• Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 21:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wat ben jij nieuwsgierig zeg,' zei Helen grinnikend. 'Ik zal er maar niet omheen draaien dan, ik hou van variatie in mannen.' Ze nam dezelfde positie aan als hij en leunde met haar kin op haar hand. 'Heb je nu een afknapper?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Noa voelde dat haar ogen brandden en ze vervloekte zichzelf inwendig. Doe normaal, sprak ze zichzelf toe. Ze wilde niet dat hij wist dat ze hem gemist had en dat ze zou willen dat ze dichter bij elkaar konden zijn, zodat ze wist waar ze aan toe was.
    Ze haalde even diep adem, maar wel op zo'n manier dat het niet teveel opviel en knikte. 'Het gaat goed.' Dat was ook wel zo, als ze haar gevoelens voor hem niet meetelde. Ze had leuk werk, met haar ouders en Josh ging het goed en ze was een paar weken geleden verhuisd. Alles was goed, zolang ze niet aan Mosh dacht.
    Noa vond hem er anders uitzien. Hoewel hij eruit zag zoals ze van te voren had verwacht, als iemand die weinig sliep, veel reisde, dronk en feestte, was het toch even moeilijk om dat te accepteren. Zijn leven was zoveel interessanter dan dat van haar en ze besefte dat ze er maar weinig deel van uitmaakte. Ze maakte er helemaal geen deel van uit.
    Omdat ze ook niet wist hoeveel hij over haar had gehoord de afgelopen tijd - of wat ervan was blijven hangen - besloot ze haar woorden wat uit te breiden en voegde eraan toe: 'Ik ben eindelijk op mezelf gegaan, vorige maand.' Noa kon een glimlach niet onderdrukken, want ze was er toch wel trots op en blij mee, ook al betekende het dat ze haar familie niet elke dag meer zag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DJ merkte na een tijdje dat de zon haar huid begon te verbranden en liet zich van het heuveltje af glijden. Vanuit de verte had ze gezien dat Jasper zijn vrienden had gevonden en met hen aan de praat was geraakt. Hoewel ze nooit een sterke band had opgebouwd met Lee, kon ze het wel altijd heel goed vinden met Tommie. Ze besloot hen even gedag te zeggen en zag dat Tommie met zijn rug naar haar toe stond. Met haar hand maakte ze zijn haar door de war en ze grijnsde naar hem toen hij zich omdraaide.
    'Nieuwe coupe? Staat je goed. Hier windt je vast alle vrouwen mee om je vinger!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Als jij het zegt, moet het wel de waarheid zijn.' Hij gaf DJ een knuffel. 'Goed je te zien, meid!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, ook goed om jou te zien. Hoe gaat het? Heb je al een leuk chickie gezien?' grijnsde ze. 'Jas en ik moeten wel eerst onze goedkeuring geven. Al is de goedkeuring van mij helemaal een pre,' zei ze met een ernstig gezicht. 'En ik ben heel kritisch.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Helaas ben ik zelf volgens mij ook veel te kritisch.' Tommie pruilde. 'Bovendien zijn alle echte leuke dames al bezet.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik weet het, ik weet het,' grapte ze. 'Je vindt vast wel iemand. Ik heb er alle vertrouwen in. Meestal gebeurt het als je het niet verwacht.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Jij zal het wel weten, jij had meteen de juiste aan de haak. Hoe is dat eigenlijk gegaan?'
    Tommie kon zich niet herinneren wat Jasper er jaren geleden over had gezegd. Hij kende DJ al een beetje doordat ze samen met Lotte in hun videoclip had gespeeld en toen ze na de vakantie ineens een relatie hadden, had hij er niet erg vreemd van opgekeken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Toen Jasper voor de eerste keer meeging op vakantie trokken we veel met elkaar op en onze vriendschap werd veel hechter. We hebben elkaar op een avond per ongeluk een keer gezoend, en daarna besefte ik eigenlijk pas dat ik verliefd op hem was. En Jasper wees me zelfs eerst nog af toen ik hem de liefde verklaarde. Daar is hij gelukkig op terug gekomen.' Ze glimlachte naar Tommie en knipoogde naar Jasper.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 11:51 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het liefst allebei,' antwoordde Bobbi enthousiast. 'Trio's bevallen me tot nu toe het best. Net effe wat spannender.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gail schudde grijnzend naar hoofd, omdat ze wist dat ze het nog meende ook. 'Ik zou zeggen; probeer Helen er ook voor te paaien. Triootjes zijn helemaal haar ding op z'n tijd. Ik zie er eigenlijk totaal de lol niet van in. Mij te veel werk allemaal.' Ze bestelden een cocktail bij het barretje.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 12:29 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Alienna kreeg Tommie in het oog, die met een paar anderen stond te kletsen. ‘Kom, ik zal je aan wat mensen voorstellen. Tom ken je vast nog wel.’
    Ze kwamen de laatste tijd amper bij elkaar over de vloer, maar in hun middelbare schoolperiode was dat wel anders geweest.
    ‘Hoi jongens.’ Ze zwaaide lachend naar iedereen en omhelsde hen. ‘Dit is mijn zusje, Cecila!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Te veel werk,’ herhaalde Bobbi hoofdschuddend. ‘Nou, die Slater heeft het maar getroffen met jou. Vandaar dat hij zijn gezicht niet laat zien.’ Ze pakte de cocktail aan en schoof het rietje tussen haar lippen. Met haar rug naar het barretje toe bekeek ze iedereen die langsliep. Er was niemand die meteen in het oog sprong, maar dat gebeurde niet zo heel erg vaak. Op zich was snel tevreden in bed – daar maakte ze het wel naar – maar ze vond het ook wel leuk om iets meer uitdaging te hebben en ook de ander om emotioneel vlak te leren kennen. Haar aandacht was even afgeleid toen er een donkere jongen voorbijliep. Daar had ze altijd een zwak voor gehad – hoe donkerder hoe beter. Het was alleen jammer dat de meeste van hen zestien oogden met hun broeken op half elf en scheve petten. Maar als er nu eens een lekkere exotische knul kwam met een volwassen kledingstijl en geen dood-geblowde hersencellen… dan had ze haar missie gevonden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Aah, sweet!’ Tommie vroeg zich af of het hem zou kunnen overkomen. Verliefd worden op iemand die hij al jaren kende. Hij kon het zich niet echt voorstellen. Dan moet je toch altijd al en soort aantrekkingskracht hebben gevoeld?
    ‘Hé!’ begroette hij toen Alienna met haar zusje naar hen toe kwam. Hij begroette hen en vroeg zich onbewust af of hij op haar verliefd had kunnen worden als ze nog vrijgezel geweest.
    Nee, concludeerde hij al snel. Ze was een schat van een meid, maar ze was niets voor hem. Iets te gereserveerd. Te lief misschien ook wel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ‘Oh wat goed. Waar ben je gaan wonen?’
    Mosh beet op de binnenkant van zijn wang. Hij wist het echt niet. Had ze het hem verteld? Hoeveel stelde hun relatie nog voor als hij niet eens wist dat zijn vriendin verhuisd was? Natuurlijk wist hij al veel langer dat het niet goed ging. Hij had met veel te veel dames gezoend. Iedere keer dat hij dat deed, had hij een smet op zijn relatie geworpen, maar hij had het niet kunnen laten. Alsof het een soort drug was.


    Every villain is a hero in his own mind.