• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Taavi Francuski

    Ik luisterde een beetje naar Evan's verhaal, maar was toch wat in gedachte kver de Jadore aanbaring net. Ik besloot dat ik Aiden's mening ocer mijn outfit wilde en liep terug richting s ebar. Op eerst instantie wilde ik Adore kapot schelden door war ik aantrof maar ik besloot niet gelijk op alles in te gaan. Hoe langer ik keek hoe meer ik merkte dat dit niet vrijwillig was. Ik gooide de deur open en staarde naar James die tegen Aiden aan stond. Ik rolde mijn ogen en merkte aaan Aiden's reactie dat het goed mis was. Ik wachtte tot hij weg was en liep dreigend op James. Hij mocht dan wel groter zijn, ik kon hem prima hebben. "Luister vriend, tief nou es gewoon op. Get over yourself echt. Waarom ga jij pas voor iets zodra iemand anders het heeft. " ik duwde mijn vinger in zijn borst. "Blijf uit Aiden's buurt!" Bij die woorden gaf ik extra kracht achter mijn vinger. James was er niet van gedient en pakte me bij mijn arm. "Blijf jij maar uit de mijne jochie." Dit beloifde een minder goede avond te worden. Het werd rood voor mijn ogen toen James van alles over Aiden begon te roepen. Met mijn rechterhand haalde ik uit en plaatste deze op zijn kaak. Daardoor sloeg James terug, recht op mijn lio. Ik beschermde verder mijn moneymaker en voelde nog een trap tegen mijn maag aan. Gelukkig geen bruises want dar kon ik met mijn werk niet gebruiken. We keken elkaar allebei verbaasd aan en besloten geen woorden te wisselen over de uitbarsting. Ik besloot achter Aiden aan te gaan.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ruw veegde ik een ontsnapte traan weg met de palm van mijn hand en gooide ik kwaad een van de stoelen omver. Heel mijn lichaam stond strak van de spanning en ik weigerde het eruit te laten door te gaan janken. De reden dat ik doe de kleedkamer heen banjerde en met een kreet de pruik van mijn hoofd trok en deze in de hoek smeet. Het kon me niks schelen dat Evan er was en eigenlijk merkte ik hem niet eens echt op. Te verblind door mijn eigen drama. Ik haten het. Ik haten James. Ik haten mezelf en ik haten deze hele situatie. En hoe erg ik alles ook probeerde tegen te houden. De gemaakte glitter tranen, veranderde toch in echte. Ik liet mezelf op de grond zakken en een harde snik verliet mijn keel. Ik wilde dat het stopte. Mijn hersens stonden op ontploffen en langzaam liet ik me op mijn zij vallen. Ik rolde mezelf onder de make-up tafels en trok mijn benen tegen mijn borstkas aan. Misschien als ik me hier lang genoeg zou verstoppen, dat automatisch alles zou over gaan. Ik staarde in het niets en deed niet eens meer de moeite mijn tranen te drogen. Ik moest mijn make-up toch al opnieuw doen. ik had er helemaal geen zin meer in vanavond. Ik wilde gewoon naar huis. Weg van hier. Weg van alle ellende. Veilig in me bedje liggen, mezelf in een coma zuipen, een joint op steken en series kijken. Gewoon zodat ik me kon bekommeren om niet betaamde mensen en verzonnen situatie's. Gewoon zodat ik de mijne niet onder ogen hoefde te komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski
    PIk liep de kleedkamers in en tilde Adore van de grond. "Kom.. Sst." Ik siste haar en nam haar me de kleedkamer toiletten in. Ik liet haar daar terug zitten en zette mezelf tegenover haar op de grond. Ik pakte haar handen en probeerde haar aan te kijken. Ik legde mijn voorhoofd tegen de hare. "Ik ben er." Fluisterde ik. Ik wist niet heel goed wat te doen maar ik jad vandaag beloofd dar we hier samen doorheen kwamen. En beloofd is beloofd. Aiden had me nodig dus ik was er. Mijn lip deed stiekem toch best pijn en ik proefde flink wat bloed. Hopelij begon Aidne er niet over. Spijt