• † Welcome to Monster High ~ Rollentopic †

    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, het zijn tieners)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar probeer iets unieks the verzinnen!!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk: (Het liefst met foto's
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: VOL
    Meiden:
    † Olivia "Liv" Nemesis Moore || Kind van de Nacht || HarleyQuinnx
    † Lilith Lucifer Brauer || Demi-devil || Poshlost
    † Raelene 'Rae' Sephtis || Necromancer || Vices
    † Aika Piper Blackwood || Banshee || Inclination
    † Maeve Hester || Siren || Aside

    Jongens:
    † Lowell Finn Tracey || Weerwolf || HarleyQuinnx
    † Kenji Miller || Zombie || Khal
    † Yaxar || Aliën || Khal
    † Armaros "Ross" Chalase || Shinigami || Inclination
    † Nicholas Daray Amarante || Levend Skelet || Scypho


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 20:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een meisje please? (:


    tya

    Poshlost schreef:
    Mag ik een meisje please? (:


    Ja tuurlijk!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zal vanmiddag aan de rol werken, ik ben nu namelijk op school, maar vanavond zal die af zijn!


    tya

    Poshlost schreef:
    Ik zal vanmiddag aan de rol werken, ik ben nu namelijk op school, maar vanavond zal die af zijn!


    Ik hou het in de gaten (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik twijfel want ik doe al mee aan aardig wat andere rpg's maar deze is ook zo leuk.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Heyyyy, deze ken ik nog. Mag ik dezelfde rol weer hergebruiken? (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Heyyyy, deze ken ik nog. Mag ik dezelfde rol weer hergebruiken? (nerd)



    Ja tuurlijk mag dat!!! Leuk dat je het nog herkent xp

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 12:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Panix schreef:
    Ik twijfel want ik doe al mee aan aardig wat andere rpg's maar deze is ook zo leuk.


    Tja ik kan die keuze niet voor je maken xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)


    Ja tuurlijk mag dat!!! Leuk dat je het nog herkent xp


    Ik dacht eerst dat je hem had gejat en ben toen helemaal gaan zoeken, hahaha. Kwam me al zo bekend voor. Hoop dat ie het nu langer volhoud :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kenji Miller




    Leeftijd

    Kenji is overleden op zijn 18e en zo ziet hij er ook uit, maar is inmiddels 12 jaar dood.
    Soort monster:

    Zombie
    Geschiedenis

    Zijn geschiedenis is niet iets waar Kenji graag aan terugdenkt. Dit is vooral omdat hij zich eigenlijk niet veel meer kan herinneren voor zijn gewelddadige dood. Hij is overleden op één zijn vele reizen samen met zijn ouders. Dit keer waren ze op jacht naar krokodillen, in een veel te klein bootje, verstopt tussen het hoge riet. Onderweg kwamen ze een nest tegen van één of ander dier. Kenji wilde deze van dichterbij bestuderen, maar het bootje kon er niet langs. En wie besloot er toen om maar gewoon door het water te gaan? Precies, ja. Kenji. Tien minuten later was hij dood.
    Zijn moeder werd letterlijk gek van verdriet toen ze haar zoon in het rode water zag liggen, lichaam doorboord, verscheurd en ogen starend. Zij is degene die hem weer tot 'leven' gewekt heeft. Of in ieder geval, weer heeft laten functioneren, tot op een zekere hoogte. Echt leven kun je het niet noemen, bij gebrek aan een hartslag en ademhaling. Dagenlang is ze alleen maar met hem bezig geweest, heeft ze hem volgestopt met pillen, volgespoten met vreemd ruikende vloeistoffen die bijna niets anders konden zijn dan gif en het zo op de een of andere manier voor elkaar gekregen dat hij zijn ogen weer opende. Helaas niet in die zin waar zij op gehoopt had. Vier dagen later werd ze opgenomen in een gesloten inrichting.
    Zijn vader stond hier heel anders tegenover. Hij miste zijn zoon net zo erg, maar kon zijn dood een stuk beter accepteren. Hij probeerde zijn vrouw ook tegen te houden, haar over te halen om Kenji gewoon te begraven, maar daar wilde ze niets van weten. Na haar opname lag de zorg voor zijn zoon ineens op hem. Maar zijn zoon leek niet meer op zijn zoon, niet in uiterlijk en niet in gedrag. Hij was bang voor hem en bang voor de reacties van de buitenwereld. Als oplossing hiervoor sloot hij Kenji op in de kelder. Dit was een stuk minder hard dan het klinkt, want de kelder was van alle gemakken voorzien. Het enige nadeel was dat Kenji er niet uit mocht. Tien jaar lang heeft hij daar gezeten. Zijn vader was er elke dag en voedde hem eigenlijk opnieuw op. In het begin was Kenji agressief, gefrustreerd, hongerig en vol met haat. Het waren tien hele lange en vooral zware jaren, maar uiteindelijk mocht hij dan naar buiten. 's Nachts, als er verder niemand op straat was. Overdag, op plekken waar nooit iemand kwam. Als hij maar niet gezien werd. Langzaam ging hij weer achteruit, snakkend naar meer contact dan alleen zijn vader die paar uurtjes. Hij verafschuwde zichzelf en zijn manier van leven. Even leek alles mis te gaan, tot zijn vader Monster High ontdekte. Het lijkt de perfecte uitkomst voor hun probleem. Kenji, omringd door soortgenoten en zijn vader, die eindelijk zijn rust krijgt.
    Uiterlijk

