• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Brieven van Clementine staan onder spoiler knoppen!!



    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic
    Praattopic 2!
    Rollentopic
    Speeltopic 1


    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Beste lezer,

    Allereerst wil ik jullie zeggen dat ik uiterst tevreden ben over jullie groep. Door de grote verschillen zal het experiment interessanter worden. Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben gegeten en dat jullie straks kunnen genieten of hebben genoten van een welverdiende nachtrust. Zoals als ik al zei komt er een kennismakingsdag aan. Morgenochtend worden jullie allemaal in de eetzaal verwacht voor een uitgebreid ontbijt. Daarna komen er vijf opdrachten aan. De eerste vier zul je in tweetallen doen die later in deze brief worden genoemd en de laatste zal een gezamenlijke opdracht worden. Allereerst zullen jullie waarschijnlijk benieuwd zijn naar de indeling. Die staat hieronder aan gegeven.

    Opdracht 1. Een wandeling in het bos. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Romy & Anna. Albert & Ryan. Bran & Randall Julia & Cinderella. Lynn & Jonas. Rick & Sil.

    Opdracht 2. Het vragenuurtje. Je krijgt een uur de tijd om elkaar alles te vragen wat je maar wil. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Randall & Sil. Rick & Julia. Albert & Bran. Cinderella & Lynn. Anna & Ryan. Romy & Jonas.

    Opdracht 3. Varen. Op het meertje zijn vijf boten. Elk duo krijgt er een met routebeschrijving. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Bran & Cinderella. Romy & Ryan. Randall & Rick. Albert & Anna. Lynn & Sil. Jonas & Julia.

    Opdracht 4. Dropping. Jonathan zal jullie allen in duo's met de auto op verschillende plaatsen in het bos afzetten. Samen met je partner moet je de weg terugvinden. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Anna & Bran. Albert & Cinderella. Julia & Ryan. Jonas & Sil. Lynn & Rick. Randall & Romy.

    Opdracht 5. Doen, durf of de waarheid. Voor de laatste opdracht verzamelen we allemaal in de eetzaal aan de grote tafel. Daar spelen jullie met zijn allen een spelletje doen, durf of de waarheid.

    Ik hoop dat jullie er zin in hebben!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 0:13 ]


    chaos makes the muse

    (Is Jonathan gevaarlijk?)


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Randall Grey
    Romy glimlachte en ik juichte vanbinnen. Deze uitdrukking was misschien behoorlijk... Jeweetwel.
    Samen liepen we naar de eetzaal. Het eten zag er eigenlijk walgelijk uit. Nou ja, thuis was het ook niet echt veel soeps.
    Ze stelde zich voor aan een jongen die ik nog niet gezien had en ik volgde haar voorbeeld maar.
    'Randall Grey,' zei ik en ik stak mijn hand uit. De jongen nam hem aan.
    'Jonas. Hoe ben jij hier terecht gekomen?'
    'Overbezorgdheid... en het geld. En jij?' zei ik nonchalant.
    Hij grijnsde en antwoordde.
    Romy zei iets tegen Ryan en ik werd een beetje rood van jaloezie. Maar ik moest niet overdrijven.
    Ik begon een gesprek met Jonas over Clementine Chevalier.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    shairell schreef:
    (Is Jonathan gevaarlijk?)


    Dit soort dingen --> praattopic!
    Nee zolang Clementine hem niks opdraagy niet


    chaos makes the muse

    Srry :p


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    E wie is Jonathan eigenlijk, want ik heb een paar dingen niet echt gevolgd.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Sil James

    Ik wil langs hem gaan, maar hij blokkeert de weg. Ik snap niet waarom en vraag vriendelijk
    of hij even aan de kant wil gaan. Hij kijkt me chagrijnig aan en ik probeer hem weer aan de kant
    te duwen. 'Jij gaat naar kamer 5.' Zegt hij met zijn lage mannenstem en even later word ik
    meegesleurd. 'HELP!' Roep ik, maar niemand hoort het want iedereen is beneden. Ik probeer
    los te komen uit zijn greep maar het mislukt. Even later zit ik vast en heb ik geen keuze meer, ik
    moet wachten.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ik ga maar gewoon wat schrijven, want ik heb geen idee waar het over gaat though...


    Anna Hope van der Loo

    Ik kijk Albert en Bran een voor een aan en sta dan op. 'Ik denk dat ik alvast naar de kamer ga, ik ben best moe.' Dan kan ik me tenminste omkleden met wat privacy. Ik groet hen en loop weg. De tweede kamer ga ik binnen en met mijn pyjama onder mijn arm loop ik naar de badkamer. Mijn pyjama lijkt gelukkig niet per se op een pyjama dus moet er nog wat gebeuren kan ik zo meedoen. Omgekleed kruip ik in mijn bed. Ik ril,, wat heb ik een spijt dat ik geen extra deken heb meegenomen. Ik vraag het straks wel aan de jongens, misschien hebben zij er aan gedacht.


    chaos makes the muse

    Cinderella Marieanne de Boer

    Even later kijk ik ademloos toe naar hoe Sil word meegesleurd. Ik wil Sil schreeuwen
    maar jonas houd me tegen. 'We moeten gaan..', zegt hij. Ik knik en loop mee. Ik wil zo
    snel mogelijk beneden zijn en struikel een paar keer bijna over een paar tredens. Ik ga
    met Jonas naast Ryan zitten en kijk om. 'Sil is in kamer vijf.' zeg ik...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Romy Salvati
    | outfit |
    Randall kwam er ook bij zitten en ze richtte zich weer op hem.
    ‘‘Dus, Randall...’’ Begon ze en schoof haar lege bord voor zich weg. ‘‘Vertel eens wat over jezelf.’’ Hij zag er oud uit, maar hij kon niet ouder zijn dan 22. Als ze hem aan die leeftijdsgrens hadden laten houden, dan. Maar dat moest wel, deze plek was zo strikt. ‘‘Hoe oud ben je, wat kom je hier doen, waar kom je vandaan...’’ Ze vroeg zich af of hij ook iets buitenlands had.
    Ryan antwoordde dat ze het bed mocht houden en ze glimlachte. ‘‘Lief, dankje.’’ Met een glimlach kreeg ze altijd veel gedaan. [/14


    tya

    Sil James

    Het is koud in kamer vijf. Nu snap ik pas wat gevangen zitten is, ik ril
    van alle kanten en heb spijt dat ik geen deken heb. Ik hoor ineens
    Anna de trap op komen. 'HELP! HELP! KAMER 5! HELP ME!
    HEEEELP!' Ik schreeuw de longen uit mijn lijf, maar voor mijn
    gevoel helpt het niks. Ik begin te hoesten, nu ik hier gevangen zit
    heb ik mijn pillen nodig en word mijn ziekte erger. Ik plof neer op de grond
    en ril verder. Ik hoop dat iemand me hoorde, gewoon iemand!


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik ga maar gewoon wat schrijven, want ik heb geen idee waar het over gaat though...


    Anna Hope van der Loo

    Ik kijk Albert en Bran een voor een aan en sta dan op. 'Ik denk dat ik alvast naar de kamer ga, ik ben best moe.' Dan kan ik me tenminste omkleden met wat privacy. Ik groet hen en loop weg. De tweede kamer ga ik binnen en met mijn pyjama onder mijn arm loop ik naar de badkamer. Mijn pyjama lijkt gelukkig niet per se op een pyjama dus moet er nog wat gebeuren kan ik zo meedoen. Omgekleed kruip ik in mijn bed. Ik ril,, wat heb ik een spijt dat ik geen extra deken heb meegenomen. Ik vraag het straks wel aan de jongens, misschien hebben zij er aan gedacht.




