• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik vind het goed!
    Ga na het eten wel een film kijken (White House down) maar als papa voetbal kijkt kan ik wel schrijven

    Okey! Dan doen we dat zo, maar dan moeten er wel iets meer personen online zijn ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oke. We hebben hier al lang niet meer gepraat mede mijn schuld. Waar waren we nou precies en wat nu?
    ( sorry ik heb het met veel gewoon even druk in mijn hoofd. Ik kan al nachten niet slapen er door )

    amber1 schreef:
    Oke. We hebben hier al lang niet meer gepraat mede mijn schuld. Waar waren we nou precies en wat nu?
    ( sorry ik heb het met veel gewoon even druk in mijn hoofd. Ik kan al nachten niet slapen er door )


    Ik weet niet meer precies waar we waren, maar volgens mij ging iedereen nu naar zijn kamer.
    Maakt niet uit hoor, en sterkte met die dingen ;)

    Ahw thanks super duper schatje. Oh ja en wij hadden trouwens nog een Avatar RPG.
    Doen we gesprek tussen wie?


    ( ik ga even van dit account sorry niet gemeen. Ik bedoel voor nu. Niet dat ik dit account voor een lange tijd niet ga gebruiken. Ik bedoel gewoon even nu deze dag )

    Kan je je nog inschrijven? xD

    Voor Anubis of avatar?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Voor Anubis of avatar?
    Anubis...

    Ja volgens mij wel hoor (K)
    Wie zou je dan willen want dan kunnen we kijken of het kan


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mag Mick?

    Mick is wel net weggegaan maar dan moet hij gewoon op een andere kamer slapen en een reden hebben om terug te komen, of gewoon bij Jo en Fabian op de kamer, dat deed die zoon van Trudie toch ook? ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Mick is wel net weggegaan maar dan moet hij gewoon op een andere kamer slapen en een reden hebben om terug te komen, of gewoon bij Jo en Fabian op de kamer, dat deed die zoon van Trudie toch ook? ;)


    Ik zal het aan Fenne vragen ;)

    JoSnape schreef:
    Mick is wel net weggegaan maar dan moet hij gewoon op een andere kamer slapen en een reden hebben om terug te komen, of gewoon bij Jo en Fabian op de kamer, dat deed die zoon van Trudie toch ook? ;)
    Okiedokie!

    Maar 1 ding, Mick mag Jo niet, je moet dan wel even de vorige rpg doorlezen xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oke dit wordt ingewikkeld xD