komt altijd later helaas. Zijn ex slaan leek ineens een dom idee maar ik wist okk niet wat me overkwam. Ik was normaal de rust zelve. Niemand hier heeft mij volgensmij ooit boos gezien. Het had echt war nodig mkcht je mij uit mijn sllf alten schieten. Maar James had de juiste snaar geraakt. Kom aan Aiden en je komt aan mij. De eikel. Ik wreef met mijn duimen over Adore'd zachte handen. Met mjjn rechterhand veegde ik een traan weg. "Vertel me alles wat je voelt en denkt. Laat niks weg, ik wil het weten en kan wel wat hebben. Ik ben er voor je mop." Ik keek naar de heartbroken emo princess voor me. "En ik ga nergens heen. Helemaal nergens." Ik drukte een kusje op zijn neus en grinnikte.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik kon er niks aan doen, maar zodra ik Taavi zag, moest ik alleen nog maar harder huilen. En al wilde ik hier helemaal niet weg, toch liet ik me als een lappe pop meenemen naar de wc's. Ik wilde niet dat Taavi me zo zag, waar het duidelijk te laat voor was, maar ik wende alsnog mijn blik af. Ik probeerde mezelf onder controle te krijgen en kneep hard ik zijn handen. Langzaam haalde ik mijn schouders op. 'Ik weet het niet.' Piepte ik zachtjes. Ik sloeg mijn ogen naar hem op en mijn ogen vulde zich weer met tranen, bij het zien van Taavi zijn gezicht. Ik had het kunnen weten en toch kwam het als een klap. Zachtjes legde ik mijn hand op zijn wang en ging ik voorzichtig met mijn duim langs zijn lip. Ik zei er niks over. Het zou toch niks helpen. 'Mijn hoofd is nogal troebel.' Begon ik zachtjes. ik wist het echt allemaal even niet meer. Het voelde alsof mijn hart er was uit getrokken en tegelijkertijd was het zo'n opluchting en ook weer gevuld met liefde door Taavi. 'Het is in een keer zo officieel.' Ik voelde me weer enorm schuldig tegenover hem. Taavi had dit nergens aan verdient. Ik sloeg mijn ogen neer en plukte een scheef bij hangende wimper van mijn ooglid af. Ik trok mijn knieën weer helemaal op en legde mijn handen tegen Taavi zijn borstkas. 'Het spijt me.' Fluisterde ik zachtjes. We hadden pas een dag wat en ik had het al zo vaak gezegd. Dit was zo niet goed teken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski
    Aiden's warme hand zorgde dat ik van binnen ook warm werd. Ik luisterde aandachtig en knikte. Ik snapte dat zijn hoofd troebel was en ik kneep even in zijn hand. "Het is in een keer zo officieel." Het voelde letterlijk alsof mijn hart brak. Ik snapte niet wat ik er ineens mee te maken had. Mijn hart bonkte in mijn keel en het voelde alsof ik stikte. Alsof mijn inzer voor niks is. Maar ik sikte het gevoel weg en omarmde Aiden. "Het spijt me zo." Ik snapte niet zo goed war Aiden nu bedoelde en wilde. En ik durfde het njet te vragen. Bang voor het antwoord. Ik bleef Aiden vast houden terwijl er in mijn ooghoek een traan om de hoek kwam kijken. Ik hield me groot, het ging om Aiden niet om mij nu. Ik knipperde mijn trasn weg en veegde de tranen van zijn gezicht. Ik kuste zijn voorhoofd. Ik zette mjjn nepste glimlach op naar Aiden. "Kalmeer even en dan dh.." Ik bewoog mijn hand kver mijn gezicht als 'make-up. Ik zoek je zo snel mogelijk op." Ik liep de ruimte uit op zoek naar lucht maar de klok veraden dat deze avond in de soep ging lopen. Waar waren Kellin en Bat?! Blijkbaar had Shirley de club al geopend zonder Bat. Ik slikte, als dat maar goed gaat. De club vulde zkch al snel en zo was het tijd voor mijn show. Ik had achter snel mjjn dikke lip schoongemaakt en zette nu mjjn verstand op nul. Ik sacht terug aan een beter moment en won bet publiek voor me. Ik dachr zelf enkel aan een iemand.