• Omdat mensen klagen dat het forum steeds minder actief is, aanschouw een topic waar je helemaal niks aan hebt.

    Al jarenlang voer ik een intense strijd tegen de vogels die mijn dierbare kersen komen stelen. Ieder jaar opnieuw loop ik naar de kersenboom in al zijn pracht en zeg ik: 'Dit jaar zullen er genoeg kersen zijn voor zowel de vogels als ik.' Maar helaas, de vogels die onze tuin komen terroriseren en de kersen stelen voordat ze zelfs rijp zijn, hebben nooit genoeg en ieder jaar opnieuw plukten zij de arme boom helemaal kaal.

    Tot nu.

    Toen ik al de potentiële kersen in de kersenboom zag hangen, dacht ik: 'Dit jaar ga ik gierig zijn en zullen alle kersen voor mij zijn, niks voor de vogels die gedurende vier jaar mijn geliefde kersen van me hebben afgenomen.' Zo gezegd, zo gedaan. Nadat ik zeker 1000 keer tegen mijn papa heb gezegd dat het wel heel leuk zou zijn als we al die kersen konden redden van die brutale vogels, kwam hij thuis met een net dat we over de boom konden spannen. En vandaag hangt het net dus ook effectief over de boom.

    Vogels, dit jaar zijn de kersen van ons (cat)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je hebt toch hopelijk wel een felgekleurd net gekocht? Je hebt namelijk ook groene netten en daar vliegen ze de hele tijd in, waardoor de hele tijd vogels moet gaan redden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, hopelijk zijn ze lekker! Mijn oma heeft ook een kersenboom en ze heeft echt al vanalles geprobeerd (cd's, valse roofvogels, ...), maar netten hielpen wel het beste ^^ Wij hebben nu ook een pruimenboompje en er hangen al veel pruimen aan, dus ik hoop dat ze ook vogelvrij gaan blijven (:


    <3

    Posthuma schreef:
    Je hebt toch hopelijk wel een felgekleurd net gekocht? Je hebt namelijk ook groene netten en daar vliegen ze de hele tijd in, waardoor de hele tijd vogels moet gaan redden.

    Het is blauw, maar nu heb je me wel bezorgd gemaakt... Erin vliegen is vrij moeilijk, maar ze kunnen er misschien wel verstrikt in raken. Hopelijk is de blauwe kleur genoeg om ze af te schrikken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tijd voor kersentaart. :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Atrox schreef:
    (...)
    Het is blauw, maar nu heb je me wel bezorgd gemaakt... Erin vliegen is vrij moeilijk, maar ze kunnen er misschien wel verstrikt in raken. Hopelijk is de blauwe kleur genoeg om ze af te schrikken.

    Dat valt op hoor, nog worries!
    Alleen groen is echt heel erg verdekt, omdat je het over groene bladeren doet ^^


    Deep inside, I've never felt alive