is maar beter als ze geen genante scenes schopt,' vervolgde ze.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 22:24 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Oh het was echt zo gaaf! Het was wel lang, vier maanden, en de laatste weken was het eigenlijk echt veel te heet om veldwerk te doen, maar ik zat met een deadline. Maar goed, alles is af. Na de vakantie ga ik mijn scriptie uitwerken, het is nu nog een zooitje aan losse aantekeningen. Maar, hé, hoe is het met jou?’ Lotte glimlachte even verontschuldigend omdat ze aan het ratelen was en ze wist dat Jelle zich daar niet altijd prettig onder voelde. Niet aan het begin van de vakantie, in ieder geval.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘En lachen en drinken kun jij niet thuis?’ Hij nam onderzoekend haar gezicht in zich op. Hij had het gevoel dat ze daarvoor niet naar het buitenland hoefde te gaan, waarschijnlijk hing ze iedere week in de bar.


    ‘Ah joh, kunnen we lachen. Is goed voor een mens,’ vond Bobbi.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Hé meissie.’ Mosh hield haar stevig vast om haar niet te hoeven aankijken. Pas nu hij haar vasthield, realiseerde hij zich dat hij heel verkeerd was bezig geweest en dat het nooit meer zou worden zoals het tijdens de vorige vakantie was. Hij liet haar weer los. Dat hoefde nu niet ter sprake te komen. Hun relatie was vanaf het begin al niet bijster stabiel geweest en hij wist dat Noa dat ook zo ervaarde. ‘Alles goed?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'O jawel hoor. En dat doe ik ook zeker. Ik heb het gewoon nodig. Het geeft me energie. Het laadt me op. Wat heb jij dan nodig om een geweldige vakantie te krijgen?' vroeg ze nieuwsgierig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, een beetje humor kunnen we hier allemaal wel gebruiken. Zin om ergens wat te drinken?' vroeg Gail.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Vooral veel variatie. Ik zit thuis genoeg achter mijn bureau, dus het liefst doe ik elke dag wat anders.’
    Maar dat was lastig. Hij was hier immers om onderzoek te doen en daarnaast was hij in zijn eentje. Hij wilde best met wat gasten optrekken en dagjes weggaan, maar hij had het geld nu ook weer niet op zijn rug groeien. Maar dat hoefde Helen allemaal niet te weten.


    ‘Ja hoor, prima. Ik heb wel zin in een cocktail, want het is hier al freaking heet.’ Bobbi kwam overeind van het gras.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Variatie is goed,' zei Helen. 'Ik hou van variatie.'

    --

    'Zeg eens Bob. Waar ben je deze vakantie naar op zoek? Een lekkere knul of een hete chick?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    James nam een slok van zijn water. Hij zette zijn glas daarna neer en steunde met zijn elleboog op de tafel. Met zijn kin leunde hij op zijn hand. 'Vertel?"


    Every villain is a hero in his own mind.