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik snapte totaal niet waarom Taavi opeens zo van slag was en er vandoor ging. Ik wilde hem tegenhouden maar hij was er al vandoor. Godverdomme, dit kon er ook nog wel bij. Ik krabbelde overeind en holde de toiletten uit naar de zaal. Maar zodra ik de deur open trok. Trok ik hem net zo hard weer dicht. De club was open. Vloekend stormde ik naar de spiegel. Gelukkig was het meeste water proef en had ik het goed ingespoten, zodat er niet enorm veel verpest was. Ik hoefde alleen mijn glittertranen, die nu wel enorm dicht bij mezelf kwamen en mijn wimpers te doen. Ik hoorde vanaf hier de muziek en het gejuich al, wat betekende dat Taavi zijn act begonnen was. Ik trok een trui over mijn jurk aan en deed de capuchon op. Op mijn bloten voeten liep ik via de achterkant, naar de zeikant van het podium zodat ik Taavi zijn show kon bekijken. Ik snapte totaal niet wat er nu in zijn hoofd omging en vreesde voor het ergste. Ik bleef heel even toekijken maar zodra ik wat blikken mijn kant op zag komen vanuit het publiek, maakt ik snel weer dat ik weg was. Terug in de kleedkamer besloot ik terug onder de make-up tafel te gaan liggen met mijn koptelefoon op. De muziek zetten ik op zijn hardst en ik zetten de stoelen voor de tafel. Misschien zou zo niemand me opvallen. Ik rolde mezelf op in foetus houding en sloot mijn ogen. Als ik niemand zag, zag ook niemand mij. Dat hoopte ik dan maar tenminste.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik genoot van de aandacht die het publiek me gaf, de liefde die ik voel. Het was fijn om even mijn verstand op nul te hebben. Mijn jockstrap zat al aardig vol geld toen ik op mijn knieen met mijn ass richting de zaal op reed. Ik zag Adore aan de zijkanf staan en deed daardoor extra mjjn best, maar helaas ging ze al aardig snel weg. Ik slikte en besloot er niet over na te denken. Mijn act was bijna ten einde en ik besloot iemand uit hetnpubliek te teasen. Normaal zou dit de mooiste jongen die ik zag zijn maar na alles met Aiden ging ik voor een random meisje. Ik bewoog mijn kruis langs haar hoofd. Na het publiek helemaal gek gemaakt te hebben en het einde van mijn lied showde ik nog een keer mijn ass voor ik naar achter liep. Eenmaal van het podium af raakte de realiteit me als een klap. Ik stormde de kleedkamer in, terwijl ik de tranen achter mijn ogen voelde branden. Ineens leek het optreden minder fijn dan toen ik bezig was. Ik liep gehaast door de kleedkamers naar de toiletten. Ik wilde even niemand zien. Ik gooide de deur open en sloot mezelf op in het laatste hoKje. Ik trok mijn knieeen op en liet alles los. Ik wist het allemaal niet meer. Ik snapte niet hoe het nu tussen mij en Aiden zat, en wat hij bedoelde. Maar het voelde alsof het er niet meer was. Mijn onderlip trilde terwijl de zoute tranen kver mijn wangen stroomde. Ik wist dat ik beter met Aiden kon praten voordat ik van alles bedacht maar de pijn in mijn over emotionele hart had al gewonnen. Misschien was ik maar beter af als lustobject dan iemand waar je romantische gevoelens voor had. Ik legde mijn hoofd op mijn knieen. De plek waar ik me zo thuis had gevoelt was veranderd in een plek waar ik mezelf liever nooit meer vertoonde.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    ik mocht dan misschien niks horen, ik voelde de klap van de deur in mijn lichaam. Mijn ogen schoten open en ik zag hoe Taavi overstuur naar de toiletten stormde. Ik snapte totaal niet waar zijn emoties opeens vandaan kwamen en wat er in zijn hoofd omging. En als ik daar achter wilden komen moest ik naar hem toe. Hoe erg dit ook niet in mijn karakter paste. Ik was altijd degene waar op gelet en voor gezorgd moest worden. Niet andersom. Toch krabbelde ik uiteindelijk onder de tafel vandaan en liep ik met kramp in mijn buik naar de wc's. Bang voor wat ik aan ging treffen. Het was er leeg en stil, maar een van de wc's zat op slot. 