• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    For the people who need hugs. . .


    Believe me, your face will look like this after a hug from me.


    I'm your little ray of pitch black.

    Verlos me uit mijn lijden, iemand. Ik heb echt even een fotografie naam nodig ofzo. MEH.


    26 - 02 - '16

    Godverdomme, en nu ook nog negeren ook? Echt... *schreeuwt boos*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    oh ja ik moest nog een personage uitwerken lemme go do that in a bit maybe


    because i knew you, i have been changed for good

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Naja dat leren lesgeven duurt ook nog zo'n 6 weken en dan nog daar stage lopen enzo en alles leren ben je nog een half jaar tot een jaar verder... Betwijfel of mn ouders dat geduld hebben.
    But thanks though. <3 hopelijk komt het inderdaad snel goed.


    Je bent nog hartstikke jong, dus feitelijk vind ik dat ze nog niet kunnen klagen. Ze zijn nog financieel verantwoordelijk voor je en alles. Je moet wel de tijd krijgen om een vakgebied goed genoeg te leren om op eigen benen te staan en zolang daar vooruitgang is en je nog niet volledig volwassen bent, zouden ze dat geduld moeten hebben. Als jij het een prettig idee vindt om een bijbaantje te nemen en je hebt er toch de tijd voor, is het op zich prima, want je leert er wel veel van (althans dat had ik en ik werkte bij de freaking McDonalds), maar als je het al super druk hebt met het perfectioneren van accordeon en totaal niet lekker in je vel zit, zouden ze je de tijd moeten gunnen gewoon die soort opleiding tot accordeon docent te volgen en alles op een rijtje te krijgen. Je bent nog geen eens twintig. Je mag nog gewoon leren en over een jaar leuk en best oké werk hebben wat echt toekomst biedt, is echt al best wel snel. Kijk naar studenten als ik. Die doen er veel langer over en kosten bovendien heel veel geld in die periode. Ik moet hierna nóg een jaar van mijn bachelor en daarna nog een master voor ik eindelijk eens normaal kan gaan werken. Als het goed is zit er wel al stage in mijn master, maar ik heb geen idee of dat een verdienende stage gaat zijn. Dus je ouders moeten echt blij zijn met dat vooruitzicht van nog maar een jaar. Dat doe je écht goed hoor c:


    Happy Birthday my Potter!

    niet dat iemand om me geeft though
    *huilt in de badkamer vanwege betere akoestiek zodat je beter je lijden kunt aanhoren


    Heaven is a place that we all have

    Je verdient wel echt een sticker nu hoor..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    A) ik ben doodop door alles wat school opgeeft op dit moment en ik wil gewoon in bed blijven B) ik moet nog zoveel doen voor school maar wil zo graag op tijd gaan slapen C) Maybe I should just die because nobody gives a damnnnn


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    En dan willen jullie serieus genomen worden. Nemen jullie jezelf wel serieus? (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn kat slaagt door. :'D


    What would Emma do?

    Ik vind je nog steeds een vreselijk gemeen rotkind en je mag wat mij betreft in de stront zakken, dus nee. Gewoon nee. (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn kat heeft me zojuist aan een fotografie alias geholpen. "Miauw Fotografie" it is!


    26 - 02 - '16

    Beter meld ik me morgen ziek. Niet dat iemand me zal gaan missen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    fuck life


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    fuck life

    *insert funny quote* BABYSQUIRREL. Head up <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.