• Het spijt me als dit topic verkeerd staat

    Ik zit op dit moment met een dilemma, en ik wil graag jullie mening hierover.
    Ik studeer op dit moment voor pedagogisch medewerker waarbij ik uiteindelijk 2,5 jaar stage heb gelopen met leeftijden van 0 tot 12, en volgend jaar haal ik mijn diploma(als het goed is)
    Ik wil volgend jaar juli voor een jaar naar Amerika om daar te werken als au pair, tegen die tijd ben ik 19 en word ik in september 20, maar vriendinnen vinden me nog te jong en te onervaren.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 17:08 ]

    Vinden jullie me te jong of onervaren?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Qua leeftijd kan dat prima, niets mis mee. Hoe jij zelf bent weet ik natuurlijk niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat verschilt per persoon..
    De ene persoon is op 18 jarige leeftijd al capabel genoeg om voor kinderen te zorgen, terwijl de andere met 25 deze verantwoording nog niet aankan.

    Ik denk dat mensen in je omgeving (je oude stageplaats, je mentor, ouders etc) hier het beste kijk op hebben. Zij kennen jou!
    tevens is het misschien handig om eens te kijken voor een oppasbaantje hier in Nederland, dan merk je zelf (in het klein) wat ze van je verwachten.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Dat verschilt per persoon..
    De ene persoon is op 18 jarige leeftijd al capabel genoeg om voor kinderen te zorgen, terwijl de andere met 25 deze verantwoording nog niet aankan.

    Ik denk dat mensen in je omgeving (je oude stageplaats, je mentor, ouders etc) hier het beste kijk op hebben. Zij kennen jou!
    tevens is het misschien handig om eens te kijken voor een oppasbaantje hier in Nederland, dan merk je zelf (in het klein) wat ze van je verwachten.