'Taavi?' Het was gefluister. Bang dat ik het alleen maar erger zou maken. Ik klopte zachtjes op de deur. 'Wil je de deur open doen?' De vraag was nog zachter. Al wist ik niet zo goed waarom, ik had enorm het gevoel dat dit mijn schuld was. Het moest het wel zijn. Ik zou er ook klaar mee zijn als ik een relatie had met iemand zoals ik. Ik was er niet eens aan begonnen. Ik liet me tegen de muur aan zakken en staarde naar mijn voeten. 'Ik wil het goed maken, maar dan moet je me eerst vertellen wat er is.' Ik steunde met mijn ellebogen op mijn knieën en greep met mijn handen in het haar. Ik voelde me enorm radeloos op dit moment.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik schrok van Aiden's stem en probeerde me sil re houden. Misschien ging ie dan weg. Ik wilde niet dat hij me zo zag. Ik slikte en probeerde alle tranen van mijn gezicht te krijgen. Ik wreef in mijn ogen en probeerde normaal te klinken. Maar een zachte, schorre "oke" was alles wat er uit kwam. Ik opende de deur en probeerde er vrolijk uit te zien. Maar ik faalde enorm, bij het zien van Aiden registreerde mijn hersenen alleen maar hoe sad hij eruit zag en dat ik dit moest missen in mijn leven. Ik begreep niet waarom Aiden niet snapte waarom ik verdrietig was en ik liet me terug op se wc vallen. Ik wist niet waar ik moest beginnen. Ik wilde niet praten want ik was bang dat alles dan terug los kwam. Ik wilde niet zwak zijn. "Ik.." Ik slikte en zuchtte diep. Mijn hele lichaam bibberde. Ik kon het niet langer inhouden en de woordenwaterval kwam samen met een waterval van de ingehouden emoties. Het water stroomde langs mijn wangen. "Ik snap het gewoon niet. Het ene moment lijkt het goed te gaan en.. En . En ik snap dat James je dan pijn doet en je je naar voelt. Maar waarom wil je ons dan op stop zetten of. Of of ik.. Ik snap het niet. Waarom gaat her volgensjou te snel." Ik had zelf allang niet meer door dat elke gedachte die voorbij kwam uitgesproken werd. Het huilen werd steeds erger en het praten moeilijker. Ik had mijn knieen vast en hield me klein. Ineens leek het veel verder te gaan dan alleen dit voorval. "Waarom kan ik nooit iemand in mijn leven houden? Iedereen gaat altijd weg. Het enige waar ik goed in ben is een lustobject zijn." Ik probeerde te slikken. "Ik hou van je Aiden, ik weet niet wat ik ben zonder je. Sorry. Ik snap dat je tijd nodig hebt met alles van James enzo. Dus ik moet het maar begrijpen als je ons wilt stop zetten."


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Langzaam ging het deurtje open en keek ik op. Een gebroken Taavi verscheen in de opening en het brak mijn hart. Ik bleef zitten en zetten mijn nagels in mijn hoofdhuid om bij de les te blijven. Ik luisterde naar Taavi, maar het maakte me alleen nog maar meer in de war. Mijn ogen vulde zich weer met vocht en langzaam schudden ik mijn hoofd. 'Wacht.' Piepte ik. Ik krabbelde overeind en hurkte voor Taavi neer. Een hand op zijn knie en een hand op zijn wang. 'Hoe kom je erbij dat ik ons stop wil zetten?' Ik probeerde ik mijn hoofd na te gaan wat ik gezegd zou kunnen hebben maar kwam nergens uit. Ik had het alleen over James gehad. Ik had juist gezegd dat het officieel over was. Het betekende alleen maar dat ik juist hellemaal voor Taavi zou gaan. 'Taavi, niet zeggen.' Piepte ik klein. 'Je bent veel meer dan een lustobject. Ik hou van je.' Ik kon het niet aanhoren hem zo over zichzelf te horen praten. 'James is over. Het is een klootzak. Ik had alleen jou nodig om dat in te zien. Maar nu dat officieel voorbij is, wil ik helemaal voor je gaan.' Een traan ontsnapte en ik greep zijn hand beet. Ik snapte het niet. 