• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber1
    ( effe wat nu tussen Lisa en ik ineens oke? ) en al die andere berichten zijn voor dit Topic, hier zet je ideen neer, anders gaat het topic heel snel vol


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    oke sorry

    wie doet effe victor?

    amber1 schreef:
    oke sorry


    Geeft niet!
    Op Viktor, ik heb de deur al opengedaan haha


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    oh ja. Of wacht kan het misschien dat ik juist bij Jeroen en Jou moet slapen? En ik mag jullie echt niet.

    Trouwens kunnen we ook in dat andere topic weer doen ik ga wat schrijven en dan weer het bericht aanpassen?

    Nou ik slaap al bij Fabian maar je kan bij Jeroen en Appie slapen, dan zit je in ieder geval bij Jeroen en Jeroen is denk ik erger...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 16:31 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    jaaaaa. En deden we dat?

    Je mag bij Jeroen en Appie slapen! ik vind het best


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    en ook dat van ik zeg wat? zo van:

    Ik ga wat schrijven of zo?

    ( en dat dan uhm aanpassen?)

    En waar slaap ik dan?

    Als je wilt dan mag je wel bij Noa slapen, ik denk dat ze dat niet erg vind ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Grappig xD

    schatjes. Worden jullie boos als ik effe aan mijn story ga werken en dus effe ni reageer?

    Ja!!!!


























    Nee tuurlijk niet! xD

    Hey!
    Misschien kunnen we nu verder gaan dat we gaan avondeten en dat Trudie of iemand anders die al lang in het huis woont zegt dat er veel nieuwe mensen zijn en dat we even gaan voorstellen, en dat diezelfde avond nog de ontgroening is, okey?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]