• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Jaaaaa!!! Geweldig!^^ en sorryyy^^ glee is gewoon geweldig


    To be honest heb ik niet meer gekeken sinds de dood van Cory. Ik heb tot en met seizoen 3 helemaal gezien geloof ik. Dit heb ik ook op dvd. Meh..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh baby.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 22:19 ]

    Oké, maar nu vind ik shadowhunters dus goed? I guess? And just kiss, you two


    Rest in Peace, Son of Gondor

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ja ik ook :'D
    Maar ik moet naar bed want ik moet er om half 6 uit -.-

    Als ik mijn dvd-boxen kan vinden ga ik morgen kijken hahah


    Haha ik ben het aan het downloaden en ik ben van plan om te bingewatchen, ook al heb ik een begrafenis morgen.


    Your make-up is terrible

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    To be honest heb ik niet meer gekeken sinds de dood van Cory. Ik heb tot en met seizoen 3 helemaal gezien geloof ik. Dit heb ik ook op dvd. Meh..


    It is painfull sometimes indeed:/ maar het is het waard!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, ik heb een foto ingezonden voor een wedstrijd. :'D Ik ben eens benieuwd.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 22:27 ]


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Haha, ik heb een foto ingezonden voor een wedstrijd. :'D Ik ben eens benieuwd.


    Als mod moet je toch weten dat je geen reclame mag maken in topics die daarvoor niet bedoeld zijn. (cat)


    Your make-up is terrible

    Lindemann schreef:
    Haha, ik heb een foto ingezonden voor een wedstrijd. :'D Ik ben eens benieuwd.

    Oeps, gestemd (:


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Flazeda schreef:
    (...)

    Als mod moet je toch weten dat je geen reclame mag maken in topics die daarvoor niet bedoeld zijn. (cat)


    Ik wil mijn foto showen, ik zal het veranderen. ^^


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Haha, ik heb een foto ingezonden voor een wedstrijd. :'D Ik ben eens benieuwd.

    Voted :Y)

    I still can't believe I'm going to meet te dork in the begin post asdfghjkl c:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Pfff.. kan mijn dag nog erger. :/


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Oké, maar nu vind ik shadowhunters dus goed? I guess? And just kiss, you two


    JA. Ik heb niet eens ander commentaar, maar gewoon ja. Ik leef met je mee. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het geluid van nachtelijke regen tegen de ramen is zo friggin' adorable. Regen, kom maar. Me loves you.

    Hold me up against the wall, push up to my body, sink your teeth into my flesh


    Slightly drunk.

    Ik heb me nog nooit voor zoiets ingeschreven. Spannend. :'D


    What would Emma do?