'Geef me alsjeblief nog een kans.' Ik durfde het hem bijna niet te vragen en ik snapte als hij hier totaal niet op zat te wachten. Maar ik wilde hem niet opgeven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Ik snapte het niet mijn hoofd sloeg op hol. Ik was zo in de war. Helder nadenken ging momenteel al niet en nu met Aiden die me aanraakte leek het alleen maar moeilijker. Zijn woorden kwamen eindelijk binnen. Ik snapte niet waarom ik dit zo anders had meegekregen. "Maar je zei... en ons.. en ik dacht.. Ik.. Ik.. Ja!" Ik greep Aiden beet en trok hem op me. Een mini-lachje verscheen door de tranen. "Ja, tuurlijk alle kansen die je nodig hebt." Ik hield hem stevif vast. Bang dat hij toch ineens weg zou gaan. Ik slikte. Nooit had ik gedacht dat ik letterlijk zoveel voor iemand zou voelen. Dat ik zoveel pijn kon voelen als iemand weg ginf. Aiden was zo speciaal voor me. Ik schaamde me voor de miscommunicatie en mijn moment van zwakheid. "Sorry." Fluisterde ik zachtjes in zijn haren. Ik kuste zijn voorhoofd. Mijn armen om en heen geslagen. Ik was zo gelukkig met deze jongen. Het moment van net leek compleet achter me. En daar wilde kk het laten. Ik kon eindelijk weer normaal ademen, hoewle mijn lichaam nog wat na trilde. "Ik voel me nu echt zo'n sukkel." Zuchtte ik. "Ga alsjeblieft nooit bij me weg." Ik probeerde Aiden, hoe onmogelijk het ook was nog dichter tegen me aan te trekken. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. "Je hebt wel mijn show gemist. Ofja, je was zo snel weg. " ik trok een pruillipje. Heel se dag had ik gehoopt om mijn show voor Aiden pp te voeren. Als extra tease. En hoewel ik nu echt niet aan zoiets kon of hoorde te denken bedacht ik me wel dat door mijn fout dat mislikt is.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik snapte nog steeds niet zo goed waar Taavi zijn gedachtes vandaan waren gekomen, maar ik was opgelucht dat het allemaal een groot misverstand bleekte zijn. Ik liet me lachend op zijn schoot trekken en sloeg mijn armen meteen stevig rond zijn schouders. Voorzichtig veegde ik zijn wangen droog en drukte ik een kusje op zijn neus. 'Niet doen, het is weer goed zo.' Ik wilde niet dat Taavi er te lang in zou blijven hangen. Er was immers nooit echt iets tussen ons aan de hand geweest. Ik nestelde me goed op zijn schoot en legde uiteindelijk mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Het spijt me. Morgen zal ik er vanaf het begin tot het einde bij zijn.' Beloofde ik hem. Ik sloeg mijn ogen naar hem op en glimlachte. 'Ik zit zo heel comfortable hoor. Maar zullen we terug naar de kleedkamer gaan?' Niet om het een of ander, maar we zaten nog steeds op de wc. En ookal waren ze net schoon gemaakt, erg fris was het niet. Ik kleuterde van Taavi zijn schoot af en trok hem overeind en de wc's uit. Kellin en Bat waren nog steeds nergens te bekennen, dus ik vroeg me af hoe we dat op gingen lossen. Bij de spiegel deed ik mijn pruik weer op en ik stapte ik mijn pumps. Eerst zou Evan zijn, maar ik was liever goed optijd klaar. Ik duwde Taavi op de bank en nestelde me tegen hem aan. We hadden nog even de tijd om te kroelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    "Mm, dan kies ik jou uit het publiek." Ik grijnsde en trok Aiden dichter tegen me aan. Ik sloot even mijn ogen. Het voelde fijn om eindelijk iemand zo vast te kunnen houden. Mijn hart bonkte in mijn keel, maar het was niet storend. Ik glimlachtte. Ik dacht aan de eerste keer dar ik Aiden zag. Ik had me volgensmij stotterend voor gesteld. Ik was toen nog een guppie in het nachtclubleven. Ik had gezweet. Al snel leerde ik dat deze jongen niet