• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (K)
    Komt goed ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (K)
    Komt goed ;)
    Weet je het zeker? xD

    Gentil schreef:
    (...) Weet je het zeker? xD[/quote
    Ja...
    nee totaal niet

    Man jij reageert snel!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Wooow dat ging mis, ach boeiend


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Wooow dat ging mis, ach boeiend
    :P

    Je mag mee doen!

    Kunnen jullie allemaal op 20:00 vanavond?

    XXX Fenne

    Vast wel! XD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Normaal gezien wel xD

    Jazeker ik zou ook kunnen :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Ohw, ik vrees dat het toch niet gaat lukken... Ik zie nog, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer...

    Gentil schreef:
    Ohw, ik vrees dat het toch niet gaat lukken... Ik zie nog, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer...

    Bang voor mij soms? :P


    Do I look like Mother Teresa?

    OEHH Jensie is bang! xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    HeyitsGraham schreef:
    (...)
    Bang voor mij soms? :P


    Ja!
    Neen, maar ik moet hoogstnodig televisie kijken!!!

    Liegebeestje! xD
    Trouwens het account is geactiveerd dus als je wilt kan je erop (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]