• † Welcome to Monster High ~ Rollentopic †

    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, het zijn tieners)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar probeer iets unieks the verzinnen!!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk: (Het liefst met foto's
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: VOL
    Meiden:
    † Olivia "Liv" Nemesis Moore || Kind van de Nacht || HarleyQuinnx
    † Lilith Lucifer Brauer || Demi-devil || Poshlost
    † Raelene 'Rae' Sephtis || Necromancer || Vices
    † Aika Piper Blackwood || Banshee || Inclination
    † Maeve Hester || Siren || Aside

    Jongens:
    † Lowell Finn Tracey || Weerwolf || HarleyQuinnx
    † Kenji Miller || Zombie || Khal
    † Yaxar || Aliën || Khal
    † Armaros "Ross" Chalase || Shinigami || Inclination
    † Nicholas Daray Amarante || Levend Skelet || Scypho


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 20:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kan ik nog meedoen als late nieuweling, uitwisseling met toch een monster kracht?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Kan ik nog meedoen als late nieuweling, uitwisseling met toch een monster kracht?


    In de beginpost staat dat de rollen vol zitten...


    I am not as think as you drunk I am

    Sorry voor de vertraging, maar ik heb vanavond tijd om te schrijven!


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Toch even een mt, ook al zijn de rollen vol. Ik vind het idee heel leuk en mocht je ooit de rollen weer openen, zou ik dat graag ook weten (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.