vrijgezel was. Oke, ik was een beetje heartbroken maar het hielp me in mijn game. Daarna heb ik heel even iemand gedate, maar de meeste jongens kunnen er niet tegen als ze je moeten delen met de wereld. Vanavond ging ik hetzelfde meemaken als mijn exflings. Ik zou meten ondergaan hoe het publiek een relatie had met mijn partner. Ik zuchtte, maar tevreden. Als mede podiumbeest wist ik dat het anders was. Ik kon enkel trots zijn op de prachtvrouw die me knuffelde. Ik gaf een kusje op Adore's schouder. "Mag kk vanavond bij je slapen?" Ik glimlachte. Ik had geen spullen bij maar dat was een zorg voor later. Ik begon zachte kusjes te plaatsen op de sproeten op dr schoudern en grijnsde. Ze maakte me gelukkig. Ik voelde me oprecht warm van binnen. "Mag ik met je dansen op de afterparty, of was je niet van plan te blijven?" Ik was helaas verplicht om nig te dansen als show materiaal. Ik wilde niks liever dan mijn vriendje schuren.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik giechelde zachtjes. 'als je maar geen fooi van me verwacht.' Grijnsde ik speels. Ik drukte een vlinderzacht kusje op Taavi zijn kaak en nestelde me goed tegen hem aan. Ik vergat eigenlijk meteen wat er net allemaal gebeurd was en voelde me enorm prettig zo in zijn armen. Het voelde enorme veilig en het maakte me rustig. Alsof ik tegen de boze buitenwereld beschermd was. Ergens in mijn achterhoofd wist ik wel dat, dat niet zo was, maar ik wilde het graag geloven. Ik sloot genietend mijn ogen bij de kleine kusjes op mijn huid en slaakte een ontspannen zucht. Een enorme glimlach vormde op mijn lippen en langzaam knikte ik. 'Ik wil mijn eieren alleen wel graag geklutst.' Stiekem opende ik een oog om hem grijnzend aan te kijken en een kusje van zijn lippen te stelen. Ik hield ervan om hem op die manier te plagen. Ik kriebelde met mijn vingers door zijn haar en kon mijn ogen niet meer van Taavi's gezicht af houden. Hij was zo pretty. Weer knikte ik en beet ik lachend op mijn lip. 'Wat denk je zelf?' Er was geen dag dat ik niet bleef en natuurlijk wilde ik met hem dansen. Heel de avond, tot in de vroege uurtjes. Om vervolgens lam naar huis te zwalken en samen in bed te kruipen. En niet te vergeten in om in zijn armen wakker te worden. Ik kon me geen betere voorstelling van een geweldige avond maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    "Ik zal jou eens klutsen." Ik bewoog mijn benen wat zodat Aiden mee bewoog en grinnikte. Ik bewoog met mijn neus tegen zijn nek. "Ik zal het netjes op je bed brengen." Ik gaf een kusje. Ik lachtte. Yas, ik had vanavond mijn vriendje hier. Ik kon nu al niet wachten om een lange leuke nacht te hebben en om dan vervolgens hier weer met een kater te staan. "Ik moet natuurlijk wel eerst weten of je op mijn level danst." Ik zette mijn handen onder haar knieeen en tilde haar mee op terwijl ik me recht zette. Zodat we nu beide stonden. De muziek van de club was hier goed te horen. Ik staarde lachend naar Adore. "Come here, mami." Ik begon mezelf op het ritme van de muziek te bleven en beet in mijn lip. Ik trok Adore bij haar heupen tegen me aan. Ik lachtte. Dit was nu al cozy. Ik gaf kusjes op haar kaak, en een zachtjes op haar lippen. Ik moest me eigelijk ook eens omkleden. "Wat zal ik zo es aandoen?" Terwijl er oo de outfit besloten werd, deed ik snel wat comfy's aan. Ik pakte Adore's hand. "We moeten wel even Evan supporten zo. Vooral na ons voorval." Ik grijnsde en dacht terug aan het meest ongemakkelijke moment van onze dag. Nu kon ik er echt hard om lachen. "Let's go Princess." Ik sloeg op Adore's kon. En trok gijnzend mijn wenkbrauw op. Ik broeg me af hoe open onze relatie naar de fans ging worden..


    We're all mad here.