• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Brieven van Clementine staan onder spoiler knoppen!!



    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic
    Praattopic 2!
    Rollentopic
    Speeltopic 1


    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Beste lezer,

    Allereerst wil ik jullie zeggen dat ik uiterst tevreden ben over jullie groep. Door de grote verschillen zal het experiment interessanter worden. Ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben gegeten en dat jullie straks kunnen genieten of hebben genoten van een welverdiende nachtrust. Zoals als ik al zei komt er een kennismakingsdag aan. Morgenochtend worden jullie allemaal in de eetzaal verwacht voor een uitgebreid ontbijt. Daarna komen er vijf opdrachten aan. De eerste vier zul je in tweetallen doen die later in deze brief worden genoemd en de laatste zal een gezamenlijke opdracht worden. Allereerst zullen jullie waarschijnlijk benieuwd zijn naar de indeling. Die staat hieronder aan gegeven.

    Opdracht 1. Een wandeling in het bos. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Romy & Anna. Albert & Ryan. Bran & Randall Julia & Cinderella. Lynn & Jonas. Rick & Sil.

    Opdracht 2. Het vragenuurtje. Je krijgt een uur de tijd om elkaar alles te vragen wat je maar wil. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Randall & Sil. Rick & Julia. Albert & Bran. Cinderella & Lynn. Anna & Ryan. Romy & Jonas.

    Opdracht 3. Varen. Op het meertje zijn vijf boten. Elk duo krijgt er een met routebeschrijving. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Bran & Cinderella. Romy & Ryan. Randall & Rick. Albert & Anna. Lynn & Sil. Jonas & Julia.

    Opdracht 4. Dropping. Jonathan zal jullie allen in duo's met de auto op verschillende plaatsen in het bos afzetten. Samen met je partner moet je de weg terugvinden. Deze opdracht wordt uitgevoerd in duo's. Anna & Bran. Albert & Cinderella. Julia & Ryan. Jonas & Sil. Lynn & Rick. Randall & Romy.

    Opdracht 5. Doen, durf of de waarheid. Voor de laatste opdracht verzamelen we allemaal in de eetzaal aan de grote tafel. Daar spelen jullie met zijn allen een spelletje doen, durf of de waarheid.

    Ik hoop dat jullie er zin in hebben!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 0:13 ]


    chaos makes the muse


    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 21:55 ]


    tya

    OKE, IEDEREEN STOP met posten en ga naar het praatttopic!!


    chaos makes the muse

    Nou, ik hoop dat jullie allemaal de post in het praattopic hebben gezien, zo niet bekijk die dan voor je verder gaat.


    Tweede Start.


    Clementine Chevalier

    Ik loop de eetzaal rond en bekijk de jongeren een voor een. De verschillen in leeftijden waren duidelijk te zien. Mijn hakken galmen door de grote ruimte. Ik probeer naar iedereen vriendelijk te lachen, ze mogen geen verkeerde indruk van mij krijgen. Of eigenlijk de goede. Ik lach opnieuw naar de volgende die mij vragend aankijkt. Wat hebben die mensen zeg. Zoals gewoonlijk is het voedsel geen sterrenkwaliteit, maar ik doe mijn best. Ik kan niet overal maar geld over de balk smijten. 'Lieve mensen, straks gaan jullie naar jullie kamers om te slapen, morgen wordt een kennismakingsdag en daarna beginnen we met de experimenten, maar je moet goed uitgerust zijn anders kun je niet goed mee doen.' Alle jongeren zitten in groepjes aan tafels, ze kletsen door me heen. Ik moet me beheersen nu. Ik klap in mijn handen en werp de kletsende jongeren een oplettende blik toe. 'Jullie kunnen gaan eten, schep maar op!'