    Kenji is niet langer de knappe jongen die hij ooit was. Aangevallen worden door een krokodil en een paar dagen verrotting doet dat met je. Hij is wel wat verbeterd met de jaren, maar veel vinden hem nog steeds afstotelijk. Van top tot teen: Kenji heeft zwart, halflang haar. Zijn huid is bleek, haast kleurloos. Kenji heeft één groengeel oog. Het andere heeft een wit vlies over de iris en is blind en starend. Zijn neus is na de breuk scheef weer vast gegroeid, maar het meest afstotelijke is toch wel zijn mond. Vanaf de linkerkant lijkt het vrij normaal, op de paarsige gloed na die zijn lippen hebben, maar de rechterkant van zijn gezicht is een slagveld. Vanaf de mondhoek tot aan zijn oor is de huid opengescheurd. De lappen vlees waren slordig weer aan elkaar genaaid en zijn op sommige plekken losgeraakt, waardoor een aantal kiezen altijd zichtbaar zijn. De randen van de wond zijn zwart en afgestorven.
    De rest van zijn lichaam is er al net zo erg aan toe, maar dat zie je niet omdat hij het goed weet te bedekken met kleding. Hij mist een heel stuk uit zijn rechterzijde, er zitten verscheidene gaten en kuilen in zijn borst en buik en de vele bijtlittekens sieren hem niet. Sommigen jongens zien er stoer uit met wat littekens. Kenji ziet er verminkt en vervormd uit. Zijn benen zijn wat minder gehavend, hoewel het dan weer jammer is dat zijn rechteronderbeen mist. Zijn vader heeft hiervoor een speciale kruk geregeld waar Kenji mee kan lopen. Hij heeft geen prothese en wil deze ook niet.
    Karakter:

    Ooit was Kenji een aardige jongen met veel vrienden en een grote nieuwsgierigheid. Hij was leergierig en vrolijk en genoot van het leven. Nu is hij bitter en boos en vooral niet spraakzaam.
    Relaties:

    Alleen zijn ouders. Zijn moeder zit nog altijd in de gesloten inrichting en zijn vader steunt hem wel, maar is compleet uitgebrand. Hij heeft geen vrienden meer en de rest van zijn familie denkt dat hij dood is. Als in, begraven onder de grond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ooh damn, dit lijkt me zo'n leuk rpg, maar ik zit met examens dus ik weet niet of ik er wel genoeg tijd voor ga hebben :/


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik wil graag een meisje reserveren!


    I am not as think as you drunk I am

    Scypho schreef:
    Ooh damn, dit lijkt me zo'n leuk rpg, maar ik zit met examens dus ik weet niet of ik er wel genoeg tijd voor ga hebben :/


    Examens gaan altijd voor in zo'n geval. Als er nog plek is, kan je altijd kijken of je later een rol aan kan maken


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hmm, zou ik een meisje mogen?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Omg, dit was het aller eerste RPG waaraan ik ooit mee heb gedaan op Q! Nostalgie much :o
    Zou ik een meisje mogen? Dan neem ik waarschijnlijk mijn oude rol terug om hem wat bij te schaven (;

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:27 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell