• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oh ja en het broertje van Mick is dat dan gewoon Jens met zijn eigen naam en karakter?

    (Ik ben faal ik lijk echt heel erg op Amber. )

    HeyitsGraham schreef:
    Fabian is in the house!
    (yeah)


    En Victor xD

    Wie is ook alweer victor Graham toch? (Sorry)

    (Jullie zijn super schatjes)

    Oké trouwens is het dan misschien grappig als het broertje van Mick en Fenne/ik ook verliefd worden?

    amber1 schreef:
    Oh ja en het broertje van Mick is dat dan gewoon Jens met zijn eigen naam en karakter?

    (Ik ben faal ik lijk echt heel erg op Amber. )
    Ja hoor kan wel

    Yay

    Haha xD

    amber1 schreef:
    Oké trouwens is het dan misschien grappig als het broertje van Mick en Fenne/ik ook verliefd worden?
    Haha ja! Leuk! xD

    Uhm oké volgende ochtend dat jij al gelijk komt? (Trouwens welke jongenscelebrity wil jij als jou uiterlijk in dit?)
    (IIk had als het goed was Dove Cameron toch?)

    Jens = Francisco Lachowski

    xD En nee niet lachen Jo.

    amber1 schreef:
    Uhm oké volgende ochtend dat jij al gelijk komt? (Trouwens welke jongenscelebrity wil jij als jou uiterlijk in dit?)
    (IIk had als het goed was Dove Cameron toch?)


    Ja, ik dacht het wel. Ik had als het goed is Ryan Newman.

    (Wil je nou dan die naam?) (Sorry. )

    (Mag voor Jens atticus Mitchell. Sorry maar ikzelf vind hem van eerst super schattig en knap)

    amber1 schreef:
    (Mag voor Jens atticus Mitchell. Sorry maar ikzelf vind hem van eerst super schattig en knap)
    Haha oke ook goed xD