    Anna Hope van der Loo

    Clementine paradeert door de eetzaal en werpt ons zogenaamd goedbedoelde blikken toe. Ik weet bijna zeker dat ze niet helemaal te vertrouwen is, maar tot nu toe heeft nog niets mijn idee volkomen kunnen bewijzen. Volgens mij denken Albert en Bran, die liever Raven genoemd wordt, daar precies hetzelfde over. Ik ben blij als ik straks in mijn, grote, bed lig. Ik ben moe en mijn ogen branden. Ik luister maar half naar het geleuter van Clementine. Als het echt belangrijk is zal Albert of Raven het wel onthouden neem ik aan. 'Jullie kunnen gaan eten, schep maar op!' Zo snel mogelijk schuif ik mijn stoel naar achter, ik heb echt mega veel trek. Het eten ziet er niet slecht uit, maar is ook zeker niet veel bijzonders. Ik haal mijn schouders op en bekijk alles goed waar je uit kunt kiezen


    chaos makes the muse

    Sil James

    Ik zie hoe Clementine of zo iets door de zaal loopt, zogenaamd lieftallig naar ons lacht. Ik voel
    boosheid in me opkomen. 'Acteren kan ze niet.' zeg ik tegen Lynn, Julia en Cindrella. Ik steek
    mijn vork in het prut en leun naar achteren. 'Ik heb geen honger, ik ga slapen.' Ik loop naar
    boven en bekijk de gang, ik ga bijna dood van nieuwsgierigheid als ik kamer 5 zie.
    Zou ik kijken? Ik snuit nonchalant mijn neus en kijk om me heen.. Dan loop ik op de kamer af en doe de
    klink naar benden. Ik maak snel een foto en loop dan de kamer in. Per ongeluk laat ik mijn zakdoekje
    vallen maar dat komt niet in mij op. Van spanning voel ik van binnen allemaal trillingen.
    'Dat is dus gelukt!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    (Ik wist niet of we nou net begonnen xd)


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ryan Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan

    ________________________

    Ik schep mijn avondeten op mijn bord. Die vriendelijke glimlachjes van Clementine, het is allemaal nep. Ze is sowieso niet te vertrouwen. Ik zet me op een plek. Het irriteert me mateloos dat Romy zo veel aandacht aan Randall geeft. Ik neem een blubberig iets op en buig de lepel naar achter. Klassiek grapje. Maar dit is gewoon omdat het me irriteert. Zonder dat hij het merkt vliegt de blubber naar zijn oog. Hij zit iets verder van me af en Romy zit gezellig bij Anna. De blubber raakt zijn doel: PATS!

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:05 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Romy Salvati
    | outfit |
    Na haar kleine intermezzo met Randall en Ryan pakt Romy ook een bord en schept wat op, niet te veel, want zo smakelijk ziet het niet uit. Ze besluit zich naast Anna, Albert en Raven te zetten en zet haar dienblad neer. ‘‘Kom!’’ Zegt ze geluidloos en wenkt op Ryan.
    ‘‘Zo...’’ Richt ze zich op Anna. ‘‘Voel je je al een beetje thuis?’’ het sarcasme is duidelijk in haar stem te horen en ze proeft wat van de drap. Geen smaak, lijkt wel bejaardenvoer. Ze wilde het haar missie maken om Anna iets meer op haar gemak te stellen, ze was vast een lief meisje.

    [

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:02 ]


    tya

    Cinderella Marieanne de Boer[/b

    Ik loop langs het eten en schep maar iets op. 'Wat neem jij?' Vraag ik aan Anna en ik glimlach.
    'Er is niet veel wat er lekker uitziet, maar misschien is het wel lekker.' Ik draai me om en wacht
    op haar antwoord. Dan zie ik dat Sil al weer naar boven gaat. Ik draai me om en voel me
    ook moe. 'Ik ga zo slapen..'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Sil James


    Ik kon niet slapen, want steeds voelde ik alsof ik iets fout heb gedaan.
    Ik woel in mijn bed en zucht, ik moet gewoon slapen. Ik pak mijn boek
    en begin te lezen... 'Hoofdstuk 19.' Lees ik hard op. Ik gooi mijn boek weg.
    Ik word langzaam moe en mijn ogen vallen dicht. Ik krijg een vreemde
    nachtmerrie over ''CC'' en wil niet wakker worden...