    Nou Jonas ging naar zijn kamer, maar Jonathan was er en hij vluchtte achter een muurtje. Cinderella volgde Jonas en toen zaten ze achter het muurtje met zijn twee.
    Sil ging Jonas en Cinderella zoeken en ging dus naar de kamer van Jonas, ze duwde Jonathan weg. Hij blokkeerde de weg en Sil werd meegenomen naar kamer 5.
    De enige die het weten zijn Cinderella en Jonas, die het zo spoedig mogelijk aan de andere willen vertellen.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Randall Grey
    'Dus, Randall... Vertel eens wat over jezelf. Hoe oud ben je, wat kom je hier doen, waar kom je vandaan.'
    'Zo veel vragen?' lach ik, en Romy moet blozen. 'Nou, als antwoord: Ik ben 19 jaar, jarig op 4 november, ik kwam omdat mijn ouders overbezorgd zijn en ik kom gewoon uit een buurt in Rotterdam. En mag ik dan diezelfde vragen aan jou stellen?
    Ze moet lachen, en begint ook te vertellen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    BRAN      "RAVEN"      MEALLÁN      TREASACH
    “Better to show them we chose to die on our feet , rather than live on our knees”
    22 years - Iers - biseksueel - straatmuzikant


    "Je hebt talent," zei Raven goedkeurend terwijl hij door het schetsboek van Albert bladerde. Hij had inmiddels wel wat geleerd van straatartiesten en kon dat wel zeggen - al kwam hij zelf niet verder dan een stokpoppetje tekenen met wat moeite.
    Albert verliet de slaapzaal ook en Raven wachtte even tot het wat stiller was voor hij ook vertrok. Degene bij het eten zag eruit alsof die het hem het liefste het eten zou weigeren maar technisch gezien was hij niet te laat dus hij kreeg het eten.
    Hij liet zich op een willekeurige vrije plek neerzakken om er vervolgens achter te komen dat hij bij Albert en Anna was gaan zitten. Hij kwam ook nooit van die twee af.
    Het eten zag er niet echt heel eetbaar uit, maar op een klein plekje na zag het er niet bedorven uit. Hij wilde echter liever niet weten wat het allemaal precies was. Toen hij het proefde, merkte hij dat het echt precies zo smaakte als het eruit zag. Great. Maar ja, hij had weinig keuze dus hij at het toch maar op.
    Anna excuseerde zich inmiddels om naar bed te gaan en toen pas merkte Raven dat hij eigenlijk toch ook wel moe was. De nachten zonder slaap begonnen hun tol te eisen.
    "Als ik deze troep op heb, zoek ik mijn bed ook maar eens op," zei hij tegen Albert en hij gebaarde naar het prutje op zijn bord.


    “Heroes don’t exist and even if they did I wouldn’t be one of them”

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 21:52 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ryan Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan

    ________________________


    Daarnet, toen ik met Romy praatte, zag ik een flits van jaloezie in Randall's ogen. Hij gaat nu langs Romy zitten en zuigt weer alle aandacht naar zich toe. Ik weet niet waarom maar het irriteert me mateloos. Doet hij dit expres ofzo? Ik ben toch al 0,0 concurrentie voor hem, kan hij me niet dat beetje aandacht van Romy gunnen? Op de andere meisjes val ik niet, die zijn alleen met hunzelf bezig, die Cinderella (denk ik toch) is zelfs al zwanger.
    Ik schiet, zonder dat hij het merkt, wat blubber in Randall's oog.

    Sorry, ik wou iets waarop iemand kon reageren

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 21:41 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Cinderella Marieanne de Boer

    Ik zucht en zeg: 'Sorry als ik het moment verpruts maar ik denk dat Chevalier gevaarlijk is.' Ik plof naar naast Raven en zucht.
    'Sil is door Jonathan ik kamer 5 gegooid en is gevangen.'
    Ik zucht diep en kijk naar de deur waar ik en Jonas net door de deur weer hier zijn gekomen.
    'Waarom moest ze meteen al naar kamer 5?'


    (En omg, ik zucht best vaak 0_o)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 21:35 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'