• Bang, bang Green Day komt op 31 januari naar de Ziggodome met hun Revolution Radio Tour! De tour is vernoemd naar hun nieuwe album dat in oktober 2016 uitkomt. Eerste wapenfeit van dit album is de release van de nieuwe single: Bang Bang. Het is het antwoord van Green Day op recente gebeurtenissen. Het kenmerkt een welkome terugkeer van een band met meer te vertellen dan ooit.

    "Of course the world has lost its collective mind… and me, Mike and Tré are lost souls too", aldus Green Day frontman Billie Joe Armstrong. "Revolution Radio is a movement for lost souls to come together… dance together… sing together… and most of all, find each other. That’s what the spirit of Green Day has been about since day one."

    ©bron Mojo.nl


    Stiekem wil ik daar echt wel heen. En mag het ook van mijn ouders, alleen wil ik liever niet alleen.
    Dus nu dacht ik misschien kunnen we met een paar mensen van Q afspreken zodat niemand alleen hoeft te gaan.

    De kaartverkoop start 9 September dus aankomende vrijdag.
    1e rang kost 49€ en de 2e rang kost €44 euro.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dit is echt te duur voor mijn budget ik jank


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MORTALKOMBAT schreef:
    Dit is echt te duur voor mijn budget ik jank


    Aw jammer :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga kijken of ik vrijdag stiekem kaarten kan bestellen in de les :Y) Anders word het mijn ma heel lief aankijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Is het erg om alleen naar een concert te gaan tho?

    Ik ben ooit een keer naar Waylon in de Oosterpoort geweest in Groningen, maar dat kan je niet voorstellen met dit.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clique schreef:
    Is het erg om alleen naar een concert te gaan tho?

    Ik ben ooit een keer naar Waylon in de Oosterpoort geweest in Groningen, maar dat kan je niet voorstellen met dit.


    Nee, waarom zou het erg zijn? Ik ga zelf regelmatig alleen, omdat mijn vrienden er of niet van houden of niet kunnen.
    Het voordeel vind ik persoonlijk dat je sneller in contact komt met mensen die in de rij zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Neeeee ik kan er niet naar toe! ;_;

    Ik wil er heel graag heen en ik vind de prijs ook erg mee vallen.


    "Ignite, my love. Ignite."