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:05 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Albert Svendsen

    Hij glimlachte vriendelijk naar Clementine terug, al bezorgde ze hem de zenuwen. Ze deed hem een beetje denken aan leeuwin in een te kleine kooi, die trots heen en weer liep en haar blik gericht hield op haar toeschouwers. Hij deed een poging haar te negeren en schepte het een en ander op zijn bord. Niet te veel, hij wilde niet op een veelvraat lijken. Het eten zag er prima uit, wat hem betreft. Hij nam een hap en slikte het naar binnen.
    'Weetje, het is helemaal niet zo erg als je, je best doet om het niet te proeven,' hij glimlachte als een boer met kiespijn. Ach, het was minder erg dan de kookkunsten van zijn vader. Hij nam een tweede beet, niet vies eigenlijk. Hij wende zich tot Anna. 'Het smaakt best, maar ik hoop wel dat jij nog wat van die chocola over hebt.'
    Hij stak zijn hand op, als een jongen in de schoolbanken en keek naar Clementine. Ze was hun gastvrouw, hij mocht best iets van dankbaarheid uitten. 'Het smaakt goed, mevrouw!'


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Cinderella Marieanne de Boer


    Ik heb zin om even naast nieuwe mensen te gaan zitten. Ik besluit naast Anna en Raven te gaan zitten.
    Ik pak een stoel en ga erbij zitten. 'Lekker eten', vraag ik beleefd en om ook maar te beginnen.
    Ik neem en hap maar pak snel een doekje en spuug het uit. 'Nee dus.'

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:08 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    IK MELD ME AF


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Romy Salvati
    | outfit |
    Albert's vriendelijkheid was bewonderenswaardig, echt. Het deed haar goed te weten dat er nog zulke mensen bestonden, maar ergens had ze medelijden met hem als hij het eten echt lekker vond. Wat kreeg die jongen thuis?
    Ze werkte haar eten snel naar binnen zodat ze niets hoefde te proeven en spoelde het weg met veel, heel veel water.
    Er kwam een nieuw meisje bij zitten, ze leek nogal jong en ze stak ook naar haar haar hand uit. ‘‘Hey, ik ben Romy. We hebben elkaar nog niet ontmoet, toch?’’

    [


    tya

    Ryan Cooper
    Me: Click
    17 jaar ~ Japan

    ________________________

    O-oh, Romy wenkte me net terwijl de blubber richting Randall schiet als een pijl uit een boog. Ik wil níét dat Romy erachter komt dat ik zoiets kinderachtigs heb gedaan. Voor de blubber Randall's oog raakt haast ik me naar Romy. Met een beetje geluk heeft niemand het gezien. Waarom heb ik dit eigenlijk gedaan? Natuurlijk wil Randall aandacht van Romy. Randall gaat toch ook geen blubber in míjn oog schieten? Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.



    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 22:25 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Anna Hope van der Loo

    Ik glimlach naar Romy die vraagt of ik me al wat meer thuis voel. Ik haal mijn schouders op en zucht. 'Het is lastig.' Ik ben allang blij dat het eten niet smerig is. 'Albert ik heb nog chocola.' Fluister ik zachtjes zijn richting op. 'Ik denk dat ik naar bed ga. Ik ben moe.' Ik begroet iedereen en sta op om vervolgens naar mijn kamer te lopen. Nu kan ik me tenminste in wat privacy omkleden. Snel doe ik mijn pyjama aan en duik het bed in. Even ril ik. Omdat het al mei is heb ik niet aan een extra deken gedacht. Het is behoorlijk koud hier. Ik vraag het straks wel aan de jongens. Ik ga nu nog wat lezen.


    chaos makes the muse