• † Welcome to Monster High ~ Rollentopic †

    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (Wees wel realistisch, het zijn tieners)
    Soort monster: (mag van alles zijn, maar probeer iets unieks the verzinnen!!)
    Geschienis: (Waar komt je monster vandaan, wat heeft je monster al meegemaakt)
    Uiterlijk: (Het liefst met foto's
    Karakter:
    Relaties: (ouders, broers of zussen, relaties met andere medespelers [vraag dat wel eerst of ze dat willen])
    Extra:


    Rollen: VOL
    Meiden:
    † Olivia "Liv" Nemesis Moore || Kind van de Nacht || HarleyQuinnx
    † Lilith Lucifer Brauer || Demi-devil || Poshlost
    † Raelene 'Rae' Sephtis || Necromancer || Vices
    † Aika Piper Blackwood || Banshee || Inclination
    † Maeve Hester || Siren || Aside

    Jongens:
    † Lowell Finn Tracey || Weerwolf || HarleyQuinnx
    † Kenji Miller || Zombie || Khal
    † Yaxar || Aliën || Khal
    † Armaros "Ross" Chalase || Shinigami || Inclination
    † Nicholas Daray Amarante || Levend Skelet || Scypho


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 20:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou een van de mensen hierboven het erg vinden om er een jongen bij te nemen? Als er 2 meiden bij komen is het een beetje uit propotie met maar 2 jongens..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh sure! Ik neem er wel een jongen bij (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Zou ik een vrouwelijke heks mogen met als FC Emma Roberts?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    † Olivia "Liv" Nemesis Moore †
    "Sweetheart, you don't want to wake up this monster."




    † Leeftijd:
          Lijkt 17, is 507.
    † Soort monster:
          Demi-god, kind van de nacht (dit houdt in dat ze haar energie en krachten uit schaduwen haalt. Diep van binnen zit een krachtig monster, die ze overigens nooit heeft gebruikt, maar wel weet dat het er is)
    † Geschienis:
          Liv heeft een heel lang en ingewikkelde geschiedenis. Het begon al vanaf het moment dat haar vader naar de mensen wereld kwam en een avond spendeerde met een vrouw. Haar vader, Erebos, maakte deze vrouw zwanger. 9 maandan later was Erebos allang verdwenen van de aardbodem en nergens mer te vinden. Dit was het moment dat Liv was geboren. Helaas was haar moeder er nooit klaar voor geweest om moeder te worden en besloot Liv ten vondeling te leggen.
          Veel weet Liv niet over wat er in die tussenliggende jaren is gebeurd. Alleen dat ze was opgevoed door een oude tovenaar en werd ze verscholen voor de wereld. Deze man trainde haar om te ontdekken wat ze allemaal kon. Sinds dien zijn haar krachten ontwikkeld en zijn ze erachter gekomen wie haar vader is. Veel hebben ze niet over haar moeder kunnen vinden. Alleen dat ze lang geleden aan ouderdom is gestorven en toch getrouwd is geweest met een man.

    † Uiterlijk:
          Liv heeft een langvorming, bijna ovaal hoofd. Ze heeft een lange en gespierde bouw. Dit komt door haar vele trainen dat ze doet. Ondanks de spieren, zie je haar vrouwelijke figuur. Liv heeft witblond haar en ijsblauwe ogen. Deze ogen lijken misschien veel te zeggen, maar niets is minder waar. Liv heeft een paar onzekerheden, maar ze niet laat merken. Ze heeft een neus die wat aan de spitse kant is en dunne lippen. Ook door de jaren heen, heeft ze wat littekens ontwikkeld. Elke natuurlijk zijn eigen verhaal. Liv heeft een uitgesproken en uitdagende look. Ze draagt veel zwart en leer, wat dan ook contact legt met haar krachten. Liv is echter niet van de hoge hakken dragen of van de vele make up. Dat heeft ze nooit echt leuk of interessant gevonden.
    † Karakter:
          Liv is een dame die van aandacht houdt en zal er voor zorgen dat je haar ook wel kent. Ze kan erg licht ontvlambaar zijn als je op haar zenuwen werkt en zal je afkatten waneer het haar echt niet aanstaat. Hoewel ze een harde kant heeft en die vaak laat zien, kan ze lief zijn tegen mensen waarvan ze merkt dat ze haar geen kwaad zullen doen. Verder heeft Liv de kracht van sarcasme gevonden en vindt het geweldig om dat te gebruiken. Sinds Liv vroeger alleen was geweest bij de tovenaar, stelt ze haar privacy dan ook erg op prijs en geniet ervan wanneer ze alleen is.
    † Relaties:
          Vader: Erebos, god van de nacht
          Moeder: Eliza Moore

    † Extra:
          Liv heeft een huisdier die overal met haar mee gaat en haar zijde nooit verlaat.



    Oké dat was rol 1..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik anders nog een jongen erbij doen of eerst even afwachten of er nog meer animo is?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Frenchcore schreef:
    Zou ik een vrouwelijke heks mogen met als FC Emma Roberts?


    Uhm dit gaat over monsters, niet magische mensen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Khal schreef:
    Zou ik anders nog een jongen erbij doen of eerst even afwachten of er nog meer animo is?


    Tuurlijk mag dat!! Als je dat leuk vindt (: :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Uhm dit gaat over monsters, niet magische mensen


    Zou het ook als monster kunnen zien. Doe dan maar een vampier meisje als dat kan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Tuurlijk mag dat!! Als je dat leuk vindt (: :D


    Zou een alien mogen? Van het gevaarlijke soort.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Frenchcore schreef:
    (...)

    Zou het ook als monster kunnen zien. Doe dan maar een vampier meisje als dat kan.



    Tja daar hebben we allemaal een andere visie over denk ik xd




    Ik heb alles weer aangepast (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:57 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Victoria "Vic" Macy Montgomory

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 21:02 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mijn meisje wordt een Banshee en mijn jongen waarschijnlijk de zoon van de Grim Reaper als dat okay is!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Khal schreef:
    (...)

    Zou een alien mogen? Van het gevaarlijke soort.


    Yess :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Inclination schreef:
    Mijn meisje wordt een Banshee en mijn jongen waarschijnlijk de zoon van de Grim Reaper als dat okay is!



    omg interessante combo!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mijn personage heet Lilith Lucifer Brauer. Sorry dat ik hem nog niet heb uitgewerkt, maar dat komt nog, haha (: Mijn FC wordt Cintia Dicker


    tya