• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Yes. I'm gonna do it. It might be scary, but fuck it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Waarom kan ik niet zo'n lampje krijgen, zoals die acteur. Dan ga ik langs iedereen die me kent, zodat ze vergeten dat ze me ooit gekend hebben en dan maakt het niets uit dat ik verdwijn.


    26 - 02 - '16

    Soms...

    Kleine kindjes in schooluniformen! Omg! Dat is adorable


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik even huilen.
    Het enige dat ik wil is tijd en ruimte om in te storten, maar niemand wil op examenreis met een depressief kind dus hey we gaan maar weer lachen en vrolijk doen.

    Waarom gebeurt het altijd op school dat ik er helemaal doorheen zit en ga lopen janken...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn haar kleur is wel echt lelijk op moment zeg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eerste examen ging zoveel slechter dan verwacht. Hallo augustus. :c
    Nu motivatie zoeken en dringend beginnen aan fysica, yay.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn scriptie is een mess, mijn geest is een mess :')


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Mijn scriptie is een mess, mijn geest is een mess :')


    Mag ik even melden dat ik jouw signature echt geweldig vind :')

    You gotta keep on keeping on, even with the feeling that you're gonna keep losing

    this song... Brendon Urie, your voice is angelic.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben veel te moe.


    Your make-up is terrible

    hET IS ME GELUKT ik ben vloeiend door die vragen heen gekomen, en had alles van mijn boek gewoon helemaal goed terwijl ik nogmaar op bladzijde honderd van de vierhonderd was. Ik ben trots :Y)

    Plus, ik lijk eindelijk eens te begrijpen hoe ''plannen'' nu in elkaar zit, dus met een beetje geluk gaat mijn leven ook de goede kant op ^^ Nu nog een fluitles waar ik maar de helft voor heb gedaan. Maar daarna ga ik de weeeereld verandereeennn :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lol, en toen bleek mijn huiswerkbegeleidingsdocent even oud te zijn en naar Twenty One Pilots te luisteren. WAAROM KOM IK ALLEEN ACHTER DIT SOORT AWESOME DINGEN OP DE ALLERLAATSTE DAG VAN HUISWERKBEGELEIDING :'D

    1 - 0 voor gay ships in Anime

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 15:51 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."